Van het begin tot het eind fantastisch geregeld en zo blij met het resultaat!

Vanaf het moment dat we binnen stapten stapten bij Bajo Bouw en IJzerwerken hadden we een vertrouwd gevoel. Personeel was vrolijk en er werd tijd voor ons gemaakt. Dat was elders wel eens anders. We kenden deze aannemer niet omdat we uit een een andere regio komen maar we hadden direct een goed gevoel bij hen. Een ontwerp werd gemaakt en na een aantal gesprekken werd de opdracht verstrekt. De vergunning werd door Bajo geregeld en in maart 2022 ging de eerste schop de grond in. Tijdens het bouwen werd er veel overlegd en bij vragen werd er snel gereageerd. Echt top. In 10 maanden tijd was ons huis en schuur een feit. Wij hebben het vaak over deze aannemer. Kwalitatief en communicatief top.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? Voelt als familie, vertrouwd.
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Ze doen war ze beloven.

TOP!

Zijn erg blij met het eindresultaat! Bajo mag in z’n handjes knijpen met de jongens die hier aan het werk zijn geweest (Sven en Tycho). Beiden erg vriendelijk & kundig en leveren netjes werk af! Top!

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? De bijzondere ontwerpen
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Betrouwbare aannemer

Alles was perfect geregeld en gerealiseerd

ze doen alles in eigen beheer en dat werkt zeer prettig

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? dat ze van a tot z alles in eigen beheer doen
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw ze hebben vakmanschap

Goede prijs kwantiteit verhouding en netjes en snel gebouwd

Goede prijs kwantiteit verhouding en netjes en snel gebouwd

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Perfect bedrijf wat zijn afspraken nakomt

Betrouwbare en goede aannemer

Traditionele bouwer waar kwaliteit voorop staat. Prettig in de samenwerking, denken mee.

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? Kwaliteit, flexibel, no-nonsense
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw N.v.t.

super en correct

Goed overleg- strakke werkplanning- correcte werknemers- goede werk discipline en op tijd de facturen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? afspraken na komen
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw vakmanschap en vertrouwd

Planning, uitvoering, nazorg, Top!

Bajo en Oostz ontwerp hebben onze woning in Wijhe ontworpen gepland en uitgevoerd. Competatieve prijzen, afspraak is afspraak, vakmanschap en een woning met een hedendaagse uitstraling. Top resultaat! Voortraject liep soepel, er werd tijd genomen en echt geluisterd. Tijdens de bouw werden we iedere 2 a 3 weken van een kijk in de komende weken voorzien en erg fijn gecommuniceerd. Bajo heeft een erg mooi huis opgeleverd en restpunten vlot opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? Uniek is een groot woord, maar ze zijn op alle vlakken erg goed
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Allereerst moet de stijl je aanspreken, verder is de combinatie met Oostz een goede, waardoor architectskosten erg beperkt zijn.

Fijn bedrijf komt afspraken na

Meerdere project gedaan met Bajo bouw. Fijne werknemers om de klus mee te klaren

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Vloer, Keuken, Onderhoud/service, Overige
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? Vakbekwaam mensen
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw N.v.t.

Trots

Ik ben trots wat er is neergezet door bajo bouw. Alles ging in goed overleg en het meedenken in het proces was top. Ook tijdens de bouw heb ik als zeer prettig ervaren met de mensen op de bouw

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? Samenwerking vanaf begin tot eind
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Ze denken met de klant mee en maken de wens van de klant werkelijkheid

Uitmuntend

Wij hebben samen met Bajo Bouw onze droom villa gerealiseerd in Deventer. Onze ervaring hierbij is een goede voorbereiding met de juiste adviezen, open overlegcultuur en heel belangerijk de goede nazorg. Na de oplevring zijn ze nog tig keer langs geweest! De medewerkers hebben een servicegerichte houding en zijn zeer oplossinggericht. Ik wil geen speciefieke namen noemen omdat ik niet een ander tekort wil doen want Bajo heeft een top team.

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? alles is mogelijk buiten standaard
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw goed en vertrouwd adres

Enorm goed geholpen. Goede tariefstelling welke goed opgebouwd gepresenteerd wordt. Net als een vorige keer weer bevestigd gekregen dat er niks extra te wensen valt en een volgende keer wij weer bij BaJo terecht zullen komen. Blijft een aanrader!

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? Totale ontzorging
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Er is niks meer te wensen dus waarom verder zoeken?

Uitstekend verlooen bouwproces

Het bouwen met Bajo verliep uitstekend en zelfs voor op planning. Het is als erg prettig ervaren. Vooral de korte lijntjes en hun flexibiliteit tijdens het bouwen. Extra wensen tijdens het bouwen was vaak geen probleem en kon goed ingepast worden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? Staalbouw en bouwen in 1
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Kundigheid van het personeel

perfect

goed overleg- strakke werkplanning- corecte werknemers- goede werk discipline-op tijd facturen.

