Zeer goede ervaring met de meeste binnen deze organisatie. Snelle acties en reacties en goed bereikbaar. Helaas een tussenpersoon gehad die beduidend minder ervaring had en soms ook moeilijk bereikbaar was (is nu daar niet meer werkzaam). Maar overkoepelend werd hier zeker gehoor aan gegeven wanneer wij dat aangaven. Verder ook nauwe betrokkenheid en zij gaven ons veel info, mogelijkheden en nuttige adviezen. Hebben ons uitstekend geholpen wanneer we zelf in een wat nauwere situatie kwamen. Ook hierin werd meegedacht, meegeholpen en was de communicatie goed. Ook heel tevreden met het eindresultaat!
Hoi Margot, Wat fijn dat je de tijd genomen hebt om een review te schrijven. Het is vervelend om te lezen dat jullie ons niet altijd even snel konden bereiken. Dat nemen we mee als leerpunt. Maar bovenal lezen we dat we jullie hebben kunnen ontzorgen in een stressvolle periode voor, tijdens en na de bouw van jullie ideale huis. Daar doen we het voor. Veel woonplezier gewenst! Team SelektHuis
Wij zijn ontzettend blij met de deskundige begeleiding en het advies van de 2e adviseur, de projectleider en de diverse, vakbekwame uitvoerders. Deze mensen hebben goed geluisterd naar onze wensen, reageerden snel op onze vragen, hebben oog voor detail en veel aandacht voor de klantbeleving. Opvallend was ook de schone, opgeruimde bouw. De oplevering is prima verlopen met 2 kleine puntjes die door de projectbegeleider zijn geconstateerd en alsnog worden opgelost. Het huis ziet er, zowel van binnen als van buiten, fantastisch uit en is volledig naar onze wensen. Wij zijn erg tevreden en blij met het eindresultaat!
Hoi familie Kleijn, Bedankt voor de geweldige beoordeling van maar liefst 6 tienen. Daar doen we het voor! Het was erg leuk om met jullie samen te werken aan de ontwikkeling en realisatie van jullie ideale huis. Veel woonplezier! Team SelektHuis
SelektHuis is een goeie aannemer die meedenkt en bij problemen altijd met oplossingen komt. We wonen nu in het huis van onze dromen.
We zijn erg goed geholpen met het ontwerp en de keuzes. Er gingen wel een paar dingen mis en de bouw liep uit, maar geen onoverkomelijke zaken. En ik vrees wel normaal voor nieuwbouw. Het hout aan de buitenkant wat altijd bruin moest zijn, bleek opeens zwart. Kostenloos vervangen. Een kitrand in de douche niet goed gekit waardoor lekkage, ook gerepareerd, wel vlekken in het plafond helaas. Tijdens de bouw een vensterbank in de keuken geplaatst waar die helemaal niet moest zijn (past de kraan mlk niet), is weer opgelost. Warmtepomp bleek niet goed te werken, inmiddels (wel na bijna 6 maanden) de meeste euvels hieraan verholpen. Overigens in een goed geïsoleerd huis erg warm met warmtepomp, de verwarming staat dus uit. De bouw liep 5 maanden uit, extra woonruimte moeten regelen. En misschien nog een paar kleinere euvels. Los van deze ongemakken wel een heerlijke huis waar we nu 5 maanden met plezier in wonen (en het is droog en warm binnen ;) ).
