Filters

1

Waardeloos en klantonvriendelijk

Huis leveren ze op alles staat op naam van ons. Aantoonbaar aangegeven dat de laatste factuur aantoonbaar is ingediend. We krijgen de sleutel niet. Laten ons wel al spullen in t huis zetten maar ontzeggen ons nu opeens de toegang. Het is niet te geloven wat Van Wanrooij uithaalt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
1

Slecht

Waardeloos, koot je een kiet van 450k. Keuken van 17k service? Nee van wanzooi!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning
1

Slecht.

Afwerking/schilderwerk is ronduit zeer slecht. Tijdens de bouw zelf worden er allerlei gemaakte afspraken niet of te laat nagekomen. Mijn advies: zoek een ander. Ikzelf denk, dat ze te veel hooi op hun vork nemen en het allemaal maar afraffelen en denken: klaar is klaar. Zo werkt het echter niet!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
1

Slecht

Helaas mag ook ik aansluiten in de lange rij van klanten met slechte ervaringen met dit bouwbedrijf. Wat is de case. KPN legt op dit moment het glasvezelnetwerk aan in onze wijk. Om de woning aan te kunnen sluiten moet de monteur via de kruipruimte naar de meterkast. Echter de kruipruimte is niet bereikbaar omdat de vloerplaat onder het luik doorloopt. Omdat ik de gedachte had dat het een afsmeer laagje zou zijn, ben ik gaan boren met de bedoeling om het zelf open te breken. Wat schetst mijn verbazing, ik stuitte op de vloerverwarming (notabene onder het kruipluik). Nu ligt er in de trapkast nog een luik dat de indruk geeft toegang te zijn tot de kruipruimte. Toch nam ik eerst maar even contact op met van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling. Nadat ik de situatie had uitgelegd, vroeg ik of de aannemer een warmtedetectie zou willen doen voordat ik wederom op de vloerverwarming zou stuitten. Ik kreeg als antwoord dat ik mij tot Feenstra moest wenden voor warmtedetectie. Dat heb ik gedaan en uit de metingen bleek dat daar geen vloerverwarming lag. Omdat ik van Wanrooij niet iets wilde vragen te doen wat ik zelf dacht te kunnen, boorde ik ook hier een gat en hakte met een beitel een stuk vloer uit. Een vervelende tegenvaller bleek mijn deel. Na 4 cm kwam ik op betonijzer met daaronder een dik pak isolatie. Nog maar eens contact opgenomen met de heer van de Wiel van van Wanrooij en gevraagd of een servicemonteur voor mij de klus zou kunnen doen. Helaas stelt het bouwbedrijf bij monde van de heer F. van de Wiel zich op het standpunt 'geen partij te zijn in deze kwestie'. Hij gaf mij bovendien het advies dat ik mij moest wenden tot de eerste bewoner. Dat bleek een zéér goede raad! De eerste bewoner (een jurist bouwkunde) gaf aan dat van Wanrooij wel degelijk aansprakelijk is en dat bovendien de vloerverwarming destijds was gelegd door een onderaannemer. Als gevolg waarvan van Wanrooij ook aansprakelijk is voor de eerder geleden schade als gevolg van de doorboorde leiding van de v

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.
1

Van het kastje naar de muur

Mijn deur naar de tuin is sinds de oplevering aan het ’bloeden’ wat na twee keer opnieuw schilderen nog niet is opgelost. Nu is er een monteur van van Wanrooij service afdeling geweest met schilder van schildersbedrijf met als conclusie dat er nieuwsfeit geplaatst moet worden, denkt u dat ze dit gaan doen, nee hoor, je hoort drie weken niets en komen met dezelfde oplossing we gaan opnieuw schilderen. Denkt u dat de directie klanttevredenheid belangrijk vindt, die willen je niet eens te woord staan, afspraken worden niet nagekomen, bedenkt goed wat voor ellende je krijgt wanneer je een huis koopt bij van Wanrooij, graaiers en 0 gevoel voor klanttevredenheid, hoe groot is tenslotte de kans dat je ze nog een huis laat bouwen

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
1

Rotbedrijf die hun afspraken niet nakomen

Meerdere keren contact gehad met dit bedrijf. Elke keer loze beloftes dat je wordt teruggebeld. Dit gebeurd nooit. Als ze hun geld eenmaal binnen hebben laten ze de klant in de steek. KOOP HIER NIKS!

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning
2

Slecht.

Zaltbommel- waluwe fase 3 Zeer slechte ervaringen. Ondanks allerlei beloften van de uitvoerder, worden de werkzaamheden, die hij volgens mij moet aansturen, NIET uitgevoerd. Werkzaamheden voor een deel nu moeten uitvoeren door een ander, waarvoor ik nu een rekening gepresenteerd krijg. Hartelijk dank!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
1

K.. bedrijf

2 jaar na oplevering van mijn appartement, is de spiegelkast (120cm), na beneden gekomen. Wat blijkt is deze niet aan de haken, maar aan de bovenkant opgehangen. De serviceafdeling geeft als antwoord, dat de bouwgarantie 15 maanden is. Jan ik het helpen dat de kast niet eerder na be beneden is gekomen. Ik ben blij, dat is er niet onder stond, want dan waren er nog meer problemen geweest. Ook de heren directeuren geven niet thuis. Door de schuld van slecht werk, mag ik voor de kosten opkomen. Ook was in het begin, de douchekop verkeerd gemonteerd, zodat water uit de de bovenkant kwam, en de stop van mijn bad was er onderste boven ingezet. Deze kon er niet meer uit. Er is een monteur van Baderie bij geweest, en in samenwerking met de fabriek, de stop met veel geweld eruit getrokken. Dus nee ik ben niet blij met de firma van Wanrooij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Bedrijfsgegevens

Broekstraat 2

5386KD GEFFEN

073-5324093

[email protected]

Over Bouwnu

Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.