Vriendelijk personeel dat ruim de tijd neemt voor een goed advies

Goede service! Er word goed gekeken voor een passende oplossing als een problemen zijn. Ook zijn ze erg vriendelijk en een goede service.

Vriendelijke overzichtelijke winkel

Vriendelijke mensen , kundig staan voor hun vak

Vriendelijk personeel, fijn geholpen

Fijn bedrijf, goed geholpen, aardige medewerker

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Professioneel en super vriendelijk geholpen

Ontzettend vriendelijk geholpen, ik had een bepaalde wens en dit was niet beschikbaar. Maar binnen no time was ik wilde besteld, zonder enige verplichting. Een week later fietste ik op m’n nieuwe fiets naar huis.

Vriendelijk personeel

Nog niet zo veel ervaring met het personeel maar tot nu toe erg aardige mensen!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Naar aanleiding van ontevredenheid over de service en deskundigheid van de plaatselijke fietsen dealer in het verleden. Op aanraden van iemand naar Fietsplus gegaan, wat een wereld van verschil! Men stuurt je niet met een racefiets de deur uit puur om te verkopen, eerst een test rondje om vervolgens naar aanleiding van het advies de juiste maat en accessoires te bestellen. Voor service, kwaliteit en deskundig advies zit je bij Fietsplus aan het juiste adres!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

vriendelijk , deskundig, geduldig en meedenkend.

Ik heb hersenletsel en het personeel wist daar goed mee om te gaan. Ze ( Rico en Carola) hadden geduld en namen goed de tijd om alles rustig uit te leggen, zodat ik het goed kon begrijpen. Top !!!!!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Tweedehands ebike met garantie gekocht

Hele mooie tweedehands ebike gekocht, ik dacht eerst dat het een nieuwe fiets was. Prijs goed en met 2 jaar garantie en thuis afgeleverd en een fles wijn erbij wat wil je nog meer

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

goede servies en vriendelijke medewerkers.

wij hebben goede ervaring. niets op aan temerken

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

Er wordt geluisterd naar de klant en meegedacht over wat je nodig hebt.

Geadviseerd voor een elektrische fiets.

• Medewerkers

Uitgebreide voorlichting en maximale service!

Iedere vraag (ook de domme) worden uitgebreid beantwoord en aan de hand van voorbeelden worden de verschillen aangetoond. De verschillen in e-bikes worden kenbaar na de diverse proefritten. Op deze manier heb ik op mijn gemak de voor mij ideale e-bike gevonden. Top👍

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

geen verkooptechniek maar klantgericht.

Ik heb een mooie Gazelle fiets gekocht bij Johan, en was onder de indruk van zijn geduld en ruimte om alles uit te proberen . heel klantgericht en niet uit om perse een fiets te verkopen . dus erg blij met de fiets en met de service Groetjes Sjoukje

Vakmanschap Meesterschap

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Fijne winkel, staan altijd gelijk voor je klaar

Als ik even binnenval met een pechgevalletje word vaak direkt opgelost of krijg ik een heerlijke leenfiets mee

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Prachtige fietszaak met zeer goede service en kwaliteit

Al jaren klant bij Johan hij behandeld zijn klanten zoals dat hoort. Verscheidene fietsen bij hem gekocht en de meeste zijn nog in mijn bezit. Het merk Haibike welke er word gevoerd is super en zeer betrouwbaar. Johan bedankt en die ondernemersprijs is je 110% gegund.

Klantgericht

Nadat mn fiets was gestolen moest ik een nieuwe. Ben prima geadviseerd op basis van mijn wensen, fiets uitgeprobeerd en gekocht. Alles soepel verlopen. Servicebeurten komen nog, maar alle vertrouwen in.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

Snelle en adequate service..

Een aanrader....

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

Prettige omgang met klanten, behulpzaam en nemen de tijd voor je!

Wij zijn net voor de kerst bij jullie geweest voor een damesfiets. Na eerst even rustig rond te hebben gekeken, werden wij geholpen. De mogelijkheid eerst voor je zelf even vast wat dingen op een rij te kunnen zetten, vond ik prettig. Er kwamen drie fietsen uit die geschikt leken voor het doel wat ik voor ogen had. Ik heb ze alle drie uitgebreid kunnen testen, informatie kunnen inwinnen en uiteindelijk is het de fiets geworden die ik zelf de minste kans gaf. Onze keus gemaakt op basis van de uitgebreide informatie, geduld en de proefritjes. De volgende dag kon ik hem al ophalen, dus heel erg blij met de service. Daarnaast ook heel blij met de keus die gemaakt is en ik hoop er een hele lange tijd plezier van te hebben. Volgende week start ik met mijn nieuwe baan, dus dan wordt hij frequent gebruikt in de week. Ik ben tot nu toe zeer tevreden

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goed en vakkundig geholpen.

Mooie winkel met ruime keuze in fietsen. Proefrit op verschillende fietsen geen probleem. Vriendelijke verkoper die goed advies gaf.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Prachtige service

Goed geholpen met niet goed werkend fietslampje. Prima hoor!

• Medewerkers

Nette bediening. Nemen de tijd voor je

Prima zaak

Mooie zaak, leuk personeel veel kennis van zaken Goed contact i.v.m prijs afspraak enz.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Kom je in de ochtend, middag of avond, altijd even vriendelijk te woord gestaan en adequaat geholpen. Fijne winkel!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Goed advies en de mogelijkheid om een fiets naar de zaak te laten komen zonder verdere verplichting

Fijn en aardig personeel

t Woud 4

3232LN Brielle

Over Bike Totaal van Oudenaarden

Bike Totaal Van Oudenaarden is meer dan 1000m2 fietsplezier!! Met een voorraad van ruim 500 nieuwe fietsen, ruim 100 gebruikte fietsen en niet te vergeten een OUTLET afdeling met een ruime sortering afgeprijsde NIEUWE merkfietsen en accessoires! Door ons ruime aanbod tweewielers bedienen wij buiten Voorne aan Zee (Brielle, Hellevoetsluis, Oostvoorne, Rockanje, Zwartewaal, Vierpolders) ook Nissewaard (Heenvliet, Zuidland, Spijkenisse) en Stellendam en nog verder in Zuid Holland. Onze merken zijn: Gazelle, Cube, Batavus, Sparta, Dutch ID, Klever, Specialized, Merida, Haibike, Cortina, Van Raam en kinderfietsen van Loekie en Alpina.