Korte lijn

Alles snel en goed geregeld!

Top winkel al jaren

Zeer goed en deskundig advies. Vriendelijk en voor ons al jaren en jaren fietsleverancier!!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Ruime keuze en goed personeel

Fiets voor mijn vader (91) gekocht en daarbij super vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Goed klanten gericht service

Ik heb bij profile mijn eerst elektrische fiets gekocht na aantal problemen met de fiets die keurig werden opgelost toch niet tevreden ermee. Besluit genomen om te inruilen voor een andere fiets kreeg een fair prijs voor terug op mijn fiets en alles binnen no-time geregeld.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goed werd ik door een vrouw geholpen, die mij goede adviezen gaf. Waarom deze fiets goed voor mij zou zijn. Het enige minpuntje is de onduidelijkheid wanneer ik de accu van de fiets moet halen uit de schuur. Dit kreeg ik pas bij het ophalen van de fiets te horen dat hij niet tegen vorst kan. Maar het niet precies duidelijk is, wanneer ik de accu er af moet halen. Verder ben ik goed geholpen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Fiets nodig, fiets gevonden, fiets gekocht.

Mijn zoon had een nieuwe fiets nodig. Dus wij naar dezelfde winkel als waar ik in de jaren 90 een fiets van mijn ouders kreeg. Winkel was niet veel veranderd. De service was nogsteeds goed. Medewerker had een leuk gevoel voor humor. En boven alles verstand. Verstand van fietsen en verstand van brugpiepers. Een uur later was mijn zoon weer in Hellevoetsluis. Op zijn nieuwe gazelle. Een ietswat saaie degelijke fiets waar je kilometers op kan rijden zonder dat er vanalles aan kapot gaat enzovoort.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goede service aardige mensen en goed geholpen.

Netjes geholpen met de aanschaf van een eerste elektrische fiets. Een occasion maar van goede kwaliteit en ik ben er erg blij mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Dik tevreden...

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Aandacht voor de klant wat zijn wensen zijn uitstekend uit gevoerd, dit alles volgens afspraak.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Nog geen week geleden mijn 5e fiets opgehaald een E mountainbike, zou ik niet doen als de service er slecht of ondermaats was. Op het moment dat er wat binnen is wat je besteld heb of je fiets is klaar na een beurt altijd keurig een sms dat je het kan ophalen of dat ie klaar staat

Zeer klantvriendelijke benadering

Mijn favoriete elektrische fiets had ik binnen een week binnen, dankzij de goede contacten die het bedrijf heeft met andere fietsenwinkels. Supersnel werd de fiets op maat afgesteld, en ik werd goed geadviseerd aangaande spiegel , fietshelm en verzekering. Ik ben zeer tevreden !

Vriendelijk en vakkundig

Erg vriendelijk en vakkundig geholpen. Werd goed meegedacht. Moeiteloos meerdere fietsen getest om tot een goed besluit te komen

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Snelle en goede service voor een normale prijs door vriendelijke mensen!

Snelle en goede service voor een normale prijs door vriendelijke mensen!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Top service, degelijke vakkennis en altijd vriendelijk geholpen

Iedereen is altijd even vriendelijk en behulpzaam met veel persoonlijke aandacht voor de klant. Blij met de 2 nieuwe fietsen die we ondanks wachttijden toch snel naar wens geleverd kregen.

Prima service en keuze

Bij het kopen van een nieuwe fiets (e-Bike) werd ik goed voorgelicht over de verschillende keuzes en mogelijkheden. Voldoende tijd en ruimte om proefritjes op de diverse merken te maken. Ook bij het ophalen van mijn nieuwe fiets goede uitleg over de diverse onderdelen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Vriendelijk personeel met veel kennis van zaken

