Fantastische aannemer, doet wat hij toezegt én binnen de planning

In het najaar van 2023 hebben de mannen van Dirk Bos mijn huis in Bilthoven fantastisch verbouwd. Zijn man ter plaatse, Edwin, was echt een topper, heel zorgvuldig, dacht goed mee en werkte in onvoorstelbaar hoog tempo. Ook de onderaannemers (installateur, elektra, schilder) waren stuk voor stuk hele fijne mensen. Van begin tot eind is er zo veel liefde in mijn huis gestoken en het eindresultaat is een mooier huis dan ik had durven dromen. Ook de communicatie met Dirk Bos zelf verliep heel prettig en soepel. Een man die doet wat hij zegt en altijd bereikbaar was om even te overleggen. Ik zou iedereen een aannemer als Dirk Bos, en een soepele verbouwing zoals de mijne gunnen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

betrokken, meedenkend, oog voor detail

Voor onze dertigerjarenwoning hadden we verbouwplannen. Dirk kwam direct met een ander en beter voorstel. Hij verzorgde vervolgens het ontwerp, dat bij de verdere voorbereiding aangepast werd op onze wensen. Bij de uitvoering zat Dirk er bovenop. Tot in de details. Bouwtechnische keuzes lichtte hij zo nodig uitvoerig toe. Hij is goed te bereiken. De samenwerking met de door hem ingeschakelde specialisten blijkt ook goed te zijn verlopen. Kortom, een succesvol bouwtraject.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Isoleren (deel) woning, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundig, betrokken en hoge kwaliteit bouwen met oog voor detail.

Dirk Bos heeft hart voor de zaak en voor zijn klanten. Hij neemt de tijd voor zowel voorbereiding, offerte als de bouwfase en vragen van onze kant. Dirk is erg open over de planning en houdt zich zeer stipt aan de gemaakte afspraken. Zijn jongens leveren puik werk af en denken mee in het hele bouwproces. Wij zijn zeer tevreden over de gehele verbouwing. Je mag van geluk spreken als Dirk Bos tijd vindt om bij je aan de slag te gaan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Heel blij met het resultaat!

We hebben een rigoureuze verbouwing laten doen van ons jaren vijftig huis, met een nieuwe vloer uitbouw en opbouw op de garage. We zijn heel blij met het uiteindelijke resultaat. Onverwachte zaken zijn transparant en uitlegbaar opgepakt. De start datum was lang wat onzeker maar vanaf de start is alles volledig volgens planning verlopen. Vaste medewerkers Edwin en Rick zijn echt heel erg goed!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Elke keer weer boven verwachting!

Wij werken al jaren met Dirk Bos samen op verschillende projecten en dat is een feest. Dirk is open en transparant, denkt met je mee, komt altijd afspraken na en werkt zeer hard. Zijn motto is dat hij klanten voor de lange termijn wil houden en hij doet er alles aan om je goed van dienst te zijn van die intrensieke motiviatie. In het proces van bouwen geeft en neemt Dirk en dat brengt het altijd tot een win - win situatie. Kwalitatief werkt hij met hele goede eigen vakmensen en een vaste ploeg onderaannemers die ook verschrikkelijk goed zijn. De hele ploeg kent elkaar ook en daardoor loopt de bouw vaak makkelijk door de korte communicatie tussen de verschillende partijen. Als je met Dirk kan bouwen prijs jezelf dan gelukkig want dan weet je zeker dat het einresultaat er naar tevredenheid zal komen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service

Professionele Betrouwbare Flexibele Meedenkende Aannemer

Dirk BOS BV is een hele goede aannemer. De communicatie is duidelijk en er wordt met je meegedacht. Alle opties liggen open en bloot op tafel en er wordt inzicht gegeven in de kosten en de marges. Daarnaast wordt er qua werk kwaliteit geleverd. Opmerkelijk in positieve zin: alle ingehuurde onderaannemers leveren niet alleen vakwerk maar zijn ook vriendelijke sociaal-vaardige mensen. Kortom: fijne partij om mee te werken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Vloer, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar, netjes en afspraak=afspraak met mooi huis als resultaat!

