Prettige samenwerking

Zowel voor de start en zeker ook tijdens de bouw werd meegedacht en kwam men met goede alternatieve suggesties. De kwaliteit van het werk van Salbam zelf is goed mede dankzij kundige en betrokken medewerkers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakkundig, meedenkend met een prettige afstemming/samenwerking!

Wij hebben onze aanbouw door de mannen van Salbam met veel plezier, enthousiasme en een leuke samenwerking tot stand zien komen! Allereerst een super mooi ontwerp passend bij onze wensen! Prachtig om vanaf het begin af aan de verschillende subteams aan het werk te zien. Als een geoliede machine werd alles stap voor stap vakkundig doorlopen. Met daarbij een goede afstemming, samenwerking en prettige communicatie met ons tussendoor. Fijn om er zo bij betrokken te worden en bepaalde onderdelen zelf te kunnen doen wanneer mogelijk. Al met al zeer tevreden en blij met het eindresultaat!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar en professioneel met vakmensen

Vanaf de offerte tot en met de oplevering werd constructief meegedacht. Goede vakmensen, ook de onderaannemers. Samenwerking met de voorman was goed en de communicatie prettig. Communicatie met het kantoor kon soms beter/meer pro-actief. Wij hebben onze verbouwing met Salbam als aangenaam ervaren.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top bouwbedrijf om mee te werken.

Van offerte tot oplevering ging alles volgens afspraak. Het was heel fijn dat we één aanspreekpunt hadden tijdens de verbouwing. We werden stap voor stap meegenomen in het proces. Het was best spannend, aangezien er ook andere bedrijven afhankelijk waren van de planning van Sambal, en omgekeerd. Maar doordat alles steeds duidelijk werd gecommuniceerd ging dat goed. We zijn heel blij met het resultaat: een ruime woonkeuken, geïsoleerde berging /bijkeuken en een nieuwe schuur.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Dak, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Salbam als bouwpartner heeft ons zeer possitief verrast.

De samenwerking met Salbam, vanaf de eerste kennismaking en daarna gedurende de volledige voortgang van ons bouwproject (dak verhoging op een pand uit 1870) is een gouden greep geweest. Eerdere verbouw ervaringen met andere ondernemingen hebben ons zeer achterdochtig gemaakt met betrekking tot bouwaannemers. Salbam maakt het verschil in positieve zin. Met gevoel voor alle facetten gedurende het bouwproject hebben zij ons overdonderd met kundigheid en betrokkenheid. Zij zijn met recht een bouw partner te noemen en ik raad iedereen aan om hun uit te nodigen voor een intake indien een bouw of verbouw in de planning zit. Geweldige mensen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbare en nette aannemer!

Salbam heeft onze woning uitgebouwd. Zeer prettig in communicatie, uitstekende vakmannen in dienst en prachtig resultaat. Je hoort veel negatieve verhalen over aannemers, maar in onze samenwerking met Salbam is hier niets van gebleken. Erg blij mee!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een bijzonder goede ervaring met Salbam bij de verbouwing van onze bungalow

Een stevige verbouwing van onze bungalow. Uitbreiding over de gehele lengte. Na bijzonder goede en professionele contacten bij de voorbereiding en aanvraag vergunningen, startte de bouw. Bij de tekening werd echt meegedacht over mogelijkheden. De eigen timmerman was werkelijk heel erg goed. Een vakman die nauwkeurig werkt, oog heeft voor de beste oplossing voor de aanpassing van de bestaande woning. Zeer plezierig in de omgang. En: een schone werkplek, voorzover dat kan bij een verbouwing. Elke dag werd de bouwplek met zorg opgeruimd achtergelaten. Ook de onder-aannemers waren van goede kwaliteit en werden door Salbam prima aangestuurd en gecontroleerd. De planning werd vanuit het kantoor goed bewaakt en de communicatie was goed. Uiteindelijk bleken de kosten goed uit te pakken in relatie tot de raming . Kortom : een prachtig product, een prima contact en samenwerking met Salbam. Een bedrijf dat ik van harte aanbeveel aan anderen!!

Fijne, betrouwbare aannemer

Werknemers die meedachten bij plots ontdekte problemen. Kwamen met oplossingen. Bij problemen met leverancier goede begeleiding gehad, waardoor je er niet alleen voor komt te staan

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede aanpak van verbouwing en isolatie van mijn woning

Gedurende de 9 maanden van de verbouwing van mijn ruim 90 jaar oude woning ben goed geadviseerd en is alles naar wens verlopen. Omdat bij oudere huizen vaak verrassende zaken naar voren komen is er frequent overlegd en is alles binnen de grenzen van begroting en termijn gebleven.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettig samenwerken voor een mooi resultaat!

In korte tijd een flinke verbouwing realiseren en flexibel meeschakelen met verrassingen en veranderende inzichten die tijdens de werkzaamheden naar voren kwamen is aan Salbam wel besteed. Prettige samenwerking met een eindresultaat waar de gebruikers ook zeer tevreden mee zijn!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

betrouwbare aannemer met veel oog voor kwaliteit

wij hebben aan onze bestaande woning een uitbouw laten bouwen door Salbam. Bas Herbrink is een betrouwbare gesprekspartner die eerlijk aangeeft wat wel en niet mogelijk is en met goede samenwerkingspartners werkt. de mensen die het werk uitgevoerd hebben, waren vriendelijk en netjes. al met al was het een groot project waar we tijdens het project prettig hebben samengewerkt en ook zijn we zeer tevreden over het hoge kwaliteitsniveau van de aanbouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettige en constructieve samenwerking voor een goed resultaat.

