echt perfect

Ben heel goed geholpen bij de aanschaf van mijn vrouws nieuwe ebike Voorgelichting en de aflevering was helemaal top

Prima winkel

Goed geïnformeerd en fijn personeel

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

goede service!

Mooie winkel

Goed en vriendelijk geholpen

Helemaal tevreden

Ze zijn vakkundig, vriendelijk en leveren een snelle service. Helemaal top!

Professionele vriendelijke service!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Opnieuw uitstekende service door Johan.

Wij zijn opnieuw weer heel goed geholpen door Johan. Hij dacht met ons mee en nam uitgebreid de tijd voor ons. Zo kocht mijn vrouw de fiets die ze heel graag wilde hebben. De fiets rijdt ook echt fantastisch en werd heel snel geleverd! Ik kom ik zeker terug om mijn huidige fiets te vervangen voor een nieuwe.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Zeer goede service en uitleg

Goede uitleg over de verschillende fietsen

Keurig geholpen en geadviseerd

Zeer vriendelijk personeel, goede kennis van zaken.

Redelijk tevreden

Bij het eerste bezoek aan de winkel zijn we goed geholpen. Goede uitleg over verschillende E-bikes. Bij het tweede bezoek aan de winkel, om de gekozen E-bike op te halen, waren we niet zo tevreden. De verkoper leek weinig tijd voor ons te hebben, weinig uitleg en de banden van de fiets waren zacht. Heel jammer.

Snelle nette service

Fiets gestolen binnen 48 uur had ik weer een nieuwe . Uiteraard wederom verzekerd .

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertenties

Koop je een E bike, blijkt hij niet op je fietsendrager te passen. Met de fietsendrager naar de zaak gegaan. Samen met een monteur tot de conclusie gekomen dat de fiets inderdaad nooit op de fietsen drager gaat passen. Geen probleem zoek maar een andere fiets uit dan kijken we of die wel op de fietsendrager past dan maken we die in orde en ruil je de fiets gewoon om. SUPER

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Prima en vakkundig geholpen!

De vakkundigheid en klantvriendelijkheid was mij al reeds bekend, dus zodoende kwam ik weer bij jullie uit! De uitleg was zeer duidelijk na diversen proefritten gemaakt te hebben de keuze kunnen maken,( Sparta E bike) keurig op tijd afgeleverd, in Rozenburg, test rit gemaakt naar de camping 12,5 km gefietst met voorwiel motor reed prima! Twee puntjes de display was mogelijk af te lezen door hinderlijke licht inval ( verbeter punt) en de banden waren volgens de norm wel heel hard opgepompt en met mijn rugklachten wel storend, maar dat komt goed! Al met al zeer tevreden en geven jullie een ruime voldoende 9 1/2 We bevelen jullie zeker aan.

In 1 woord GEWELDIG

Onlangs verhuisd naar Hellevoetsluis en ook voor ons fietsonderhoud opzoek gegaan naar een nieuw adres. Na bij 3 winkels teleurgesteld te zijn uiteindelijk in Brielle terecht gekomen en wat een warm onthaal daar gekregen! Na een gesprek met de werkplaatsmedewerker toch ook in de showroom naar een nieuwe fiets gekeken. Helemaal enthousiast geword en hij kon ook gelijk mee! En ook nog een mooie inruilprijs gekregen!

Fijne winkel

Geweldig geholpen!!

Kom zeker terug!

Miskoop door leugens!

Verschrikkelijk! Vorige week een fiets gekocht die maar enkele dagen gebruikt was en niets mee aan de hand was en geen schrammen heeft. (beweerden ze) na thuis komen en de fiets bekeken te hebben merkte ik dat er stickers op geplakt waren die niet thuis hoorden... wel degelijk om diepe ne grote krassen van een val te verbergen en is er iets mis met de as van het achterwiel... leugenaars... (Reeds recentie facebook)

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Goed en netjes geholpen, fiets werd eerder geleverd dan verwacht.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Goed en vakkundig geholpen .

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Super aardige en erg geduldige medewerkers als Duitse banken voor problemen zorgen geweldig advies, ik ben erg blij met de fiets volgend jaar op vakantie kom ik terug voor keuring

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Heel goed geholpen bij de keuze voor een nieuwe fiets

Deskundig advies

Fijne service

Zeer vriendelijke medewerkers en goede service

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Heel behulpzaam ben geholpen door Johan vriendelijk man alle mensen zijn daar heel vriendelijk

Klantvriendelijkheid

Ze namen de tijd voor ons. Deden wat ze beloofden. Telefonisch kontakt zoals beloofd.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via bekenden, familie en vrienden

Goed advies en snelle service

Mijn zoektocht naar een Mountainbike eindigde met een goed advies en vlotte levering.

t Woud 4

3232LN Brielle

Over Bike Totaal van Oudenaarden

Bike Totaal Van Oudenaarden is meer dan 1000m2 fietsplezier!! Met een voorraad van ruim 500 nieuwe fietsen, ruim 100 gebruikte fietsen en niet te vergeten een OUTLET afdeling met een ruime sortering afgeprijsde NIEUWE merkfietsen en accessoires! Door ons ruime aanbod tweewielers bedienen wij buiten Voorne aan Zee (Brielle, Hellevoetsluis, Oostvoorne, Rockanje, Zwartewaal, Vierpolders) ook Nissewaard (Heenvliet, Zuidland, Spijkenisse) en Stellendam en nog verder in Zuid Holland. Onze merken zijn: Gazelle, Cube, Batavus, Sparta, Dutch ID, Klever, Specialized, Merida, Haibike, Cortina, Van Raam en kinderfietsen van Loekie en Alpina.