We zijn dit weekend verhuisd naar ons nieuwe huis, gebouwd door Selekthuis. We zijn zeer tevreden over onze samenwerking. Aanvankelijk hadden we al plannen gemaakt met onze eigen architect, maar vanwege de bouwcrisis en gestegen bouwkosten zochten we naar een andere bouwmethode om zoveel mogelijk van ons oorspronkelijke plan te behouden. Selekthuis koppelde ons aan een van hun eigen architecten, die onze plannen omarmde en prachtig heeft vertaald naar de bouwmethode van Selekthuis, met enkele goede extra ideeën. In het voortraject werden we goed begeleid door Johan, met wie we snel konden schakelen, die goed meedacht en heldere communicatie hadden over wat wel en niet mogelijk was. Vervolgens werden we overgedragen aan Peter voor de ruwbouw en afbouwplannen, waarin alle details werden besproken en afgestemd. Peter dacht goed mee, hoewel we wel merkten dat dit zijn eerste grote en toch wel complexe project was, wat her en der resulteerde in onduidelijke communicatie of fouten in de plannen. Bij de uitvoering werden we overgedragen aan Jan en het bouwteam, met Dennis, Theo, Mick, Donny, Stefan en alle anderen die ons huis met liefde en zorg hebben gebouwd. Wat een geweldige vakmensen! Ze waren prettig om mee samen te werken en we konden dagelijks gemakkelijk met hen schakelen om zaken tijdens de bouw af te stemmen. Jan begeleidde het geheel en hoewel ons huis geen eenvoudig project was vanwege de omvang en enkele foutjes in de plannen, dacht Jan goed mee en was hij oplossingsgericht. Uiteindelijk hebben we alles kunnen oplossen en staat er een prachtig huis waar we erg blij mee zijn. We hebben ook al ervaring gehad met de service achteraf en tot nu toe zijn we daar ook positief over. Onze ervaring leert dat geen enkel bouwproject vlekkeloos verloopt, ook hier niet, maar we zouden zeker in de toekomst weer bouwen met Selekthuis vanwege de goede samenwerking, oplossingsgerichtheid, het meedenken en het vakmanschap. Heel veel dank aan Team Selekthuis!
SelektHuis is een bouwbedrijf wat zijn afspraken nakomt, telefonisch altijd bereikbaar en prettig om mee samen te werken. Dus al met al een bouwbedrijf waar je van op aan kan.
Strakke planning zodat je weet waar je aan toe bent. Waar nodig wordt er overlegd.
Na veel jaren sparen en dromen, konden we eindelijk onze droom waar gaan maken. Wij kozen voor selekthuis, omdat hier alles van A tot Z geregeld zou worden en er veel keus was. In het begin echt heel fijn geholpen en goed advies gekregen. De bouw leek in het begin op zich goed te gaan, alleen de uitvoerder was nooit aanwezig, kwam niet opdagen tijdens afspraken op de bouw en er werd zeer slecht tot niet gecommuniceerd met de personen die aan het werk waren. De planning, verliep slecht, continue kwamen er werkmensen die niets konden omdat, het geen wat gebeurd had moeten zijn, voordat zij verder konden nog niet klaar was. Continue zelf erboven op moeten zitten en overal achteraan moeten gaan. De woning werd te laat opgeleverd, na een aantal keer contact, hierin uiteindelijk wel in gecompenseerd. Bij de oplevering hebben we vereniging eigen huis mee laten kijken, hier zijn veel oplever punten besproken, die nu (een half jaar later) nog steeds niet zijn opgelost. We missen nog steeds een ventilatie systeem, thermostaat, hebben scheve wanden, kozijnen zitten er niet goed in, schilderwerk is niet af, constructiefouten, met de warmtepomp is van alles mis gegaan enz, enz.. Een aantal keer is de service man langs geweest (overigens een hele aardige man), maar er is eigenlijk nog niets echt opgelost. Er ontstaat nu al allerlei nevenschade, selekt geeft niet thuis zelfs niet na contact met rechtsbijstand (welke wij inmiddels maar hebben ingeschakeld). Voor ons is het resultaat echt een grote teleurstelling en kunnen wij de afgelopen anderhalf jaar absoluut niet als zorgeloos bouwen omschrijven. Verder is sleutelklaar, dus ook echt niet sleutelklaar. Er moet nog steeds veel gebeuren en er zijn nog steeds enorm veel zorgen.
