Zo fijn dat alles duidelijk en overzichtelijk opgeschreven is - erg tevreden met de samenvattingen

Begeleiding tijdens een opdracht

Tijdens mijn studie heb ik begeleiding gehad van Erwin Huiszoon. Na het advies gesprek was duidelijk wat we van elkaar konden verwachten. Snelle reactie en de juiste hulp. Dit heeft mij heel vel geholpen.

Fijn overzicht

De samenvatting van Slim Academy vormt een fijn overzicht en fungeert als goede basis voor het voorbereiden van een tentamen. Naast de samenvatting is het wel handig om nog andere middelen te gebruiken ter voorbereiding (aangezien sommige zaken vrij beknopt worden vermeld), maar de samenvatting zorgt ervoor dat je overzicht krijgt over de studiestof. De taal en spelling is niet altijd even goed verzorgd, maar hier valt prima omheen te lezen.

Het zijn hele fijne samenvattingen maar de boekjes kwamen kapot aan bij de post

Super overzichtelijk!

Als eerstejaars geneeskunde studente schrik je aan het begin van al het stof. Ik vond het moeilijk om een rode draad te vinden en Slimacadamy heeft mij daarbij geholpen. Met hele handige samenvattingen van de literatuur en de hoorcolleges. Erg aan te raden :)

Tijdbesparend

De slim studeren boekjes bevatten alle nodige info voor het goed studeren voor tentamens. Het helpt om hiermee je hoorcolleges, VO’s en ZO’s te volgen. Alles staat kort en duidelijk uitgelegd waardoor je gelijk een goed overzicht hebt van de te leren tentamenstof.

Samenvatting ziet er goed uit. Hoop na mijn toets dat ik erachter kom dat de samenvatting genoeg stof heeft omvat. Dat weet ik nu nog niet maar het lijkt er wel op.

Meedenkend, behulpzaam, kritisch, flexibel en attent

Ik heb een hele fijne ervaring met Nienke, ze is naast goed in wat ze doet ook gezellig. Ik sprak heel gemakkelijk met haar over hoe stug het afstuderen ging en wat me dwars zat. Ze kon me dan motiveren Ze is er niet alleen om na te kijken, maar ook te adviseren en te motiveren: die schop onder de kont had ik soms nodig.

• Scriptiebegeleider

Een goede basis voor het behalen van je tentamen.

Het is enorm prettig als geneeskundestudent om alle stof van de hoorcolleges, vaardigheidsonderwijs, zelfstudieopdrachten en uitwerkingen van tentamen vragen overzichtelijk en compact in boekjes te hebben. Het geeft je niet houvast om op terug te vallen als je het even niet meer weet, maar ook duidelijkheid welke stof belangrijk is voor het tentamen. Oftewel een basis voor het behalen van je tentamen!

Super begeleiding van A tot Z!

Ik heb een hele positieve ervaring gehad met mijn scriptie begeleidster. De scriptie begeleider die ik van mijn studie kreeg was totaal niet behulpzaam en had het erg druk, vandaar dat ik externe begeleider heb ingeschakeld. Jacky was een erg ervaren en behulpzame begeleidster die altijd goed bereikbaar was. Als ik haar hup nodig had stond ze altijd paraat en gaf mij kritische maar goeie feedback. Door haar is mijn scriptie een success geworden, want zij heeft mij van A tot Z verteld hoe een scriptie in elkaar moet zitten en waar je goed op moet letten. Ze heeft mijn stukken vaan doorgelezen en hielp mij verbeteren. Super tevreden dus!

