We hebben onze samenwerking met Waal als heel prettig ervaren. Ze waren altijd bereid om de vragen te beantwoorden.
Begeleiding was goed. Ook contact achteraf
Goede service. Problemen worden snel opgelost
Over het algemeen positief, er in altijd Verbeter punten , maar die vind u terug in de beantwoording van de vragen.
Met name de keuze voor Orona liften, gas ipv warmtepomp en geen kantel/kiepramen is wat ons betreft geen slimme keus geweest.
Buiten het appartement zelf om. Matig tot zeer slecht. Kwaliteit van de liften, te weinig fietsenstallings plaatsen, Geen noodverlichting in het trappenhuis. Parkeerplaatsen van uiteenlopende afmetingen en spuug lelijk tapijt op de overloop (nog niet één bewoner gehoord die het mooi vond!!) De kabels inclusief het bedienpaneel van de centrale hal hangen aan een draad. Tegels op het bordes vormen gladheidsgevaar in de winter. De trap van het bordes heeft te kleine traptreden. Nog vele andere kleine zaken
Ik heb nu wel genoeg geschreven
Restpunten niet (snel) opgelost waardoor problemen met afbouw. Besparen op de kwaliteit van de liften vind ik echt een doodzonde als je pretendeert een hoogwaardig gebouw te willen bouwen.
Waal is erg traag met het oppakken van de openstaande punten (gebreken) afwerking van gebreken is soms slecht.
Begeleiding van woonconsultant vonden we onder de maat. Van enig meedenken was geen sprake . Dit deel dus zeker teleurstellend. Na oplevering de mensen van de bouw leren kennen en dat was een hele andere ervaring. Correcte, vriendelijk en meedenkend. Erg fijn!
Het is een mooi appartement geworden, maar nog steeds niet af! Graag zie in ik zo spoedig mogelijk herstel van alle nog openstaande punten!
Maar Er was niet te communiceren,over het verleggen van leiding werk, tijdens de ruwbouw fase .Dit was een extra post van € 3000,00 Voor de Firma Perzon Vastgoed .B.V.
geen communicatie, duur,
De contacten zijn allemaal prettig en zeer vriendelijk verlopen, terzakekundige mensen en iedereen geeft zeker de indruk het goed te willen doen. In de praktijk ‘gewoon’ een bouwer, die z’n best doet om op tijd te leveren en er ook nog wat aan over te houden. Weinig flexibiliteit en sterk de indruk dat als de ontwikkelaar z’n centen binnen heeft, de aannemer gaat kijken of het allemaal niet wat goedkoper kan.
Als volgt
slecht
Onverschillig alles is binnen de marge, maar niet goed!
Mijn woning is nog steeds niet klaar, Ik heb aan de notarissen via een aangetekende brief opdracht geven om NIET de 5% regeling uit te betalen als de klachten aan mijn woning nog niet zijn verholpen Ook WAALSERVICE team heeft een aangetekende brief van mij ontvangen met het niet uitbetalen van de 5% regeling als alles is verholpen
Zie eerdere vragenlijst
Gedurende de bouw zeer goede communicatie en alles liep behoorlijk zoals gepland. Alleen na oplevering bij de laatste afhandeling van gebreken wel wat minpuntjes.
Reeds weergegeven in antwoorden.
Overall redelijk
Prettige communicatie, flexibel in meedenken en realiseren van oplossingen.
Communicatie met kantoor minder.zeker 1e jaar. Telefonisch slecht bereik. Maar op de bouw wel goede communicatie en service opleverpunten. De opleverpunten had wel eerder opgelost kunnen worden. Alleen wel veel punten bouw slordig afgewerkt. Schilderwerk,hout,
Huis gekocht via Waal. Voldoet aan alle eisen. Alleen begeleiding kan nog wel verbeterd worden. Vriendelijke mensen. Staan wel altijd voor je klaar. Minpuntje wou graag nog een dakkapel aan de voorkant, maar daar was ik iets te laat met doorgeven. Toen kon dat niet meer.
Schiedamsedijk 22
3134KK VLAARDINGEN
Bij de bouw is de enige echte opdrachtgever de eindgebruiker. Koop een nieuw huis en het merendeel van de mogelijkheden is al vooraf bepaald. Waarom eigenlijk? Een gebouw is een thuis, een uiting van identiteit voor een bewoner of gebruiker. Het is het terrein waarop mensen juist invloed zouden moeten hebben. Waal gaat daarom voor klantgedréven bouwen, voor een aanpak waarin de beleving van de eindgebruiker centraal staat. Waal gaat continu voor èchte verandering. Stap één om dichter in de huid van onze eindgebruiker te kruipen: co-creatie. Eindgebruikers inspireren om aan tafel te komen. Om mee te denken, samen te creëren.
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.