Allereerst dank voor je review. Er speelden inderdaad veel zaken rondom de bouw van jullie woning waardoor we de bekende ‘Wet van Murphy’ kunnen aanhalen. Dat is natuurlijk nooit de intentie wanneer je start met de bouw van jullie mooie woning. Op een aantal zaken hebben we, ook tot onze frustratie, geen invloed gehad. Maar ondanks dat er door jullie zelf activiteiten buiten ons dringende advies om uitgevoerd zijn in de woning, zijn er ook zaken die we in het vervolg anders doen. Hier hebben we van geleerd. Zoals je weet is jullie woning bij ons volop onder de aandacht en zien wij met vertrouwen tegemoet dat zaken opgelost gaan worden. Met vriendelijke groet, SelektHuis
Vanaf eerste moment een goed gevoel,hier geld nog afspraak is afspraak verkoper heel duidelijk en meedenkend en bouwteam voldeed meer dan we hadden gedacht aan alle verwachtingen een dikke pluim.!!
We zijn met SelektHuis in zee gegaan vanwege het feit dat ze adverteren met 'ontzorgen'. Daarmee hoopten we dat alle werkzaamheden die niet door SH gedaan worden wel door SH op elkaar afgestemd en ingepland zouden worden. Tijdens de initiële gesprekken, die heel goed verliepen, is dat ook zo bevestigd. Echter... tijdens de bouw bleek al heel snel dat dit absoluut niet het geval was. Ik geef een paar voorbeelden waar het echt heel erg mis gegaan is: De warmtepomp: de installateur (GeoEnergy) heeft zitten vloeken en tieren tijdens de aanleg omdat eea niet goed voorbereid was in de fundering. Ze hebben uiteindelijk nog moeten boren in de fundering en in een natte kruipruimte allerlei werkzaamheden moeten uitvoeren. Ik heb zelf een dompelpomp moeten regelen om het daar enigszins droog te krijgen (dat lijkt me niet mijn taak). Stucwerk: dit was ronduit slecht. De stucadoor is zeker drie keer terug moeten komen omdat het plafond niet goed was en sommige wanden geweigerd waren door de schilder (niet mooi glad). Veel werkzaamheden waren veel te laat af, waardoor de hele planning verkeerd liep. Ze zeiden dat dit kwam door leveringsproblemen (wat ik niet geloof omdat ze een gigantisch magazijn hebben waar alles voorradig is), maar zelfs dan nog, wordt de planning hier niet op aangepast. In het algemeen was alles nog veel slechter verlopen als ik zelf niet dagelijks (maar dat redde ik niet) op de bouw aanwezig was geweest (de uitvoerder was nauwelijks aanwezig) of om eea in goede banen te leiden of om erger te voorkomen. Daarnaast hebben we ellenlange discussies gehad over allerlei kosten (meer/minderwerk) achteraf en over stelposten die veel hoger uitvielen dan in de offerte: bv. de meerprijs van de grond-warmtepomp viel 20.000 duurder uit dan de stelpost! Uiteindelijk wel een deal gesloten, maar ze hadden wel wat meer mogen inschikken... Er staan, meer dan nu twee maanden na oplevering, nog steeds een aantal restpunten over. Na oplevering eigenlijk geen reactie meer.
