Betrouwbaar bedrijf

Bij bezoek in de showroom merkte Gerjan mijn twijfel, huidige vloer schuren en repareren of nieuwe vloer. Het advies “ ga naar huis en denk er rustig over na”, totaal geen druk. Op 4 en 5 april een PVC vloer gelegd door Joey die dit zeer vakkundig gedaan heeft. De overgang tapijt en PVC slaapkamer / hal was niet netjes gedaan door bedrijf dat de vloerbedekking heeft gelegd en die wilden/konden dit niet netjes oplossen. Na contact met Mario is diezelfde dag Luuk geweest en die heeft dit keurig in orde gemaakt. Denk je aan een nieuwe vloer dan kunnen wij de Paal zeker aanraden. Zeer professioneel en uiterst vriendelijk personeel. Dank jullie wel allemaal wij zijn heel blij dat we destijds. Voor de Paal gekozen hebben.

• Verwachting waargemaakt?

Blij met mooie PVC vloer!

Aardige mensen bij zowel het uitgebreide advies en de verdere communicatie. Ook het lenen van een staal PVC was geen probleem. Mari heeft de vloer mooi en kundig gelegd. Hij is een een fijne man om over de vloer te hebben. Wij zijn heel blij met het resultaat

Prachtig eindresultaat!

Ik denk dat iedereen die een huis gebouwd en/of verbouwd heeft inmiddels de wijsheid heeft of de ervaring kan delen dat veel zaken gedurende het proces helaas niet gaan zoals je zou wensen... Ik moet in ieder geval bekennen dat de afbouw van onze woning dusver verre van vlekkeloos verliep. Wat een verademing was het dan ook om samen te werken met de Paal parket uit Schijndel! Levering exact conform afspraak, snel en strak gelegd, zeer oplossingsgericht waar nodig en bovenal een prachtig eindresultaat! Iedere als ik binnenloop denk ik: Yes!!! Dit is exact wat ik voor ogen had. Extra dank aan Jaimy Hendriks (de legger van de vloer); Je hebt meer dan mooi werk afgeleverd! Super blij mee!

Wat een succes!

Wij hebben ons parket, inmiddels 25 jaar oud, laten schuren door De Paal. Het resultaat: als nieuw! Het waren 2 prachtige dagen, mede dankzij Dennis! En als klap op de vuurpijl zijn rond de verwarmingsbuizen door Niels hele mooie houten rozetten in de kleur van het parket op maat gemaakt. De kers op de taart! Wat ons betreft De Paal een aanrader! Bedankt Anton en Anja

• Verwachting waargemaakt?

Hoi Anton & Anja, Wat een mega mooi compliment! We gaan deze zeker doorgeven aan Dennis en Niels. Heel fijn dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met jullie vloer!

Vakwerk door vakmensen

Na een positieve ervaring met PVC van De Paal Parket op de bovenverdieping nu ook op de benedenverdieping weer een topvloer opgeleverd. Gedurende het hele traject zijn wij voorzien van kundig advies en dat zie je in het resultaat. We kozen voor een nieuw concept, waarbij er gewerkt wordt met een mix van verschillende kleuren PVC stroken. Vakman Luuk heeft ervoor gezorgd dat de sortering van de stroken perfect ligt, waardoor er een speels en levendige vloer ontstaat. 10 punten voor De Paal Parket! Groet fam. Dogge Sint-Oedenrode

• Verwachting waargemaakt?

Dag familie Dogge, Ontzettend waardevolle complimenten, waarvoor veel dank! We gaan deze zeker doorzetten aan Luuk want daar gaan alle credits naar toe. Veel plezier met jullie vloer!

Topbedrijf

Professioneel bedrijf met echte vakmensen. Erg service gericht en klantvriendelijk. Caspar kan als de beste adviseren. Wij hebben 2 vloeren en een trap laten bekleden door de Paal Parket en zijn erg tevreden de volgende trap en vloer gaan we weer door de Paal laten bekleden.

• Verwachting waargemaakt?

Hoi John en Susan, Bedankt voor deze prachtige waardering!

Wij genieten enorm!

Zeer goede duidelijke communicatie. Allervriendelijks, kundig personeel, goed uitgebreid advies, ruim de tijd. Luuk heeft de vloer fantastisch gelegd. In goed overleg, met veel kennis en een zeer rustige bescheiden manier van werken. Wij genieten enorm.