Heel tevreden over het geleverde werk. Dirk Bos heeft een fijn team professionals om zich heen. Ook de nazorg is uitstekend.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer betrouwbare en kundige aannemer

Bij ons heeft Dirk Bos een grote verbouwing, renovatie gedaan, waar we zeer tevreden over zijn. Een aannemer die streeft naar een perfect resultaat met betrouwbare , kundige medewerkers en zeer goede vaste onderaannemers.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Alles volgens afspraak, geen verassingen

Aannemersbedrijf Dirk Bos heeft ons huis verbouwd en een tuinkamer aangebouwd. Als accountant onder de aannemers was de planning en uitvoering volledig transparant en is de verbouwing verlopen zoals je altijd hoopt maar niet altijd een vanzelfsprekendheid is. Plezierige, hardwerkende vaklui, vaste onderaannemers en een goede samenwerking met de architect, ontzorgen en leveren net dat beetje extra. Aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar en uitermate prettige samenwerking.

Alles conform afspraken en tijdig: zeker aan te raden. Werkt voornamelijk met vaste onderaannemers. Eigen personeel en onderaannemers plezierige hardwerkende vaklui.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Kwaliteit, volledig pakket, respect en ook plezier!

Wij kijken met een zeer goed gevoel terug op onze verbouwing! Dirk Bos was vanaf het eerste gesprek helder en eerlijk. Zijn advies, offerte, planning was goed. Edwin en Rick werkten heel netjes en hielden ons goed op de hoogte van de vorderingen. Het was voor ons een feestje om elke keer te komen kijken naar de vorderingen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Topkwaliteit in toptijd!

In 2 weken tijd moest ons huis tip top in orde zijn voordat we gingen verhuizen. De elektriciteit moest worden omgelegd, alle muren opnieuw gestuct, vloer gelegd, er moest worden geschilderd en behangen... Wij vonden het allemaal erg spannend worden, is alles op tijd droog, kunnen de juiste mensen op het juiste moment? En het is gelukt dankzij deze aannemer!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Onderhoud/service

zeer fijn bedrijf, meedenkend

zeer fijn bedrijf, meedenkend,

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Uitstekende aannemer, betrouwbaar en zeer aan te bevelen!

We hebben al meerdere verbouwingen aan ons huis door Dirk Bos laten doen. Altijd goede ervaringen gehad. Vakkundige werknemers die goed meedenken tijdens de verbouwing.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Kelder, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Duidelijke afspraken, goed werk afgeleverd

Vakmensen, komen afspraken goed na, verbouwing prima verlopen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

topaannemer

levert zoals afgesproken. er wordt uitermate netjes gewekt en het resultaat is top.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Isoleren (deel) woning

Goed, betrouwbaar, prettige samenwerking

Dirk Bos heeft meerdere verbouwingen voor ons in huis gedaan. Er is altijd goed en degelijk gewerkt, en de samenwerking was prettig. Aanbevolen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer tevreden over het eindresultaat en het gehele bouwtraject.

Komt afspraken na en heeft ervaren goede vakmannen in dienst.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken, Beglazing en kozijnen

Betrouwbare en vakkundige aannemer

Dirk Bos is een uitstekende aannemer door wie we nu al een aantal grote en kleinere opdrachten hebben laten uitvoeren. Zijn offertes zijn realistisch en de uitvoerende bouwvakkers vakkundig. Enige verbeterpunt zou communicatie richting onderaannemers zijn, die soms niet op de hoogte waren van afspraken die we met Dirk hadden gemaakt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

deze aannemer zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.buitengewoon tevreden

Wij hebben hem e.e.a. laten bouwen; hal en buitenverblijf. Hij zegt eerst precies wat hij doet en daarna doet hij wat hij zegt. Perfect

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig