Niet geheel volgens verwachting

De informatie en mogelijkheden, van de uiteindelijke fiets die ik gekocht, heb ik hoofdzakelijk via internet op gezocht. De kennis en de wijze waarop ik ben geinformeerd over de e fiets een Cube kathmando vond ik niet echt super.

zeer correct behandeld

kon de loophulp ook gelijk mee nemen

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

prima oplossing

de accu van mijn nieuw gekochte fiets, wordt niet meer gemaakt. Nu de accu kapot is, heb ik dus niets meer aan mijn fiets. Bike Totaal heeft hier een prima oplossing voor bedacht

1 woord TOP!

Hebben nu 3 e-bikes gekocht en steeds goede uitleg over alle fietsen die er staan. Als de maat er niet is wordt deze besteld om proef te rijden. Ook de onderhoudsbeurten zijn steeds goed uitgevoerd. Binnenkort gaan we zeker de 4e e-bike ook daar kopen voor onze dochter.

Fantastische rijwielwinkel

Volop keus bij deze winkel Mooi team die daar werken. Ook na de verkoop helpen ze om het op te lossen. Het ligt wat afgelegen maar zoek je een fiets dan zou ik zeker eens gaan kijken en praten. De eigenaar van de winkel help jou daar zeker mee en heeft verstand van zaken en over zijn fietsen die hij verkoopt. De werkplaats heeft vakkundige mensen om problemen op te lossen. Winkel is groot en heeft veel op voorraad. Is het er niet dan gaan ze het bestellen. Moet je fiets voor een beurt dan kan online en als de fiets klaar is krijg je berichtje dan hij weer klaar staat..

Zeer plezierig geholpen

• Service N.v.t.

Goed en vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijkgeho;pen

Klantvriendelijk en behulpzaam

Prettige sfeer , vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk

Onze ervaring met Carla is super , erg vriendelijk en leg alles goed uit mvg Brigitte van Halewijn

Klantvriendelijk personeel en uitstekende service

Klantvriendelijk personeel en uitstekende service

Heel Vriendelijk en prettig geholpen

Werd heel prettig en vriendelijk geholpen. En na verschillende adviezen tot de juiste keuze kunnen komen. En nu super blij met mijn nieuwe fiets

Professioneel, klantgericht en vriendelijk

Goede kennis van de verkopers, zij weten waar ze het over hebben en kunnen heel goed adviseren. Aanvankelijk zou ik een ander merk fiets hebben gekocht, maar door het advies in Brielle heb ik gekozen voor een ander merk. Waar ik nu heel blij mee ben. Hele vriendelijke mensen, je voelt je in deze winkel nog echt klant. Ze helpen zelfs bij het opzetten van het fietsenrek op de auto. Daar kwam een probleem en zij hebben het voor ons opgelost! Echt super. Ik zal iedereen aanbevelen om naar van Oudenaarden te gaan.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Met een superfiets de winkel verlaten.

Werd goed geholpen door een vriendelijke jongeman, die goed luisterde naar mijn wensen.

Vriendelijk beleefd en sociaal

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

We zijn vriendelijk en goed geholpen

Goede ervaring

• Medewerkers
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Aankoop van een nieuwe fiets is soepel verlopen

Bij meerdere winkels offerte aangevraagd. Bike totaal gaf de beste prijs. Daarna verliep alles soepel tot en met het afhalen van de fiets. Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar. Top!

Prima service!

Goede uitleg van vragen over fietsen. Duidelijk verstand van zaken,weten waar ze over praten. Aardige personeelsleden,geduldig. Vlot leverbaar.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Wij zijn altijd fijn geholpen .

Hebben vertrouwen in deze zaak .

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Ja ga daar altijd naartoe

Dit keer waren er twee afspraken die ze vergeten waren en mijn slot werkt niet optimaal maar heb geen zin om te rug te fietsen naar Brielle en zit nieuwe fiets mand op en was al gelijk kapot dat vind ik jammer rest bijna altijd te vreden na mijn vakantie even bellen voor oplossing.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

Enthousiast , goed advies en snel

Waardevolle adviezen gekregen bij de zoektocht naar een nieuwe fiets. Naast de snelle levering ook mooi geholpen bij het installeren van accessoires. Uitstekend geholpen, blij mee !

Goed service

Goede surfers

Ik ben heel blij met mijn fiets. Hij fietst heerlijk. Alleen jammer dat hij in een week in eens ging tikken mijn trappers. Maar gelukkig hebben jullie het tikken gerepareerd en ben ik er nu van af. Bedankt.

Super professioneel

Zeer goed geholpen Professioneel personeel

• Medewerkers
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

fijne stenen winkel waar je goed geadviseerd wordt

Goed ingelicht, duidelijke uitleg door vriendelijk medewerker.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Op een prettige manier geholpen om een passende fiets te vinden.

Op een rustige manier geholpen. Genoeg tijd door verkoopster erin gestoken. Tijd om verschillende fietsen uit te proberen.

t Woud 4

3232LN Brielle

Over Bike Totaal van Oudenaarden

Bike Totaal Van Oudenaarden is meer dan 1000m2 fietsplezier!! Met een voorraad van ruim 500 nieuwe fietsen, ruim 100 gebruikte fietsen en niet te vergeten een OUTLET afdeling met een ruime sortering afgeprijsde NIEUWE merkfietsen en accessoires! Door ons ruime aanbod tweewielers bedienen wij buiten Voorne aan Zee (Brielle, Hellevoetsluis, Oostvoorne, Rockanje, Zwartewaal, Vierpolders) ook Nissewaard (Heenvliet, Zuidland, Spijkenisse) en Stellendam en nog verder in Zuid Holland. Onze merken zijn: Gazelle, Cube, Batavus, Sparta, Dutch ID, Klever, Specialized, Merida, Haibike, Cortina, Van Raam en kinderfietsen van Loekie en Alpina.