• Verwachting waargemaakt?

Dank voor deze mooie complimenten Eri!

Wij hadden contact opgenomen omdat door het inhuizen de vloer beschadigd was. Er werd serieus geluisterd en actie op ondernomen. Snel werd er door Marja teruggebeld en een afspraak gemaakt. Marja heeft vakkundig de beschadiging hersteld en uitleg gegeven over het onderhoud van de vloer. We zijn zeer goed geholpen!

• Verwachting waargemaakt?

Hoi Rianne, Bedankt, we gaan de complimenten doorgeven aan Marja!

Van begin tot einde prima geregeld

Wij wilden een PVC-vloer in ons nieuwe appartement, maar het moest wel voldoen aan de voorwaarden, inzake geluidsoverdracht, van het reglement van de VVE. Bij het maken van de 1e afspraak hebben we deze voorwaarden reeds kenbaar gemaakt. In een zeer ontspannen eerste gesprek met Jelle bleek dat er al het nodige voorwerk was gedaan. Zijn voorstel was om een gecertificeerde tussenlaag te gebruiken die voldeed aan alle eisen. Een tussenlaag van 2 mm voorzien van een lijmlaag. De plinten worden zo geplaatst dat ze de vloer net niet raken om ook daar geen geluidsoverdracht te veroorzaken. Het uitzoeken van de vloer was daarna een prettige bezigheid. Het leggen van de vloer verliep geheel volgens planning, zoals de voorcontrole, de egalisatie en het eigenlijke leggen van de vloer. De plinten zijn keurig geplaatst. Kortom onze ervaring met De Paal Parket Schijndel is bijzonder goed. Wat een mooi bedrijf. En wij hebben een hele mooie vloer waar we zeker weten nog lang plezier van zullen hebben.

De vloer is super!!!

Vakkennis bij de verkoop, super vakmanschap bij het leggen van de vloer. Jaimy heeft meegedacht en een prachtige vloer gemonteerd en afgeleverd. Wij zijn enorm tevreden!

Een topper

Onder het genot van een kopje koffie hebben we bij Casper een mooie PVC vloer gekocht Deze week zijn ze de vloer komen leggen en wat een genot om hardwerkende maar vooral meedenkende mensen over de vloer te hebben Dank je wel Luuk, je bent een vakman en we zijn super tevreden met onze vloer Wij kunnen ook niet anders concluderen dat we dit een aanrader vinden als bedrijf

• Verwachting waargemaakt?

Je wordt blij van de positieve inzet van deze mensen!

De plank helemaal goed geslagen! Marja en Herbert hebben onze 7 jaar oude vloer een prachtige opknapbeurt gegeven. Daarbij flexiebel afspraken gemaakt met de schilders die ook bezig waren in ons huis: positieve instelling en constructief. Topprestatie in een gezellige en goede sfeer!

• Verwachting waargemaakt?

Prachtig eindresultaat, fout goed hersteld

Na goede voorlichting in de showroom en het bekijken van de vele voorbeelden die daar te zien zijn hebben we een weloverwogen keuze kunnen maken. Afstemming over de planning was helder, het uiteindelijke leggen van de vloer kon later dan we aanvankelijk wensten. Het leggen ging vlot, aardige mannen. Een traptrede was de eerste keer niet goed gegaan, maar is vakkundig hersteld. Eindresultaat is prachtig.

• Verwachting waargemaakt?

Hartelijk bedankt voor deze review Piet. Ook als er mis durft te gaan willen wij ervoor zorgen dat het altijd naar tevredenheid opgelost wordt. Dat is dus gelukt.

Geweldige service, doen wat ze beloven

Onze eikenhouten vloer is ruim 10 jaar geleden door De Paal Parket gelegd en ligt er nog steeds heel mooi bij! Uiteraard zijn er in al die jaren wel wat gebruikerssporen aan de vloer te zien (denk kleine kinderen en een hond) maar de medewerkers van De Paal krijgen het altijd weer voor elkaar om onze vloer na ieder onderhoud weer te laten schitteren. Wij zijn dus dik tevreden!

Prima bedrijf

Goed geholpen zeer blij met onze parketvloer

Duinweg 20

5482 VR Schijndel

Over De Paal Parket Schijndel

Met passie en trots maken wij unieke houten vloeren voor het leven. Wij ondernemen vanuit ons hart en zorgen voor dat perfecte thuisgevoel. HART VOOR HOUT