Er wordt goed naar de klant geluisterd en meegedacht.

Ik ben erg prettig geholpen. Was op de ene laatste dag van btw actie. Er waren niet ontzettend veel fietsen meer. Na eerst uit te zoeken wat ik wilde 2 fietsen geprobeerd. 1 was een 2019 model waar inprinciepe de btw actie niet in aanmerking voor kwam. Er werdt gelijk gezegd gezegd omdat er weinig fietsen waren dat hij een uitzondering maakte en hij wel de btw actie zou doen. Uiteindelijk zelf voor gekozen om een electrische fiets te proberen. Deze is het uiteindelijk geworden. Accu van 400 watt was er niet meer dus samen de kosten gedeeld voor de 500 watt accu. Na mijn oude fiets ingeleverd te hebben ben ik zelf naar huis gefietst op de nieuwe fiets. Hele goede service en kennis! Vooral het meedenken met de klant in oplossingen is goed.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Een zaak met top service die je willen helpen waar het kan!

Ik was op zoek naar een electrische moederfiets en om de juiste keuze tree kunnen maken zijn er 2 fietsen voor me besteld. Op beide fietsen zijn zitjes geplaatst zodat mijn man en ik een proefronde konden maken en daardoor de beste fiets hebben kunnen kiezen. Daarna is de fiets naar wens afgemonteerd. Ik weet zeker dat ik hier een hoop plezier van ga hebben!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Je wordt perfect en vlot geholpen, top service !

Prima ervaring in met de aankoop van 2 elektrische fietsen. Niets is teveel en er wordt niet moeilijk gedaan. Ook zaken die niet goed zijn worden zonder morren vlot opgelost. Je voelt je welkom en wordt prettig behandeld. En het maakt geen verschil of je nu voor een fiets komt of voor een pakje van DHL.

Fijne begeleiding!

Nieuwe fiets voor onze pre puber zoon gekocht. We kregen goed advies. Er werd de tijd genomen. Super!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goede service en mooie winkel

We hebben recentelijk 2 nieuwe fietsen aangeschaft bij Fietsplus Van Oudenaarden. We zijn goed en vakkundig geholpen en zijn heel blij met onze nieuwe fietsen. Een aanrader!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Deskundig personeel met een hoge klantvriendelijk ondersteuning.

Ik kwam met weinig kennis van electrische fietsen, met geduld werd ik daarbij begeleid. Met het vertrouwen, mocht ik meteen een proefrit maken. Voordeel en nadeel met elkaar doorgenomen en uiteindelijk tot een goede beslissing genomen. Bij het ophalen van mijn fiets werd ik alweer zo netjes geholpen. Uitleg gehad hoe ik met mijn accu moest omgaan en eventueel de verzekering. Ik ben heel erg tevreden weggegaan.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Prettige manier van benaderen en kennis van zaken

Prima!!Al jaren

Altijd service met meedenken

goede bekwame verkoop

had een kleine issue met de fiets, even langsgegaan en er werd meteen gekeken naar de fiets (geen afspraak!). Tussendoor op de hoogte gehouden dat er iets gevonden was en dat het werd verholpen. Na de reparatie werd me verteld wat er niet goed was, wat er gedaan was en dat de fiets getest was. Dit is hoe het zou moeten in ieder bedrijf.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goede service duidelijke uitleg prima !!

Ruime keuze goede uitleg en er wordt tijd voor je genomen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Je wordt goed en vriendelijk geholpen, goede service

Super geholpen

Goed en deskundig advies. Zeker aan te bevelen

Goede service, eerlijke en duidelijke communicatoe

Goede service, eerlijke en duidelijke communicatoe

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

Zeer vriendelijk en veel kennis

Zeer vriendelijke mensen met veel kennis zowel in de werkplaats als in de winkel

Super Service

Bij Fietsplus heb je nog echt klant is koning!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Fijne zaak, aardig personeel.

Kom hier al jaren met volle tevredenheid. Alles voor de fiets aanwezig. Altijd behulpzaam en aardig personeel. Fijn dat deze zaak bij ons in de buurt aanwezig is!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

perfecte service met vriendelijk personeel die echt luisteren naar de klanten.

Het was een goede ervaring. We zijn professioneel geholpen en er werd echt geluisterd naar de wensen van ons. De klant staat voorop. Het personeel heeft alle tijd voor je en zorgt ervoor dat het een goede ervaring is. Mooie winkel met ruim aanbod. We hebben een mooie fiets gekocht. Kortom: een geweldige ervaring om hier een fiets te kopen.

Voelt vertrouwd

Ik heb hier een speedbike gekocht. Kreeg het demo model mee naar het werk zonder dat ik maar een ID hoefte af te geven. Verder goed geadviseerd en er werd echt de tijd voor je genomen. Prima zaak Groet Roger

Vriendelijke, informatieve service.

Vriendelijke, informatieve service.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Komt heel betrouwbaar over.

Ruim 60 km van mijn huis heb ik bij deze Fietsenzaak mijn Speed pedelec gekocht.

Redelijk

De eigenaar is de verkoper. Op andere dagen niet het gevoel gehad een klant te zijn. Toen was de eigenaar niet aanwezig. Dat heeft Johan daarna wel goed gemaakt door service en deskundigheid.

Snel, correct en klantvriendelijk

Snel, correct en klantvriendelijk

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Deskundig advies afgestemd op mijn behoefte

Vriendelijk personeel

Nieuwe fiets gekocht en prima geholpen. Goed voorgelicht, proefritten mogen maken en volgens afspraak thuis bezorgd.

Prima bedrijf!

Pas voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt geweest, geen klachten!

t Woud 4

3232LN Brielle

Over Bike Totaal van Oudenaarden

Bike Totaal Van Oudenaarden is meer dan 1000m2 fietsplezier!! Met een voorraad van ruim 500 nieuwe fietsen, ruim 100 gebruikte fietsen en niet te vergeten een OUTLET afdeling met een ruime sortering afgeprijsde NIEUWE merkfietsen en accessoires! Door ons ruime aanbod tweewielers bedienen wij buiten Voorne aan Zee (Brielle, Hellevoetsluis, Oostvoorne, Rockanje, Zwartewaal, Vierpolders) ook Nissewaard (Heenvliet, Zuidland, Spijkenisse) en Stellendam en nog verder in Zuid Holland. Onze merken zijn: Gazelle, Cube, Batavus, Sparta, Dutch ID, Klever, Specialized, Merida, Haibike, Cortina, Van Raam en kinderfietsen van Loekie en Alpina.