toppie

zo blij, heel goed geholpen, wel HEEL druk in de zaak

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goede service en komt afspraken na!

Vriendelijke mensen die ons geholpen hebben met de aanschaf van een nieuwe mountainbike. Alles was volgens afspraak uitgevoerd.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Je suis entrée pour règler ma selle et suis repartie avec un nouveau vélo

Super magasin avec du personnel compétent. Accueil personnalisé et très aimable. Ils offrent un suivi de vos achat performant et vous pouvez essayer tous les vélos que vous désirer. beaucoup de choix.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Klant vriendelijk,kennis van fietsen.

Gemoedelijke sfeer. De mensen zijn vriendelijk en geven een goed advies.

Geweldige service!

Ze weten wie je bent, besteden ruime aandacht en tijd ebn je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan.

Goede informatie en service

Prima voorlichting en hulp bij keuze e bike

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Direct prima geholpen, antwoord op onze vragen.

Een damesfiets heeft doorgaans minder stabiliteit doordat het frame geen stang heeft. Met een achtermotor, een accu en een fietstas achterop wordt die onstabiliteit versterkt, waardoor het niet zo prettig meer fietst. Na een goed gesprek, twee proefritten, de overstap gemaakt naar een e-bike met middenmotor. Een wereld van verschil! Fietsclubs van Oudenaarden is een aanrader wat mij betreft!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Kwaliteit, deskundig en super service.

Altijd deskundig advies wat vriendelijk wordt gegeven. Behulpzame medewerkers met passie voor fietsen. Super service!

Zo goed

Wordt heel goed geholpen

Altijd vriendelijk

Goed geholpen en advies

Van oudsher vertrouwd.

We hebben deze week weer nieuwe fietsen gekocht. Na Sparta, Batavus en RIH nu Gazelle. Maar eigenlijk is het merk niet zo belangrijk. De service, dar gaat het om. En die is oud en vertrouwd.

Goede service.

Goede service Staat je bij met raad en daad Je wordt gelijk geholpen als je fiets defect is

meedenken

prettig gesprek en juiste informatie en het zoeken naar oplossingen

Top winkel, profecioneel en supersnelle service

Top winkel, profecioneel en supersnelle service

goede service vriendelijk personeel

5 juni 2018 nieuwe fietsen afgehaald en bij thuiskomst ontdekten we dat er een breukje in de jasbeschermer zat. Volgende dag terug naar de winkel. Er werd meteen een nieuwe besteld.

Heel goed.

Hele fijne service. Zonder puchen om maar te kopeb. Eerlijke mening. We zijn weer met een heerlijk gevoel en een heel gelukkig kind naar huis gegaan. Dankjewel.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Top winkel, goede service en netjes personeel

De winkel zit op een centrale plek in het industriegebied, langs de doorgaande route's. Het personeel is vriendelijk en ze weten wat ze moeten doen om een reparatie uit te voeren en om een goed advies te geven bij aankoop van een nieuwe of gebruikte fiets. Zij proberen niet meteen het duurste materiaal te verkopen maar luisteren goed naar welk budget je hebt. Je kan altijd even langs fietsen met kleine reparaties en die worden meestal direct uitgevoerd en anders krijg je zonder probleem een leenfiets mee en wordt je gebeld of ge SMS't als je fiets klaar is. Zeker een reden om hier te blijven komen.

Denken mee.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Fijne winkel met vriendelijk en vakkundig personeel

Goede service en kennis is hier aanwezig. Na een proefrit te hebben gedaan op een aantal fietsen werd de fiets van mn keuze direct rijklaar gemaakt en kon deze direct meenemen met ook nog eens een leuke korting. Minpuntje vond ik het aantal sportfietsen die er op voorraad zijn, zeker het type fiets die ik zocht

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Vriendelijk personeel en goede informatie

Ik ging kijken voor een E bike. Ik vertelde mijn wensen en het personeel liet mij een aantal fietsen zien en ik heb op 4 fietsen proefgereden.

top mensen

goeie service en top personeel en de eigenaar is normaal werkt net zo hard mee top

Prima winkel, goede service

We zijn zeer tevreden over de Fietsplus. De service voldoet aan alle verwachtingen en de fiets bevalt prima.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Zoals gewoonlijk weer erg fijn geholpen

Wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Nemen echt de tijd voor je, ook al hebben ze het druk.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Prima fietsenzaak met goed personeel en ruime keuze uit verschillende merken fietsen

Fiets uitgezocht en werd de andere week gebeld dat hij binnen was. Proefrit erop gemaakt en ik kon de fiets dezelfde dag nog ophalen. Uitleg gehad over de fiets en de service, ben er erg tevreden over en de fiets rijdt fantastisch

t Woud 4

3232LN Brielle

Over Bike Totaal van Oudenaarden

Bike Totaal Van Oudenaarden is meer dan 1000m2 fietsplezier!! Met een voorraad van ruim 500 nieuwe fietsen, ruim 100 gebruikte fietsen en niet te vergeten een OUTLET afdeling met een ruime sortering afgeprijsde NIEUWE merkfietsen en accessoires! Door ons ruime aanbod tweewielers bedienen wij buiten Voorne aan Zee (Brielle, Hellevoetsluis, Oostvoorne, Rockanje, Zwartewaal, Vierpolders) ook Nissewaard (Heenvliet, Zuidland, Spijkenisse) en Stellendam en nog verder in Zuid Holland. Onze merken zijn: Gazelle, Cube, Batavus, Sparta, Dutch ID, Klever, Specialized, Merida, Haibike, Cortina, Van Raam en kinderfietsen van Loekie en Alpina.