Goede service en zeer klantgericht!!!. Aanrader.
Heldere uitleg, snelle reparatie en levering
Een mac geeft het niet gauw op, alleen de betrouwbaarheid van de harde schijf is een risicofactor. Wanneer je dat overkomt helpen de mannen van IRepairNow je in ieder geval snel en vakkundig helpen.
Ik ben via mijn zusje aan dit adres gekomen. Zij gaf mij aan dat het personeel snel en goed te werk gaan. Ik kom zelf helemaal uit Nieuwegein om hier mijn telefoon te repareren. Na mijn bakje koffie was mijn scherm en mijn batterij gemaakt. Deze telefoonzaak kan ik aan iedereen aanbevelen! PS: je kan gemakkelijk voor de deur parkeren.
Imac was verouderd, nieuwe aanschaf en alle gegevens zijn overgezet.
Vriendelijk geholpen. Correct te woord gestaan. Kennis van zaken. Goede reparatie uitgevoerd.
1 week voordat ik mijn telefoon kwam inleveren voor het overzetten van contacten, foto’s, app’s enz. van Huawei naar iPhone, heb ik telefoonisch contact gehad met Irepair, of hun deze actie mogelijk konden maken. Mij lukte dit via de (speciale) app niet. Zij zouden dit wel kunnen.... De desbetreffende dag lever ik mijn telefoon in de ochtend 11:00. En maak de afspraak, dat als er iets is zij mij kunnen mailen. Ik houd mijn laptop thuis open. Ik kon mijn telefoon pas 16:00 uur ophalen, aangezien het veel tijd in beslag zou nemen. Hele dag dus zonder telefoon gezeten, maar goed...dan heb je wel wat je wilt! Vervolgen kom ik daar eind van de middag. Krijg ik het bericht dat het hun niet is gelukt!! De ‘speciale’ app, werkte niet mee! Nee??!!!! Dat had ik ook al geprobeerd!! Ik ging er dus vanuit dat Irepair een andere methodiek zou hebben. Helemaal aangezien ik al had aangegeven dat die app niet werkt. Als klap op de vuurpeil, hebben ze niks van zich laten horen! Ik had dus mijn telefoon die zaterdag graag meteen opgehaald om zelf op de hand alles over te kunnen zetten of om nog ergens anders heen te kunnen gaan. De winkels gingen namelijk al dicht op zaterdag 17:00 uur. Terwijl ze zouden mailen als er iets zou zijn. Dus!!! De hele dag mijn telefoon kwijt geweest, voor niets! Slechte communicatie en niet na lopen van afspraken. Helaas!
Beste Manon, wat jammer dat je het zo hebt ervaren als je omschrijft. Ik heb uiteraard meteen bij de monteurs navraag gedaan wat hier mis is gegaan. Als ik moet samenvatten wat er is gebeurd: * Vrijdag 29-11 10:41 toestel ingeleverd * Er zijn verschillende tools geprobeerd en er hebben 3 monteurs gezocht naar een oplossing. Helaas was deze er niet, behalve data-recovery op onze andere locatie, of zelf handmatig item voor item alles overzetten. Dat er enkel gebruik is gemaakt van de applicatie die door Huawei wordt geleverd is niet waar, toen deze niet werkte is er zijn nog 2 andere collega's mee bezig geweest en die hebben 4 andere tools geprobeerd. * Vrijdag 29-11 16:17 ticket gesloten, geen kosten in rekening gebracht! Ik weet hoe fanatiek onze monteurs kunnen zijn om een reparatie te laten slagen. Daarnaast is het uiteraard ook niet ons doel om een dienst niet te kunnen leveren en na een hoop werk niets te kunnen factureren, dat hou je als bedrijf niet lang vol. Ik