Super snelle levering

Zeer goede service

Goede fiets en hele goede service

Een fantastische winkel / A super shop

Op vakantie in Rockanje, en omdat ik altijd Gazelle fietsen heb gehad, zocht ik een winkel om een Gazelle elektrische fiets te kopen die aan mijn behoeften was aangepast. In de winkel "Profile Van Oudenaarden" vond ik een warm onthaal, een luisterend oor en professioneel advies, vooral van Carla D. Ik kon verschillende keren komen en kreeg telkens hetzelfde onthaal. Mijn fiets (GAZELLE Orange C8 HMB) was zeer snel klaar en mijn familie die mij vergezelde kocht ook een Gazelle, die ook prachtig is. Terug in Frankrijk heb ik een geweldige fiets, aangepast aan mijn behoeften. Nogmaals bedankt aan jou en Carla On holiday in Rockanje, and having always had Gazelle bikes, I was looking for a shop to buy a Gazelle electric bike adapted to my needs. At the "Profile Van Oudenaarden" shop, I found a warm welcome, an attentive ear and professional advice, especially from Carla D. I was able to come several times and each time I received the same welcome. My bike (GAZELLE Orange C8 HMB) was prepared very quickly and my family who accompanied me also bought a Gazelle, which is also beautiful. Back in France, I have a great bike adapted to my needs. Thanks again to you and Carla

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Goede service.

Een minpuntje; bij de aankoop van mijn laatste fiets vond ik de tijd die eraan besteed werd om mij uit te leggen hoe alles werkt wat beperkt. Ik had er ook geen boekje bij gekregen met uitleg. Dus na een paar dagen aan modderen ben ik teruggegaan en werd mij alsnog uitgelegd hoe de fiets computer eigenlijk werkt. Jammer.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Ze staan altijd voor je klaar..

Meedenken, kijken wat past ze staan achter het product van wat ze verkopen. Zeer klant vriendelijk en hulpvaardig.

Goed werd leuk geholpen.

Proefrit gemaakt op fiets en dat was goed. Dus bij terug komst alles netjes afgehandeld. Ben zeer tevreden.

• Service N.v.t.
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

Mijn ervaring is fantastisch

De info die ik van te voren heb gekregen was prima.Ik was op zoek naar een e-bike dames maar dan met een hoog frame i.v.m. mijn lengte van 2 meter. Er werd mij verteld dat Gazelle in september met een damesfiets zou komen met een hoog frame. Die info klopte helemaal en ik werd door van Oudenaarden in augustus gebeld dat hij binnen was bij hun.Ben gelijk er naar toe gegaan en heb deze fiets gelijk gekocht.Ik had al eerder een proefrit gemaakt op een kleiner frame wat ze hadden staan maar deze fiets rijd geweldig.Oude fiets ingeruild en een leuke prijs afgemaakt.Ben zeer tevreden over de fiets en de service.Ik kan iedereen aanraden om daar een fiets te kopen.

Heel goed deze zaak

Wie zijn heel goed geholpenq

Goede service!

Ik heb een nieuwe fiets gekocht en ik ben erg blij met de service, er is echt geluisterd naar mijn wensen. En geen vraag was te veel.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Zeer vriendelijk personeel die tijd voor je maakt!

Vriendelijk personeel. Duidelijke informatie. Nemen de tijd voor je. Snelle service.

t Woud 4

3232LN Brielle

Over Bike Totaal van Oudenaarden

Bike Totaal Van Oudenaarden is meer dan 1000m2 fietsplezier!! Met een voorraad van ruim 500 nieuwe fietsen, ruim 100 gebruikte fietsen en niet te vergeten een OUTLET afdeling met een ruime sortering afgeprijsde NIEUWE merkfietsen en accessoires! Door ons ruime aanbod tweewielers bedienen wij buiten Voorne aan Zee (Brielle, Hellevoetsluis, Oostvoorne, Rockanje, Zwartewaal, Vierpolders) ook Nissewaard (Heenvliet, Zuidland, Spijkenisse) en Stellendam en nog verder in Zuid Holland. Onze merken zijn: Gazelle, Cube, Batavus, Sparta, Dutch ID, Klever, Specialized, Merida, Haibike, Cortina, Van Raam en kinderfietsen van Loekie en Alpina.