Fijne samenwerking

Prettige en snelle samenwerking. Let goed op details waar ikzelf niet zo snel op had gelet. Je krijgt een eigen begeleider aangewezen aan wie jij kan vertellen waar jij tegenaan loopt. De begeleider ondersteund jou dan op deze vlakken. Kortom, erg fijne organisatie

Aanrader

Tijdens het schrijven van mijn scriptie heb ik besloten om hulp in te schakelen bij ScriptieMaster. Mijn begeleider was dhr. Fontijn. Persoonlijk vond ik het erg lastig hoe ik mijn scriptie kon schrijven In een logische volgorde die ook makkelijk te lezen was voor een ander. Ik vond dat er er onvoldoende begeleiding kwam vanuit school. Dhr. Fontijn las voor onze meetings mijn progressie door en stuurde zijn feedback die wij bespraken in de meetings. In de beginfase was ik erg onzeker over mijn progressie maar met de hulp van dhr. Fontijn kreeg ik steeds meer zelfvertrouwen. Ik ben geslaagd met een 8. Mocht jij jezelf hierin herkennen dan zou ik zeker adviseren om hulp in te schakelen via Scriptiemaster.

Een geweldige begeleiding

Tijdens mijn scriptieschrijven kom ik een muur tegen. Ik wist niet hoe ik mijn scriptie verder kan verbeteren en afronden. Johan via ScriptieMaster heeft mijn geholpen om mijn scriptie te verbeteren en mi heeft begeleiden. Hij heeft de extra mile meegelopen tot en met mijn presentatie welke is met succes en hoog cijfer afgerond. Bedankt Johan!

Prima ervaring

Deskundig docent

• Scriptiebegeleider

Echt een aanrader in hulp bij scriptie!

Ik ben zeer tevreden in de begeleiding die mij is aangeboden door ScriptieMaster! De matching klopte, ik voelde mij gehoord en begrepen. Ze helpen daadwerkelijk met je scriptie en passen niet alleen de grammatica aan! Mijn begeleidster was altijd bereikbaar, zeer kritisch maar op een fijne manier, en heeft mij erg veel hulp geboden.

Uitstekende begeleiding

Ik moest in een korte tijd afstuderen en kreeg weinig begeleiding vanuit de opleiding. Ik heb toen besloten om scriptiemaster te benaderen. In eerste instantie dacht ik dat het niet zou werken maar de begeleiding was uitstekend. Ik werd gekoppeld aan Peter Dereijke. Een voormalig docent met veel kennis en ervaring. Met behulp van Peter was ik in een korte periode afgestudeerd. Super bedankt Peter voor je kritische en waardevolle feedback.

***

Een medewerker kwam met beloftes voor een geschikte begeleider. Maar voordat ze op zoek kon gaan moest ik eerst een factuur accepteren. Ik mocht deze in het gevolg annuleren als er geen beschikbare begeleider zou zijn. Helaas was dat ook het geval en heb ik toen meerdere keren per mail en sms aangegeven dat ik niet meer verdere wilde aangezien ik er geen gebruik van kon maken. Tevergeefs bleven ze me facturen. Nemen de telefoon niet op (steeds opgehangen) en reageren ze niet meer op mijn (voice)berichten. Niet netjes, wees daarom voorzichtig.

Goede, constructieve begeleiding

Na een korte introductie ben ik goed begeleid tijdens het schrijven van mijn scriptie. Het is zeker geen wondermiddel maar een goede stok achter de deur. Ik zou het zeker aanbevelen voor degen die begeleiding zoeken.

Een groot succes!