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? strakke werkplanning prettig werkvolk
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw duidelijk heid kwaliteit

Super, boven verwachting

Prettige en duidelijke communicatie. Korte lijntjes, goed overleg vooraf en tijdens de bouw. Hardwerkende medewerkers en prachtig resultaat!

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? prijs - kwaliteit
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw betaalbaar vakmanschap

Heel goed bedrijf

Heel fijn en goed bedrijf

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? Door zijn vakmanschap
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Omdat ze zeer goed werk en eerlijk werk leveren

Afspraak is afspraak

Positief betrouwbaar bedrijf

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? Niets is onmogelijk
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Nuchter en kwalitatief goed bedrijf

Pretting snel en hoge kwaliteit

Conform afspraak alles geregeld. Goede vaklui en aan een half woord genoeg. Ontzorgen, i.p.v. dat je alles zelf nog weer moet dubbelchecken of het zoals plan gaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Kelder, Onderhoud/service
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? snel en zelfstandig en woord is woord
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw zorgeloos bouwen

Goed werk door fijne mensen en met goede communicatie.

Heel tevreden met het proces en het resultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? De goede communicatie en persoonlijke benadering.
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Dan is je bouw of verbouwing in goede handen.

Vlot werkend, meedenkend en komen met oplossingen

Tevreden over de werkwijze van Bajo.

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? Gemotiveerd personeel
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Goede en fijne samenwerking

Flexibele en meedenkende organisatie, goede vaklieden

Goede en betrouwbare organisatie

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? Flexibele groep
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Meedenken en doen

Snelheid en vakmanschap gaan hand in hand!

In maart 2022 ging de schop in de grond en in juli 2022 ontvingen we de sleutel van onze woning. Wat een rit hebben we gemaakt met Bajo. Samenvattend was het eindresultaat goed en de samenwerking prettig. Goede begeleiding was er vanuit de projectleider maar ook bij inhoudelijke vragen konden we bij de vakmensen op de bouw terecht. Er is enorm snel, precies en met de juiste vakkennis gebouwd. Materiaal problemen hebben we tijdens de corona periode niet gehad. Indien nodig werd gezocht naar alternatieve mogelijkheden waarbij de prijs kwaliteit verhouding altijd primair in beeld bleef. Mochten we ooit weer in de gelegenheid komen om een woning te laten bouwen dan klop ik eerst bij Bajo aan!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? Combinatie van vakmanschap en betrokkenheid maakt het een goede en betrouwbare partner.
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Snelheid,, kwaliteit en dat voor een marktconforme prijs maakt Bajo bouw een unieke aannemer.

Bouwbedrijf met vakmensen wat mee denkt van het idee tot ver na de oplevering van de woning

ik heb erg fijn samengewerkt met Bajo bouw en vooral het meedenken in oplossingen was erg fijn . Daarnaast vakmensen op de bouw die er echt voor gaan dat de klant tevreden is

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? Kwaliteit van de bouw en ook was de bouwplaats altijd netjes opgeruimd
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw als je een droom hebt hoe het huis eruit moet zien dan zorgt Bajo dat deze droom verwezenlijkt wordt

Betrouwbaar, professioneel en goed

Ik werk al drie jaar onafgebroken met Bajo aan meerdere projecten. Het werk wordt degelijk uitgevoerd, de communicatie is open en direct en belangrijker nog fouten die worden gemaakt worden besproken en hersteld. Op die manier is er veel vertrouwen om samen te werken

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand, Overige
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? Vakmanschap en snelheid
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Als je een betrouwbare partner zoekt

Prima begeleiding en kwaliteit

Bij de verbouwing van onze woning geholpen door Bajo met zowel ontwerp, planning als uitvoering. Alles naar onze wens en tevredenheid!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? N.v.t.
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Zeer tevreden, komen afspraken na en goede kwaliteit

Bouwen kan zo leuk zijn

Vanaf de eerste ontmoeting, voelde het al erg familiair. Het is en blijft geen pakje boter die je koopt. Maar de rust en de aanpak van BAJO Bouw geeft je als opdrachtgever, het gevoel dat het in goede handen is. En dat is ook zo gebleken, het process is in totaal helemaal goed verlopen, en als er vragen of problemen zijn. Worden deze gelijk opgepakt en of besproken. Resultaat: heerlijk wonen, en geen kopzorgen! Nogmaals dank dat wij deel uit mochten maken van de BAJO familie! Met vriendelijke groet, Stefan van den Brink

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? BAJO is uniek
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Omdat bouwen en of verbouwen vakmanschap is

het Fiester 3

8106PP MARIENHEEM

Over Bajo Bouw & IJzerwerken

Bajo Bouw & IJzerwerken, gestart in 2001 als eenmanszaak, nu uitgegroeid tot een enthousiast en dynamisch bouwbedrijf dat gespecialiseerd is in vrijwel alle facetten van de bouw en actief is in de regio van de gemeente Raalte en ver daarbuiten.

Over Bouwnu