Beste Rob, Bedankt voor je feedback. Dit geeft ons de mogelijkheid om continu te verbeteren. Vervelend om te horen dat het bouwproces niet volgens jullie verwachting is verlopen. Dit is niet onze intentie geweest. Wij proberen in alle opzichten onze opdrachtgevers hierin optimaal te faciliteren. Spijtig dat jullie het niet zo hebben ervaren. We hebben in jullie geval helaas wel te maken gehad met leveringsproblemen van onze samenwerkingspartners. We hebben hier veel aandacht voor gehad, echter hebben we niet kunnen voorkomen dat dit tot vertragingen heeft geleid. Dit was helaas onvermijdelijk. Het feit dat wij beschikken over grote magazijnen staat los van deze leveringen. We zien in dat de communicatie hierover en de gevolgen hiervan beter hadden gekund. Een excuus hiervoor is op zijn plaats. Na oplevering van jullie woning is er onderling contact geweest en hebben we ook de openstaande opleverpunten doorgenomen. Onze Serviceafdeling geeft de hoogste prioriteit aan het oplossen van deze openstaande punten. Nu de temperaturen na een periode van overwegend natte, koude weken stabiel worden kan ook het schilderwerk worden opgelost. Met vriendelijke groet, SelektHuis
Vanaf het moment van de eerste kennismaking tot oplevering en daarna met de service een fijne samenwerking met de mensen van Selekthuis in Tholen. Bij het geven van adviezen werd meegedacht in onze visie. Tijdens het ontwerp en bouw zijn we volledig ontzorgd. De begeleiders adviseerde steeds op tijd wanneer er wat uitgezocht en besloten moest worden. Bij last minute wijzigingen, vanuit onze zijde, aan het ontwerp en de bouw werd er meegedacht en bekeken of dit nog mogelijk was. Vaak was het doorvoeren van wijzigingen nog mogelijk. De serviceafdeling van Tholen staat snel klaar om eventuele issues op te lossen. Zowel tijdens de bouw als na oplevering.
Vanaf het eerste contact met de adviseur in Rijssen t/m de oplevering liep alles gesmeerd. Er wordt goed geluisterd en waardevolle suggesties gedaan tijdens de advies gesprekken. Het contact met de diverse bouwploegen, van fundering bouw ploeg tot de installateur van de technische installatie was ook altijd goed, men maakte altijd tijd voor je. Kortom, ik zou zo weer met Selekthuis in zee gaan.
Dit huis is ons tweede huis dat we door Selekthuis hebben laten bouwen. Na een korte maar intensieve voorbereiding is ook deze woning in een kort tijdsbestek gerealiseerd. Met name de voorbereiding en uitvoering door de uitvoerder was geweldig. Dit vanwege de kleine oppervlak waarop gebouw moest worden. Daar was zichtbaar rekening mee gehouden. Kleine aanpassingen zijn in onderling overleg gerealiseerd. Met weinig restpunten is opgeleverd en de nazorg was ook goed. We zouden het zo voor een derde keer door Selekthuis laten ontwikkelen en uitvoeren.
De door Selekthuis gebouwde woning is geheel naar ons zin gebouwd. Vanaf het ontwerp tot oplevering zijn wij vakkundig geadviseerd.
Selekthuis is erg sterk in het vertalen van de woonwensen naar een betaalbare woning. De verschillende basismodellen zijn volledig aan te passen naar eigen wens. Doordat wij al een ontwerp van een architect hadden liggen, is er een ideale woning gecreëerd. De communicatie in het voorproces kan beter. De kwaliteit van bouwen is goed, waarbij sommige details wellicht iets beter uitgevoerd kunnen worden of waar oplossingen zijn gekozen die vooral snel bouwen. Doorlooptijd van de bouw is erg snel, maar je moet er wel kort op zitten om met de details mee te denken, vooral als je veel afwijkt van de standaard modellen.
De eerste gesprekken waren gelijk prettig. Open en er werd goed geluisterd. Wát hadden wij voor ogen en hoe kon SelektHuis daar mee aan de slag. Later tijdens de bouwfase prettig contact met de bouwmannen. Mooi om samen door de woning in aanbouw te lopen en te zien hoe het groeit. De afronding vroeg aandacht maar de kopersbegeleider hield goed contact. We wonen inmiddels met veel plezier in ons mooie huis!
Van begin tot eind zijn wij geweldig begeleid in ons traject van onze nieuwbouwwoning. Zowel de mensen op kantoor als de mannen op de bouwplaats zijn echte vakmannen. Wij zouden Selekthuis Tholen zeker aanbevelen!