ben het met je eens dat het jammer is dat het beoogde doel niet is behaald. Wat ik opmerkelijk vind is dat je schrijft dat we niets hebben laten horen want we waren er nog mee bezig en je wou het toestel vrijdag (niet zaterdag) meteen weer meenemen. Er viel tot dat moment niet veel te melden omdat het nog niet was gelukt. Normaliter krijg ik de "lastige" kwesties binnen bij veiligstellen van data maar die fase was nog niet eens bereikt. Ik begrijp daarom de heftige toon en het dramatische cijfer niet want we hebben geen kans gehad om alle stappen te doorlopen, daarom heb je ook geen rekening ontvangen. Wat ik wel als verbeterpunt voor ons zie is dat er blijkbaar is gezegd dat het dezelfde dag om 16:00 klaar zou zijn. Dit soort toezeggingen mogen nooit worden gedaan bij data recovery. Ik neem dat ook met de collega's op. Wellicht als was gecommuniceerd dat om alle stappen te doorlopen er tot een week overheen kon gaan dat je dan andere verwachtingen had en je wellicht andere keuzes had gemaakt. Waarschijnlijk probeerde de collega je tevreden te stellen door de verwachting te scheppen dat het dezelfde dag klaar zou zijn, maar heeft dat je juist ontevreden gemaakt. In ieder geval onze excuses hiervoor, dit had nooit zo gecommuniceerd mogen worden. Ik had je graag ter compensatie de kosten terugbetaald maar die kosten zijn er niet. Laat me even weten op [email protected] hoe we je alsnog in het ongemak tegemoet kunnen komen. Met vriendelijke groet, Ben Kubbenga Directeur iRepairNow B.V. P.S. is het nog gelukt om de data veilig te stellen? Zo nee dan verneem ik dat ook graag, wellicht dan ik hier alsnog een oplossing in kan bieden.
er wordt zorgvuldig gewerkt en rekening gehouden met privacy.
Factuurnummer: 9170
Zeer tevreden klant met geduld wordt Er uitgelegd als je vragen hebt en ook de service beurt van de computer is naar tevredenheid uitgevoerd.
Wij kwamen binnen voor een reparatie en zijn door vragen en meedenken met een refurbished apparaat vertrokken. Mijn dochter is nog steeds zeer enthousiast over de keuze die zij toen gemaakt heeft.
Ik vond het een prima zaak met aardige en behulpzame mensen
Vorige week geweest met mijn kapotte iPhone. Superfijn geholpen door het personeel in Haarlem Noord. Ik had het idee dat ik eerlijk te woord gestaan werd, waarbij de klant op de eerste plaats komt. Ik zou zeker weer komen als ik problemen krijg!
Via Social Deal 2 vouchers gekocht voor het vervangen van de batterijen van de iPhone van mijn vrouw en van mijzelf. Die van mij is vervangen en werkt weer prima die van mijn vrouw is vervangen en nadat deze was opgehaald merkte wij thuis dat de homeknop het opeens niet meer deed terwijl deze ervoor prima werkte. Er mee teruggegaan waar de medewerker aangaf dat dit al zo geweest moet zijn en dat ze deze niet kunnen repareren en gerepareerd moet worden via Apple, kosten: ± €200,-!! Omdat wij ervan overtuigd zijn dat de homeknop gewoon werkte en wij anders ook niet de batterij hadden laten vervangen moet dit in de winkel gebeurd zijn. Slechte zaak hoe zij hier meer om gaan en de schuld sowieso bij ons zelf neerleggen. Dus wees gewaarschuwd!!!