Na het behalen van een onvoldoende (4) voor mijn afstudeerscriptie voor de opleiding Bachelor Finance & Control ben ik op zoek gegaan naar een passende scriptiebegeleiding. Ik was op zoek naar een scriptiebegeleider die mij hulp kon bieden met mijn hersteltraject. Bij ScriptieMaster werd ik snel gekoppeld aan een kundige scriptiebegeleidster en volgende snel een kennismakingsgesprek. Na afloop van het kennismakingsgesprek is mijn sombere gedemotiveerde mentaliteit direct veranderd in een focusgerichte positieve houding. Dit werd mede mogelijk gemaakt door de professionele, gedreven, doelgerichte, behulpzame en vrolijke persoonlijkheid van mijn scriptiebegeleidster. Zij maakte mij duidelijk dat een onvoldoende behalen voor een scriptie kan gebeuren en dat ik een hersteltraject kon zien als een nieuwe kans. Een young-professional moet in zijn / haar toekomst namelijk om kunnen gaan met flinke tegenslag. Jezelf oppakken om vervolgens met daadkracht en zelfvertrouwen verder gaan is het belangrijkste. Gedurende de scriptiebegeleiding is een wereld voor mij open gegaan en heb ik veel kennis en kunde opgedaan. Na een paar begeleidingssessies werd het voor mij duidelijk hoe ik correct een onderzoek moest uitvoeren en opschrijven en welke aspecten daarbij relevant waren voor mijn scriptie en onderwerp. Daardoor werd het herstellen van mijn scriptie een veel minder moeizame exercitie en begon ik zelfs plezier hiervan te krijgen! Bij vragen of onduidelijkheden maakte mijn scriptiebegeleidster tijd voor mij vrij, ik kon altijd snel bij haar terecht. Dankzij de begeleiding door ScriptieMaster heb ik mijn afstudeertraject - wat begon met een 4 als beoordeling - uiteindelijk afgesloten met een 7! Mede dankzij de fijne begeleiding heb ik mijn analytisch denkvermogen, professionele mentaliteit en zakelijke schrijfvaardigheden enorm weten te verbeteren. Tevens ben ik er zo ook achter gekomen welke Master vervolgstudies daadwerkelijk interessant voor mij zijn

Prettige en professionele begeleiding

Amanda heeft mij erg prettig en professioneel geholpen met het afronden van mijn scriptie. Door haar inhoudelijk en taalkundige feedback heb ik mijn scriptie en daarmee mijn master succesvol afgerond!

• Scriptiebegeleider

Goed en snel geholpen! Uiteindelijk een 7 voor mijn scriptie!

Begin vorig jaar zat ik flink met de handen in het haar, ik wist niet hoe het verder moest met mijn scriptie en had een stuk meer begeleiding nodig dan de universiteit mij gaf. Ik werd snel gekoppeld aan Amanda en zij heeft mij snel met zowel inhoudelijk als taalkundig advies op weg geholpen. Uiteindelijk ben ik zeker dankzij haar hulp afgestudeerd met een 7.

• Scriptiebegeleider

Ik heb hier niet veel aan gehad

De intake was veel belovend alleen helaas het vervolg was totaal niet goed. De begeleider had zich niet voorbereid en aan de hulpvraag werd niet voldaan. Zonde van mijn tijd. En dan ook nog eens een jaar na dato een review vragen, hmmm Nee ik zou het niet weer doen via scriptiemaster

Fijne ervaring

ScriptieMaster had mij binnen korte termijn gekoppeld aan Erwin Huiszoon. Ik ben erg tevreden over de steun die ik heb ontvangen van mijn begeleider. Ik ben tussentijds gestopt met het maken van mijn eerste scriptie, maar bij het maken van mijn tweede scriptie kon de begeleiding meteen weer herstart worden. Inhoudelijk heb ik veel gehad aan mijn begeleider, waarbij mijn vragen binnen een dag beantwoord waren. Hij wist mij goed op weg te sturen, wat mij veel structuur en overzicht gaf. Hierdoor mijn scriptie behaald!

• Scriptiebegeleider

Amanda was mijn supervisor en ik ben goed door haar geholpen. Ze is heel flexibel en ze heeft me op het laatste moment nog geholpen ondanks ze het druk had. TOP dus! Zeker wanneer je door bomen het bos niet meer ziet

• Scriptiebegeleider

Als ik het over kon doen had ik ScriptieMaster vanaf het begin ingeschakeld.

Nadat ik vastliep tijdens het schrijven van mijn bachelor scriptie, ben ik ontzettend goed geholpen door Jacky van ScriptieMaster. We hebben heel fijn contact gehad, ze reageerde altijd super snel, en ze gaf veel tips en uitgebreide feedback waar ik echt wat mee kon. Als ik het over kon doen had ik Jacky vanaf het begin ingeschakeld. Aanrader dus!

Best beoordeeld uit 2 leden

- ScriptieMaster | 8.7