Na een uitvoerig gesprek en aanpassingen naar onze zin hebben we een mooi huis laten bouwen.
10 febr. jl., heb ik bij jullie een review geplaatst over Selekthuis. “Teleurstelling bij de bouw van ons huis”. Een paar dagen later kwam er een reactie van Selekthuis. Ze weerleggen alles maar wel erkennen ze dat de schilder ons behoorlijk in de kou heeft laten staan. Op het einde van hun reactie vragen ze om een reactie van onze kant. Dat heb ik ook meteen gedaan. Op 23 febr. jl., heb ik gereageerd naar Selekthuis maar geen reactie. Via de post heeft Selekthuis een dinerbon van 75,- euro gestuurd en daarmee is het voor hun blijkbaar afgedaan. 24 maart jl., heb ik weer een e-mail gestuurd naar Selekthuis en gevraagd om contact met de verantwoordelijk persoon. Tot op heden geeft Selekthuis niet thuis. De review op jullie site geeft een heel vertekent beeld van de gang van zaken en dat is jammer. Selekthuis communiceert niet en zwijgt de zaak dood. Voor de oplevering (20 dec. 2022) zijn wij met de projectleider de punten in huis nog even doorgelopen. De projectleider viel, zonder aanleiding op een zeer onbeschofte manier, een aantal keren tegen mij uit. Bij de oplevering hingen er 2 zwarte deuren in de hal. Deze zijn met de Franse slag, inclusief het deurbeslag, in de grondverf gezet. De projectleider was van mening dat de zwarte deuren gewoon wit geverfd konden worden. Over onze klachten hebben wij een aantal keren contact met het hoofdkantoor in Rijssen gehad. Hier gaven ze niet thuis. Na lang touwtrekken zijn er na 1 jaar eindelijk 2 nieuwe witte deuren voor de woonkamer gekomen. Het verrekenen van meer en minderwerk moet ook goed in de gaten worden gehouden. Vaak wordt dit in het voordeel van SH verrekend. Dit is nog maar een tipje van de ijsberg. SH zou er goed aan doen om onze projectleider een cursus klantvriendelijkheid te laten volgen. Ook doen ze er goed aan om een fatsoenlijk schildersbedrijf in te huren. Er zijn voor SH nog heel wat verbeterpunten. Helaas is onze ervaring niet positief en kunnen wij SH ook niet positief adviseren.
Beste Marianne, Bedankt voor je feedback. Dankzij jouw feedback kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren. Het spijt ons te horen dat jullie een teleurstellende ervaring met ons hebben gehad. We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn geweest. We willen graag onze ervaring met je delen: - Er zijn inderdaad een heel aantal maanden verstreken voordat de beschadigde tuindeuren zijn vervangen voor nieuwe tuindeuren. Dat had te maken met de lange levertijd bij onze leverancier. Dit heeft de projectleider direct bij jullie gemeld. We zijn blij jullie te kunnen melden dat er inmiddels strikte afspraken zijn gemaakt met de leverancier om toekomstige serviceaanvragen binnen een gegarandeerde termijn te herstellen. - De schilder heeft ons en jullie inderdaad behoorlijk in de kou laten staan. We delen dezelfde ervaring en dat was ook voor ons niet acceptabel. We hebben daarom de samenwerking in het afgelopen jaar beëindigt. We streven namelijk naar de allerbeste kwaliteit en dat hebben we niet kunnen waarmaken met deze samenwerking. - Over het niet correct verrekenen van meerwerk is ons niets bekend. We kunnen geen enkele correctie en communicatie in onze administratie herleiden. Daarom willen we jullie vragen om contact met ons op te nemen, zodat we dit punt kunnen ophelderen en jullie een goede ervaring kunnen bieden. Verder is het goed om aan te geven dat we in de nazorgfase diverse prettige contactmomenten hebben gehad onderling. Dit ging voornamelijk over de termijn van de opleveringspunten zoals de wachttijd van de tuindeuren, binnendeuren en het schilderwerk. We kijken uit naar jullie reactie. Met vriendelijke groet, SelektHuis
Originele beoordeling
