Voor mij geen andere aannemer meer

Sinds we (inmiddels al lang gelden) onze eerste verbouwing door van den Wijngaard hebben laten doen is het voor ons wel duidelijk. Wij willen geen andere aannemer meer. Op het gebied van meedenken, problemen oplossen en het aandragen van ideeën zijn wij iedere keer weer verrast. En aangezien wij in een oude boerderij wonen zij er nog al wat verbouwingen (geweest). Wij zijn super tevreden!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Garage/schuur, Vloer, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Ontzorgt, vriendelijk, netjes en denken mee.

Verbouwing van de gehele kelderruimte, saunaruimte, kantoorruimte en buitenkant kantoor. Ook waterschade herstelwerkzaamheden en dakreparatie. Uitstekend vakmanschap, vriendelijke mensen in dienst en heeft ook professionele bedrijven in zijn netwerk zitten die even vriendelijk en professioneel werken. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed en veel is bespreekbaar. Hele mooie saunaruimte gemaakt naar een eigen ontwerp van Stepan en zeer mooi kantoor. Andere ruimtes in souterrain ook zeer mooi afgewerkt. Buiten mooie grote trap en enorme plantenbakken in terrasvorm gemaakt. Goede oplossing voor de schuine afloop die er in 1ste instantie zat. Dak zeer professioneel hersteld en ook de waterschade binnen. Wel lastig met afspraken maken omdat er behoorlijk wat tijd overheen gaat voordat er reactie komt, maar ook aan onze zijde was communicatie niet altijd even snel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak, Vloer, Kelder, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prachtige verbouwing, van den Wijngaard is een aanrader

Van den Wijngaard heeft voor ons de verbouwing verricht die noodzakelijk was voor het plaatsen van onze nieuwe keuken. De verbouwing is zeer vakkundig en in nauw overleg met ons uitgevoerd. In de voorbespreking kregen wij diverse nuttige tips en werd goed gelet op de bouwkundige haalbaarheid. Omdat van den Wijngaard over een uitgebreid netwerk van goede vaklui beschikt, konden tussentijds opkomende problemen snel worden opgelost zonder dat er vertragingen in de planning optraden, en ook meerwerk werd vlekkeloos in het plan opgenomen. Stêpàn en zijn team tonen zich echt verantwoordelijk voor het project. Onze volgende verbouwing gaat zonder enige twijfel weer naar van den Wijngaard.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Over Bouwnu