Snel en klantvriendelijk

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk te woord gestaan, werd naar mijn wensen gevraagd en werd mij het e.e.a. getoond binnen mijn belangstellingswereld, gevolgd door uiterst bekwaam personeel met een goed servicepakket!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Biedt goede service en kwaliteit En daarbij erg klantvriendelijk

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

De aandacht en expertise voor de klant en fiets.

ze helpen je met de wensen die je heb en zoeken daarbij de juiste fiets. Ze nemen tijd en geduld om de proefritten te houden.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Ondanks de drukte nemen ze echt de tijd voor je. Geven goed en duidelijk advies en je kan ook een proefrit op de meeste fietsen maken.

Kwaliteit!!

Goed bedrijf, prima medewerkster, neemt de tijd voor je, goed geslaagd door de aankoop van twee fietsen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goede service en verstand van zaken.

Ik had een test rit aan gevraagd voor de Klever fiets. Geen probleem belde de leverancier en hij werd de volgende week op dinsdag al geleverd. Ik mocht ben een paar dagen testen na 3 dagen kwam ik terug enthousiast ik wilde hem kopen. Helaas was deze ook niet meer leverbaar daar de corona crisis. Er werdt nog verder gezocht en zag er nog een van vorig jaar staan. Ik werd op de hoogte gehouden wat het zou kunnen worden enz. Ik mocht zelfs de test fiets weer mee nemen tot zaterdag. Alles is goed geregeld en ik heb de fiets gekocht en kon hem een week later al ophalen. Super vriendelijke en professionele mensen en goede service.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goed en prettig geholpen.

Correct en goed te woord gestaan en kennis van zaken. Snelle levering van de fiets en goede service.

• Medewerkers
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Al jaren vaste klant naar volle tevredenheid!

Hier krijg je altijd alle aandacht en goede service. Geen enkele moeite om verschillende fietsen uit te proberen. Rekening thuis mogen overmaken En alvast de fietsen meekrijgen. Top!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Prima service en goed meedenkend, kortom TOP

Prima tevreden en erg goed geholpen door deskundig personeel

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

goede aandacht voor de klant en prima service.

tip: bij afleveren van de nieuwe fiets graag wat meer aandacht voor afstelling van zadel, stuur en schakeling versnellingen alsmede instructie van het display.

goedgemutste, deskundige liefhebbers

Ondanks de drukte wordt ruim de tijd genomen voor advies/informatie en men laat zich niet opjagen.

Gwoon heel goed.

Heel goede voorlichting en service.

• Medewerkers
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Betrouwbaar En kwaliteit fietsen

Goede informatie bij aankoop nieuwe hybride mtb en altijd vriendelijk personeel. Top winkel

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goed advies en zeer klantvriendelijk

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Uitstekende uitleg en service bij de aanschaf van 2 e-bikes.

Al een tijdje nagedacht om een e-bike aan te schaffen maar nog niet echt ‘op pad’ geweest. Op aanbeveling van een bekende eventjes langs gegaan bij Van Oudenaarden, gewoon om eens te oriënteren en wij in de buurt waren. Konden gelijk proefrijden met 2 demo’s en dit beviel uitstekend. Uiteindelijk besloten om gelijk maar tot aanschaf over te gaan omdat de voorraad beperkt was/werd en ook omdat de gewenste fietsen beschikbaar waren. Tevens konden wij daar ook nog eventjes mee proefrijden. De aanschaf werd gemakkelijk gemaakt doordat Johan wist waar die het over had en ook waar wij gewoon een goed gesprek mee hadden, ook in deze rare corona tijd. Al met al uitstekend geadviseerd en geholpen ook omdat de fietsen gratis konden worden bezorgd door een enthousiast gepensioneerd echtpaar.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Zeer behulpzaam en goed geïnformeerd

Goede uitleg over diverse fietsen en prima aflevering en service bij onze aankoop.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

Zeer service gericht en klantvriendelijk

Mooie persoonlijke benadering, snelle reactie op vragen en altijd bereid om naar een oplossing te zoeken.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goede voorlichting door deskundige medewerkers

Zie boven.

Fijne service

Ik werd snel en vriendelijk geholpen, kreeg goed advies en mocht direct een proefritje maken.

Aandachtig, kundig, soepel.

Eerste winkel (we hadden er meerdere op het lijstje) die we bezochten voor aanschaf eerste E-bike. Mail vooraf voor aanbevolen bezoektijd binnen een uurtje of wat beantwoord. Bezoek gevoelsmatig meteen goed. Alle aandacht voor ons verhaal, prima advies per fiets/merk. Testrijden geen enkel probleem, zeer soepel in de omgang. Meteen de nieuwe E-bike besteld. Lijstje met overige winkels weggegooid.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Geweldige service, denkt mee met de klant.

Ik kwam voor een e-bike en kon net zo veel uitproberen als ik wilde. Ben met een mooie fiets en heel tevreden naar huis gegaan. En de koffie is ook lekker.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Super geholpen, en netjes afstellen van de fiets, ze hebben heel veel geduld Hele fijne zaak en personeel

Zeer goed en correct

De mensen die er werken helpen je zeer goed en correct. Zijn hulp vaardig

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Er werd alle tijd genomen voor het maken van een proefrit op verschillende fietsen voor onze zoon en dochter. Echter bij de aflevering was het echt zo van: hier zijn jullie fietsen, veel plezier er mee. Ik miste bijv. informatie over het schakelsysteem (zeker bij m'n dochter van 7 die voor het eerst een fiets krijgt waar ze mee kan schakelen).

Tevreden klant

Goed geholpen, geen gehaast, prettige sfeer. Proefrit geen probleem.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

t Woud 4

3232LN Brielle

Over Bike Totaal van Oudenaarden

Bike Totaal Van Oudenaarden is meer dan 1000m2 fietsplezier!! Met een voorraad van ruim 500 nieuwe fietsen, ruim 100 gebruikte fietsen en niet te vergeten een OUTLET afdeling met een ruime sortering afgeprijsde NIEUWE merkfietsen en accessoires! Door ons ruime aanbod tweewielers bedienen wij buiten Voorne aan Zee (Brielle, Hellevoetsluis, Oostvoorne, Rockanje, Zwartewaal, Vierpolders) ook Nissewaard (Heenvliet, Zuidland, Spijkenisse) en Stellendam en nog verder in Zuid Holland. Onze merken zijn: Gazelle, Cube, Batavus, Sparta, Dutch ID, Klever, Specialized, Merida, Haibike, Cortina, Van Raam en kinderfietsen van Loekie en Alpina.