Onderstaande reactie via Klantenvertellen en via het reparatieticket verzonden. Wel gelezen maar geen antwoord, helaas. Ik wil graag een oplossing aandragen maar als contact uitblijft dan wordt het erg lastig voor mij. Daarom nogmaals het verzoek op onderstaande te reageren. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat we tot een goede oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, Ben Kubbenga, directeur iRepairNow B.V. Oorspronkelijk bericht: Beste Ton, bedankt voor je reactie. Ik reageer graag op je bericht want je bent duidelijk niet tevreden en dat vind ik jammer. Van de monteur heb ik begrepen dat het desbetreffende toestel met een gebarsten scherm binnen kwam. Dit zou door hem zijn aangekaart maar je wens was om hier niets aan te laten doen. Die wens is gerespecteerd. De accu is vervangen en na de reparatie zou de home button (en andere belangrijke functies) nog werken, dit had de monteur getest. Zoals je omschrijft kwam je er later pas achter dat de knop het niet meer deed. Hieropvolgend ben je met het toestel terug gegaan om deze te laten onderzoeken. Een andere monteur heeft nog getest of het vervangen van het scherm alsnog iets zou oplossen echter zit het probleem al in de knop zelf. De enige oplossing is in dat geval een schermreparatie via Apple omdat zij dan ook de homebutton vervangen. Ik denk dat er een miscommunicatie is geweest omtrent wanneer de knop defect was want ik krijg te horen dat de knop juist wel werkte, voor en na de reparatie. Omdat de knop in het scherm gemonteerd zit en deze gebarsten is komt het wel vaker voor dat de knop hierdoor beschadigt. Dat dit kort na vervangen van de accu is gebeurd is wel vervelend en ik snap dat de link dan snel is gelegd. Het is echter vanuit de monteur gezien juist niet logisch dat een homebutton kapot gaat bij een accu vervanging omdat deze onderdelen los van elkaar staan en je hoeft de homebutton niet eens aan te raken om de accu te vervangen. Theoretisch zou de homebutton daarom ook niet kapot mogen gaan. Technisch gezien is je conclusie dus erg kort door de bocht maar wanneer het niet je dagelijks werk is begrijp ik het. Ik wil graag bekijken hoe we alsnog tot een oplossing kunnen komen. De SocialDeal actie is juist opgezet om nieuwe klanten aan te trekken en niet om een vervelende nasmaak achter te laten. Op welk telefoonnummer kan ik je bereiken zodat we de mogelijkheden kunnen doornemen? Ik ben ervan overtuigd dat we een betere service kunnen leveren dat de 4 die je als waardering hebt gegeven, dat wil ik graag waarmaken. Ik stuur deze reactie overigens niet als publieke reactie, let er even op dat je dat zelf ook niet doet zodat je telefoonnummer niet openbaar op internet komt te staan.
Ze hebben er alles aan gedaan om mijn data te herstellen. Al bij 4 andere bedrijven geweest, een hoop geld betaald, maar niemand kon het.... Totdat ik hier kwam! Ze hebben alle data van mijn MacBook kunnen halen en netjes op een usb harde schijf geleverd. Zelfs foto's die ik al jaren kwijt was heb ik weer terug! En dat voor een fractie van wat anderen rekenen. Ik hoop niet snel weer in zo'n situatie rerecht te komen maar als het toch zo is ga ik het eerst hier naartoe!
werd snel en efficiënt geholpen. Iets meer uitleg was fijn geweest .
Ik kon snel het dood mij gevraagde refurbished keyboard ophalen. Hij functioneert goed
Via een telefoon gesprek werd mij een prijs verteld van de reparatie. Een zelfde bedrag werd mij per sms toegestuurd. Later via mail kreeg ik nog een 50 euro duurdere factuur... ik weet niet wat ik er daar nu van moet denken. Niet heel handige uitstraling naar de klant
Beste Frans, bedankt voor je reactie! Wat een vreemde situatie, dat ben ik direct met je eens. Ik heb direct nagekeken wat er mis is gegaan in de communicatie. Allereerst was er 450 euro aan kosten geraamd. Er is netjes binnen de kostenraming gebleven dus dat ging gelukkig goed. Wel is er vanuit het systeem een gereedmelding gestuurd voordat de definitieve factuur was opgesteld. De montagekosten van de accu waren nog niet verwerkt waardoor de tussenstand op dat moment op €378,99 stond wat uiteindelijk inclusief montage €421,00 werd. Dit stond ook in de factuur die was gemaild. Volgens mijn collega was dit bij ophalen van de MacBook ook duidelijk en geen probleem. Mocht dit toch wel een "issue" zijn dan kom ik graag met je in contact. Zeker als de gehele reparatie een algemene waardering van een 4 krijgt ben ik erg benieuwd hoe we de ervaring naar minimaal een voldoende kunnen krijgen. Wellicht is het resultaat niet geheel naar wens? In ieder geval hebben we om toekomstige misverstanden te voorkomen, het tussentijdse bedrag uit de gereedmeldings-SMS gehaald.
prima. fijn dat je een afspraak kan maken
Ik ben vakkundig en snel geholpen en ook nog eens zeer klantvriendelijk. Wat wil je nog meer? Mijn iMac doet het weer super goed! Mijn factuurnummer is 9001
goed geholpen
Jonge gasten met prima kennis en snelle service.
Vriendelijke service, snelle levering van de diensten, probleem is verholpen!
Prettige winkel. Prima geholpen
Ging behoorlijk snel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.