Bajo is een topbedrijf ! meedenken en super kwaliteit van bouwen

Wij hebben een vrijstaande woning gebouwd met Bajo , meer dan 100% te vreden van de tekeningen tot de uitvoering.

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? kwaliteit / afspraken / nazorg
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw korte lijnen / duidelijke afspraken en top kwaliteit

Kwaliteit, service en afspraken nakomen

Vakmannen, die goed overleggen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? N.v.t.
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Gewoon goede aannemer

Subliem

Prettige samenwerking , korte lijntjes, houden zich aan de afspraken, vakmensen, netjes werken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? Kun je goed zaken mee doen , eigen tekenbureau, luisteren goed naar de wensen van de klant.
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Zie boven.

Duidelijk in communicatie, gericht op kwaliteit, flexibel en afspraak is afspraak.

Wij mogen al jaren zaken doen met BAJO, wij hebben onze bestaande woning op advies van BAJO door Oostz laten herontwerpen. BAJO heeft deze verbouwing voor ons volledig naar tevredenheid gerealiseerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service, Herstellen aardbevingsschade
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? N.v.t.
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw N.v.t.

Snelle jongens, goede communicatie en goed materieel

Ik heb verschillende malen materiaal via Bajo geleverd gekregen en een kundig metselaar heeft de gehele woning opnieuw opgetrokken. Hard werken en afspraken worden nagekomen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Overige
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? De jongens maken het verschil
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Snelheid en scherp aan de prijs

een prettig bedrijf om mee te werken.

afspraak is afspraak !! of het nu gaat om de prijs die is overheen gekomen of de tijd die is afgesproken. keurig en goed personeel ook heel prettig in omgang. al met al hebben we erg fijn samengewerkt. sterk aan te bevelen.

• Wat maakt Bajo Bouw uniek? goede communicatie
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw als een bijzonder huis wil

Echte vaklui

Bajo heeft in ons huis de dragende muur tussen woonkamer en keuken doorgebroken. Dat ging naar volle tevredenheid. Zo stelden ze bijvoorbeeld oplossingen voor om tot een beter eindresultaat te komen, zonder dat wij daarnaar hoefden te vragen. Echte vaklui die plezier hebben in hun werk en die gaan voor een mooi eindresultaat voor de klant. Dat heb ik bij andere aannemers heel anders meegemaakt!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? Vakbekwaamheid
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Als je kwaliteit wil voor een eerlijke prijs

Wij hebben zeer goede ervaring met Bajo bij de verbouw/uitbouw van onze boerderij. De gedrevenheid en vakkennis van de medewerkers is geweldig om te zien en te ervaren. Dit alles voor een eerlijke prijs.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Wat maakt Bajo Bouw uniek? Vakmanschap en gedrevenheid
  • Waarom zouden anderen moeten kiezen voor Bajo Bouw Vakmanschap en gedrevenheid van de medewerker en een eerlijke prijs

Erg blij met de door Bajo/Oostz-ontwerp ontworpen en gerealiseerde woning

In een lange zoektocht uiteindelijk uitgekomen bij Bajo. We zijn erg blij met de transparante manier van werken. In het voortraject hadden wij erg veel vragen,. Waar andere bedrijven dat maar lastig vonden en liever eerst de handtekening hadden, werden we constant goed te woord gestaan. Bij de ontwerpfase was de samenwerking prettig en werden wij bij onze wensen goed geinformeerd over de mogelijkheden en impact op de kosten. Tijdens de realisatie van de woning werden wij goed op de hoogte gehouden en was het zelfs in overleg zelf al een paar dingen te realiseren. Hierbij ook lekker praktisch met een appje naar de uitvoerder. Zeker een aanrader!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Meer dan tevreden dankzij de vakmannen van Bajo

Naast onze jongveeschuur heeft Bajo ook ons woonhuis gezet. Beide ervaringen waren super. Alle medewerkers van Bajo denken goed mee en beide projecten zijn netjes op het afgesproken moment opgeleverd. Een volgende bouw wordt zeker door Bajo gedaan!

het Fiester 3

8106PP MARIENHEEM

Over Bajo Bouw & IJzerwerken

Bajo Bouw & IJzerwerken, gestart in 2001 als eenmanszaak, nu uitgegroeid tot een enthousiast en dynamisch bouwbedrijf dat gespecialiseerd is in vrijwel alle facetten van de bouw en actief is in de regio van de gemeente Raalte en ver daarbuiten.

Over Bouwnu