Wij kopen al jarenlang onze fietsen bij Profile van Oudenaarden. We worden altijd heel fijn geholpen, men heeft er verstand van zaken en de service is meer dan prima.

Vlotte uitgebreide service.

Ik ben zeer tevreden, uitgebreide duidelijke uitleg. De service is uitstekend en snel, ik kon dezelfde dag mijn fiets halen.

Prettige mensen. goed geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Ruime keuze, deskundig personeel, prima service, maar missen wat 'persoonlijke klantgerichtheid'

Een beetje het gevoel dat de klantvriendelijkheid en persoonlijke benadering een beetje verdwijnt zodra de koop is gesloten. Dan voel je je een (onbelangrijk) nummer. Ook niet echt veel tijd. Mogelijk en waarschijnlijk door de grote drukte van het moment maar toch iets wat naar ons idee voor verbetering vatbaar is.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goed geholpen , nemen ondanks de drukte de tijd voor iedereen .

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Super geholpen, eerlijk vakkundig en creatief

Vakkundig geholpen. Opties gekregen die pasten bij dat wat ik zocht, zonder me van alles extra aan te smeren. Super creatief geholpen met de hondenmand voor op de fiets. Het kon eigenlijk niet met de fiets accu. Toen hebben ze het hele onderstel van de mand veranderd en nu werkt het top. Vriendelijk personeel dat plezier heeft in zijn werk.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Zeer vakkundig en vriendelijke service

Werd zeer vriendelijk geholpen, geen druk, duidelijke uitleg.

Super tevreden!

Ik had mijn fiets snel nodig en ik had hem dezelfde week nog in huis! Verder was de service in de winkel ook goed, ik kreeg goede advies en werd goed geholpen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Goed advies ontvangen

Vanwege goed advies een fiets gekocht, die super goed bevalt.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Top winkel met goede service.

De medewerkers in de winkel weten waar ze het over hebben en nemen de tijd om je van de juiste informatie te voorzien. Als je een klein probleem hebt met je fiets wordt dit eigenlijk direct verholpen. Bij gepland onderhoud wordt je netjes op de hoogte gehouden van onverwachte kosten voordat een reparatie uitgevoerd wordt.

Prima geholpen

• Service N.v.t.

Uitmuntende Service

Gewoon een goede winkel met een nog betere service verlening.

Uitstekend, snelle service

Vriendelijk geholpen door ervaren verkopers. Veel keuzes in verschillende fietsen die je ook mag proberen

Helemaal goed

Helemaal goed

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Elektrische fiets gekocht, goed en gezellig geholpen!

Goede service!

Goed advies gekregen bij het kopen van een E-bike

Prima geholpen

Div fietsen getest en twee nieuwe gekocht (snelle levering, eerder dan verwacht) Goede voorlichting en winkel maakt een zeer goede indruk als je er ben.

Service en kennis is Top

Service en begeleiding bij aanschaf van onze nieuwe fietsen was weer TOP. Komen al sinds de opening en hebben geen enkele negatieve ervaring.

Zeer goed.

Nadat ik een week een elektrische fiets had uitgeprobeerd heb ik er een gekocht. Deze was binnen een dag al klaar.

Super service erg klantgericht

Wij werden door Johan geholpen. Hij probeert je niet de duurste maar de beste fiets voor je uit te zoekenn

Prima !

Zeer klantvriendelijk. Meedenkend en open staan voor vragen en opmerkingen. Heel goed geholpen en aanbevelings waardig.

Service gericht en behulpzaam

Ik had interesse in een nieuwe elektrische fiets. Hebben toen op de Sparta en degazelle proef gereden maar ik had ook interesse in de Dutch ID. Mijn maat was niet aanwezig maar er werd gelijk voorgesteld om deze fiets geheel vrijblijvend op proef te laten komen. Na een paar dagen was de fiets er alen was hij ook al helemaal ingesteld. Gekocht en gelijk op de fiets naar huis. Geweldig

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Prima snelle en vriendelijke service

Ook in de coronatijd kon ik gelukkig terecht bij Van Oudenaarden. Goede maatregelen, ik voelde me zeer prettig in de winkel! Mijn zoon was echt toen aan een grotere (tweedehands) fiets. Mooie fiets van twee jaar oud gekocht, met een servicebeurt en wat poetsen vrijwel een nieuwe fiets gekocht! Niet te duur maar een redelijke prijs. Stond bijna een week eerder klaar dan afgesproken! Zoon helemaal blij natuurlijk. Mijn eigen fiets na bijna tien jaar een servicebeurt laten geven. Netjes gedaan, zeer snel klaar en vriendelijke geholpen. Niet te duur, wel prima werk geleverd. Mijn fiets kan er weer jaren tegenaan!

t Woud 4

3232LN Brielle

Over Bike Totaal van Oudenaarden

Bike Totaal Van Oudenaarden is meer dan 1000m2 fietsplezier!! Met een voorraad van ruim 500 nieuwe fietsen, ruim 100 gebruikte fietsen en niet te vergeten een OUTLET afdeling met een ruime sortering afgeprijsde NIEUWE merkfietsen en accessoires! Door ons ruime aanbod tweewielers bedienen wij buiten Voorne aan Zee (Brielle, Hellevoetsluis, Oostvoorne, Rockanje, Zwartewaal, Vierpolders) ook Nissewaard (Heenvliet, Zuidland, Spijkenisse) en Stellendam en nog verder in Zuid Holland. Onze merken zijn: Gazelle, Cube, Batavus, Sparta, Dutch ID, Klever, Specialized, Merida, Haibike, Cortina, Van Raam en kinderfietsen van Loekie en Alpina.