Bij het uitzoeken van ons huis zijn wij op correcte en vriendelijke wijze bij Selekthuis (SH) in Tholen behandeld. Vanaf het moment dat de bouw begon, juni 2022, ging het vrij snel mis. Projectleider was tijdens de bouw bijna nooit aanwezig. Okt. 2022: Projectleider gewezen op beschadigde buitendeuren. Hij zou dit opnemen met de leverancier. Bij de oplevering in februari 2023 echter nog geen actie door hem uitgevoerd. De deuren zijn uiteindelijk pas in januari 2024 geleverd. Okt. 2022: Toen de openslaande witte deuren in de woonkamer/hal werden geplaatst, bleek het kozijn 10 cm kleiner te zijn. We kregen te horen dat het eenvoudiger was om nieuwe witte deuren te bestellen dan het kozijn aan te passen. Hiermee gingen wij akkoord. Eind jan. 2023: Inmiddels was het binnenwerk geschilderd wat verschrikkelijk slecht was gedaan. Na 5x terugkomen is nog steeds een ramp. Voor de oplevering (20 dec. 2022) zijn wij met de projectleider de punten in huis nog even doorgelopen. De projectleider viel, zonder aanleiding op een zeer onbeschofte manier, een aantal keren tegen mij uit. Bij de oplevering hingen er 2 zwarte deuren in de hal. Deze zijn met de Franse slag, inclusief het deurbeslag, in de grondverf gezet. De projectleider was van mening dat de zwarte deuren gewoon wit geverfd konden worden. Over onze klachten hebben wij een aantal keren contact met het hoofdkantoor in Rijssen gehad. Hier gaven ze niet thuis. Na lang touwtrekken zijn er na 1 jaar eindelijk 2 nieuwe witte deuren voor de woonkamer gekomen. Het verrekenen van meer en minderwerk moet ook goed in de gaten worden gehouden. Vaak wordt dit in het voordeel van SH verrekend. Dit is nog maar een tipje van de ijsberg. SH zou er goed aan doen om onze projectleider een cursus klantvriendelijkheid te laten volgen. Ook doen ze er goed aan om een fatsoenlijk schildersbedrijf in te huren. Er zijn voor SH nog heel wat verbeterpunten. Helaas is onze ervaring niet positief en kunnen wij SH ook niet positief adviseren.
Beste Marianne, Bedankt voor je feedback. Dankzij jouw feedback kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren. Het spijt ons te horen dat jullie een teleurstellende ervaring met ons hebben gehad. We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn geweest. We willen graag onze ervaring met je delen: - Er zijn inderdaad een heel aantal maanden verstreken voordat de beschadigde tuindeuren zijn vervangen voor nieuwe tuindeuren. Dat had te maken met de lange levertijd bij onze leverancier. Dit heeft de projectleider direct bij jullie gemeld. We zijn blij jullie te kunnen melden dat er inmiddels strikte afspraken zijn gemaakt met de leverancier om toekomstige serviceaanvragen binnen een gegarandeerde termijn te herstellen. - De schilder heeft ons en jullie inderdaad behoorlijk in de kou laten staan. We delen dezelfde ervaring en dat was ook voor ons niet acceptabel. We hebben daarom de samenwerking in het afgelopen jaar beëindigt. We streven namelijk naar de allerbeste kwaliteit en dat hebben we niet kunnen waarmaken met deze samenwerking. - Over het niet correct verrekenen van meerwerk is ons niets bekend. We kunnen geen enkele correctie en communicatie in onze administratie herleiden. Daarom willen we jullie vragen om contact met ons op te nemen, zodat we dit punt kunnen ophelderen en jullie een goede ervaring kunnen bieden. Verder is het goed om aan te geven dat we in de nazorgfase diverse prettige contactmomenten hebben gehad onderling. Dit ging voornamelijk over de termijn van de opleveringspunten zoals de wachttijd van de tuindeuren, binnendeuren en het schilderwerk. We kijken uit naar jullie reactie. Met vriendelijke groet, SelektHuis
Vanaf het eerste kennismakingsbezoek hebben we alleen maar professioneel en meedenkend personeel ontmoet die ons zonder problemen door het gehele proces hebben geloodst. Iets waar we erg tegenop zagen want we bouwen niet elke dag een huis maar de mensen van SelektHuis waren er altijd voor ons en met ons. Van aanvragen van vergunningen tot bruikbare adviezen als het gaat om inrichting en materialen. Dik tevreden en ze hebben een prachtig huis voor ons gebeld.
