Goed gehopen en gezellig

Op alle electriese fietsen mogen fietsen en top gehoplen

goed geholpen

we waren op zoek naar een fiets voor mijn dochter omdat ze na de zomervakantie naar de middelbare school gaat. We zouden alleen even gaan kijken, maar toen kwam ze toch een fiets tegen die ze erg mooi vond. Er stonden er nog 2 met verschillende frame maten. Allebei mogen proberen, ook al moesten ze van boven naar beneden gehaald worden. En de fiets mocht nog een paar maanden blijven staan, dus echt superservice.

Toppers

Altijd goede ervaringen met deze zaak.

Top zaak

Vriendelijke meedenkende verkoopster Snelle levering

top

geweldig

• Service N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Zegt wat het doet, doet wat het zegt

De verkoper was zeer rustig en behulpzaam. Vertelde duidelijk over product. Liet merken dat hij ervaren was. Zeer prettig om daar een fiets te kopen

Professioneel en klantvriendelijk

Men was erg vriendelijk en behulpzaam van oriëntatie, koop tot 'nazorg'. Wij zijn blij met de aankoop maar ook door de manier van verkoop (totaal geen druk of push gevoeld, men nam de tijd).

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Hele fijne en keurige service !

Hier gebruikte fiets gekocht, er werdt ruim de tijd genomen om de fiets te proberen en wat niet naar mijn zin was werdt gewoon vervangen tevens werdt de fiets geheel nagezien en hierna als ware het een nieuwe netjes thuis werdt gebracht, ook de verkoper nam ruimschoots de tijd was zeer professioneel en kundig. Fijne zaak !

geweldige service !!!!

Je word goed geholpen en en geweldige service.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Service en klantvriendelijkheid is in 1 woord “prima”te noemen. Afspraken worden nagekomen en word gelijk geholpen indien nodig.

Toppers

Hele fijne winkel personeel neemt alle tijd voor de klant of je nu een nieuwe fiets koopt of alleen eens fietsbel.Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

Top ervaring hier wordt meegedacht!

Bij de aankoop van mijn speedpedelec top begeleid en ook in het traject daarna een super service dus ook na aankoop top ervaringen!

Super winkel!

Ik ben fijn geholpen bij het uitzoeken van een electrische fiets. Ook de service is prima.

Ze leveren goede service

Ik ben netjes geholpen en fiets was al snel gereed voor gebruik

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

GEWELDIG!!

WAT een verademing! We hadden ons bijna laten ompraten door die ebike leverancier die je in ieder reclameblok en in iedere krant ziet staan, het klonk te mooi om waar te zijn, maar wat een opdringerige lui zijn dat zeg! Nee, gelukkig zei mijn man, laten we ook nog even in Brielle gaan kijken want daar horen we veel goede berichten over. Nou inderdaad, je zou haast vergeten dat het ook op die manier kan... Gewoon rustig, vriendelijk, niet opdringerig en met échte goede uitleg. En hebben we nu meer betaald? NEE! De prijs is alleen eerlijker en transparanter, geen flauwekul inruilprijzen van 700,00 voor 2 wielen en een stuur, geef gewoon gelijk een goede prijs! En de service in Brielle is subliem! Voor ons is het duidelijk; hier zijn -en blijven we klant (en koning;)))

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Prima advies en niet opdringerig

Geduldige en professionele verkoop. Kon proefrijden op de fiets die ik op het oog had. Snel geleverd tijdens de kerst periode (en daarna snel gekocht...). Missend frameafdichtingsdopje nabesteld en met een paar dagen netjes binnen gemeld. Goede ervaring.

topshop... top mensen

Helaas..mijn fiets die ik 21 jaar geleden nieuw gekocht had bij Fietsplus Van Oudenaarden was beetje op.. Wilde geen accufiets dus nu een nieuwe outlet fiets model 2010 (of zo). Prima fiets, nieuw, niet gebruikt alleen niet verkocht.. mooie prijs!! als deze net zo lang mee gaat, ben ik nog blijer!

Elektrische fiets gekocht

Goed advies !

Vakkundig en zeer klantgericht

Deskundig advies gekregen, e-bikes uitgebreid mogen testen, geen verkooppraatjes

niks is teveel

je kan zo binnen vallen dan proberen zij je toch direct te helpen.

goed geholpen.

Kwamen daar voor een fiets te bekijken die op voorraad stond op de website. Daar aangekomen bleek het dus een foutje te zijn op de website. Samen gekeken naar een oplossing welke fiets wel geschikt zou zijn. Ook met de hoogte werd meegedacht. 2 maten hebben ze laten komen en konden dan de passen en de juiste maat meenemen. Om het al heel felxibel en ruimdenekend. Zo hou je de klanten bij je voor langere tijd!

Heel netjes geholpen. Goede service

prettig geholpen

De medewerker heeft mij een onderbouwd en goed advies gegeven. De behandeling was vriendelijk en professioneel

Fijn geholpen

Prettig geholpen,tijd genomen voor proefrit,aandacht genoeg gekregen

t Woud 4

3232LN Brielle

Over Bike Totaal van Oudenaarden

Bike Totaal Van Oudenaarden is meer dan 1000m2 fietsplezier!! Met een voorraad van ruim 500 nieuwe fietsen, ruim 100 gebruikte fietsen en niet te vergeten een OUTLET afdeling met een ruime sortering afgeprijsde NIEUWE merkfietsen en accessoires! Door ons ruime aanbod tweewielers bedienen wij buiten Voorne aan Zee (Brielle, Hellevoetsluis, Oostvoorne, Rockanje, Zwartewaal, Vierpolders) ook Nissewaard (Heenvliet, Zuidland, Spijkenisse) en Stellendam en nog verder in Zuid Holland. Onze merken zijn: Gazelle, Cube, Batavus, Sparta, Dutch ID, Klever, Specialized, Merida, Haibike, Cortina, Van Raam en kinderfietsen van Loekie en Alpina.