De woning is prachtig, de aanloop was goed. Tot de oplevering leek alles oké... Maar de volgende punten zijn echt misgegaan: In de voorbereiding worden last minute nog meerwerkkosten als een stabiliteitswand 'even' doorgevoerd. We hadden er nooit mee akkoord moeten gaan, maar je wil je zo graag op goed voet beginnen met bouwen. Een stelpost voor de slechtweer-ombouw voor de steiger die met meer dan 100% (EUR 8333,-) overschreden werd. Compleet verkeerd ingeschat en met heel veel moeite teruggebracht op een 50/50 deal, maar die 'deal' voelt nog steeds als een hele dure goedmaker voor de gestegen bouwkosten. Vlak na oplevering nam de uitvoerder ontslag. Hij en Selekthuis meldde hier niets over. Een auto-reply op de mail deelde het mede. De uitvoerder heeft ons tijdens de oplevering toezeggingen gedaan (compensatie voor extra elektraverbruik door niet geleverde warmtepomp) die daarna doodleuk van tafel zijn geveegd. We voelden ons bijna opgelicht en ons vertrouwen was helemaal weg. Nu zijn we meer dan een jaar verder en er wordt niet meer gereageerd op mail. Opleveringspunten zijn nog niet opgelost en de 5% staat nog bij de notaris. Volgens mij heeft niemand bij Service nog overzicht, want het verloop lijkt daar ook groot. Om nog maar te zwijgen over de twee lekkages die we hebben gehad. De eerste is redelijk snel afgehandeld, maar van de tweede lekkage hebben we nog steeds geen herstelschilderwerk ingepland gekregen. Ronduit schandalig. De schimmel staat op de wand. De werkzaamheden zijn al in april van dit jaar opgenomen en nu nog steeds niet ingepland. Dat kun je gewoon niet maken als professioneel bedrijf. Onprofessioneel om zonder verdere communicatie de opdrachtgever maar te laten zitten met de restpunten en je maar weer op de volgende reeks woningen te storten. Maak je opdracht gewoon volgens contract af. Ik heb lang gewacht met deze review, omdat ik nog wel hoop had, maar ik ben het nu gewoon zat. Helaas.
Hoi Richard, Dank voor het schrijven van je review. Het stelt ons in staat om continu te verbeteren. Het is mooi om te lezen dat je blij bent met je woning. Je punten met betrekking tot het meerwerk trekken we lering uit, ondanks dat dit volgens de overeenkomst is uitgevoerd. Helaas gingen er na oplevering een aantal zaken niet zoals het zou moeten. En daarvoor bieden we ons excuus aan. De laatste periode was bij ons door een bijzondere samenloop van omstandigheden wat service betreft roerig te noemen. We hebben niet de service kunnen bieden waar we naar streven. Hierover hadden we duidelijker moeten communiceren. We zijn blij dat we kunnen zeggen dat deze periode achter ons ligt. Jullie vervolgschade van de lekkage gaan we binnen 2 weken oplossen zodat jullie tevreden kunnen terugkijken op de intensieve bouwtijd. Groet, SelektHuis
Slechte begeleid bij tekeningen. Tijdens de bouw overal boven op moeten zitten en achter aan moeten gaan. Geen contact te krijgen met uitvoerder. Huis opgeleverd zonder sloten, deurklinken, water, stroom. Komen afspraken niet na.We wonen er nu al 4 maanden en nog steeds niet af gemaakt. Huis wel tevreden mee maar de service is bar slecht zodra het opgeleverd is. Volgende keer kiezen wij een andere bouwer Prijs is opzich goed maar de ellende die je er mee krijgt liever iets meer betalen.
Beste Jordi, Bedankt voor je review. We willen je graag vertellen dat er bij onze serviceafdeling nog een viertal zaken onder de aandacht zijn. Het klopt dat er een paar kleine zaken niet helemaal vlekkeloos zijn verlopen tijdens het bouwtraject. Ondanks onze flexibiliteit was het een behoorlijke uitdaging dat er tijdens de bouw allerlei zaken op het allerlaatste moment op verzoek gewijzigd moesten worden. Dat heeft impact gehad op onder andere de planning. Water en stroom liggen buiten onze macht. Dat geldt voor bijna iedere aannemer. Een week na oplevering is dit, direct toen de Nutsvoorzieningen zijn aangelegd, door ons aangesloten. Toch bedankt voor je feedback. We lezen alles en het helpt ons nóg verder te verbeteren.
Fijn contact met alle medewerkers, zowel de mensen op kantoor als op de bouw. Mensen van Selekthuis hebben zichtbaar plezier in hun werk. Ruimte voor eigen input en ideeen. Van ontwerp tot aan de uitvoering en oplevering voelden we ons gehoord en gezien. De gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit. De planning is geen dag uitgelopen; zelfs 1 dag eerder opgeleverd. Kortom, wij bevelen Selekthuis aan iedereen aan!
De bouw op zich prima verlopen helaas is de communicatie tussen de leveranciers die aangesloten zijn niet optimaal. Resultaat keuken past niet. Er is ruimte voor verbetering als het gaat over erkenning en accepteren van de gemaakte fout. Muur verplaatst van steen naar gips, ook hier zonder overleg. Communicatie omtrent opleverpunten en afwerking hiervan, inmiddels in maand 5 na oplevering. Zelf geschakeld met onderaannemers. Nu nog de trap, al 5 maand niets vernomen van de trapleverancier uit Zwolle. Warmtepomp, 1 1/2 jaar geleden besteld, nog steeds geen zicht op levering. Licht eiken balken waarvan er 2 van de 5 zijn behandeld en nu bruin ipv originele kleur, niemand weet wie deze behandeling heeft uitgevoerd maar tot op heden geen oplossing. Communicatie loopt stroef, vingerwijzingen naar elkaar, niet professioneel. Tot de oplevering gevoel zeer positief wat nu is omgeslagen in frustratie en teleurstelling. Maak het project fatsoenlijk af! Het bouwteam wat zich heeft bekommerd over de ruwbouw fantastisch!
Dank voor je review. Dit wordt altijd gewaardeerd, ondanks dat je niet positief bent over een aantal zaken na oplevering. Fijn dat je wel vakmanschap en advies als positief beoordeeld. Ondanks dat je niet alles zo ervaren hebt als wij altijd nastreven hopen we dat je veel woongeluk ervaart in je nieuwe woning.
Afspraken zijn perfect nagekomen dus wij zijn een tevreden klant, kwaliteit is goed met name de directe werknemers van SelektHuis. Stucadoor werk had iets beter gemogen maar een grote ergernis was de kwaliteit van de schilders. De ingehuurde schilders zijn gaan schilderen terwijl er nog veel andere bouwvakkers bezig waren, dus teveel stofwerk. En kwaliteit was extreem slecht, dus advies aan SelektHuis om op zoek te gaan naar een andere Schildersbedrijf.
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.