Mede dankzij vakbekwame en nette medewerkers en onderaannemers kunnen we terugkijken op een fijn bouwproject. Met als resultaat een prachtige en degelijke woning, kwaliteit was leidend.

Professionele, betrouwbare, meedenkende aannemer

Wij zijn super tevreden over Salbam. Salbam heeft in het eerste kwartaal van 2021 onze woning verbouwd (oa zolderverbouwing, realisatie extra kamer bg). Vanaf het eerste contact/ offertetraject een goed gevoel bij deze aannemer. Constructieve gesprekken over de offerte leidde tot een passende aanbieding. Goede communicatie/ afstemming tijdens het werk. Er werd volop meegedacht bij vraagstukken die gaandeweg het werk op ons pad kwamen. Kwaliteit van het werk is top. En ook de afhandeling van het meer/minderwerk verliep in goede harmonie. Kortom, top aannemer. Warme aanbeveling voor nieuwbouw of verbouw van een woning.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbare partner voor monumentenbouw en restauratie

Op historische buitenplaats Landgoed de Horte heeft bouwbedrijf Salbam een rijksmonumentale parkbrug gerestaureerd. Voor de bruggehoofden is gekozen voor gestort beton en voor de zichtbare delen voor authentiek metselwerk. Voor de getoogde staalconstructie is expertise aangezocht van een gespecialiseerd staalconstructiebedrijf. We zijn uiterst tevreden over het resultaat. Hans Gerritzen, Rentmeester Landschap Overijssel

Deskundig en klantgericht

Geen opleverpunten, dit zegt iets over de kwaliteit van dit bedrijf. Dank Salbam voor de geleverde kwaliteit!!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Vakmanschap en meedenken in oplossingen

We hebben in onze nieuwbouwwoning maatwerk kamerhoge kozijnen en deuren laten plaatsen, zonder bovendorpel en drempel. Hierbij is door de aannemer telkens meegedacht in de beste oplossing en uitvoering, aangezien het geen standaard product betrof. In twee sessies twee timmermannen over de vloer gehad, die met oog voor detail onze kozijnen en deuren superstrak hebben gemonteerd en afgehangen. Vakwerk! Tevens uitgebreid advies inzake hang- en sluitwerk, waarbij stapsgewijs de beste opties zijn voorgelegd en konden worden gekozen. En met alle variabelen is het werk binnen de tijd afgerond conform vooraf ingediende begroting en met duidelijke uitleg per onderdeel. Soms wat adequater communiceren is het enige verbeterpunt wat ons betreft, maar is gezien de kwaliteit van het werk achteraf zeker geen issue. Zeer tevreden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zeer professioneel, hoge kwaliteit, vriendelijke mensen

20 jaar geleden heeft Salbam onze oude boerderij grondig gerenoveerd en gemoderniseerd. Dat gebeurde degelijk, mooi afgewerkt en op tijd. Na 20 jaar heeft de volgende generatie onze verbouwing van woonkamer en keuken naar volle tevredenheid gedaan; echt een betrouwbaar, meedenkend en kundig bouwbedrijf.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken

Salbam staat voor kwaliteit

Salbam levert kwaliteit, is betrouwbaar en staat voor duurzaam bouwen. Vriendelijk en vakkundig personeel. Wij zijn zeer tevreden en raden Salbam aan. Verbeterpunt is de communicatie: reageren zou sneller mogen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Salbam is in onze beleving een aannemer die doet wat hij zegt.

Een heel fijn project en traject met Salbam gehad. Ze zijn van hun woord, heel consequent in wat ze zeggen en doen. Zowel op kantoor als op de bouw. Ze leveren net en strak werk en denken veel na voor ze iets doen. Ook hun partners werken zo op onze bouw. Bin een volgende bouw zouden we zo weer voor deze combinatie gaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed en degelijk bouwbedrijf met ruime ervaring

Goed mee te overleven en Bas Herbrink is een waardig persoon als directeur zonder “directeur” te zijn. Fijn bedrijf om een huis mee te bouwen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Uitstekende aannemer!

Erg tevreden met het resultaat. Duidelijk te zien dat Salbam voor kwaliteit staat. Ons nieuwbouwhuis is helemaal naar behoren opgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed werk en goede communicatie

Voor ons nieuwbouw huis waren we op zoek naar een aannemer die met ons mee kon denken in het idee, in het budget en in de communicatie. Salbam heeft daarin de verwachtingen waar gemaakt. Met name de communicatie vonden we heel belangrijk. Wij hebben allebei een fulltime baan en volle agenda's, waarin we niet altijd even flexibel konden zijn. Zowel op kantoor als op de bouw zijn we altijd hartelijk ontvangen, alle vragen zijn altijd duidelijk beantwoord. En als iets niet mogelijk is denkt Salbam ook goed mee in een alternatief. Mochten we weer gaan bouwen, dan komen we zeker terug bij Salbam.

Vakmanschap, plezier en betrouwbaar

We kochten een rijksmonument dat grondig aangepakt moest worden. Met hulp van onder andere de vakmannen van Salbam is ons nieuwe huis en echt mooi thuis geworden. Onze vragen waren nooit te veel, er werd altijd meegedacht en onze wensen werden gerespecteerd. Doordat wij in de tuin woonden kon dit project een gezamenlijk project worden, waarbij de samenwerking als vanzelf ging.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand

ZEER tevreden.

Alles liep volgens plan, er werd goed gecommuniceerd, De uitvoerders waren zeer professioneel en klantgericht, een droom van een verbouwing.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Salbam heeft goed meegedacht tijdens de hele verbouwing en zeer goed werk geleverd.

Salbam heeft bij ons een woonboerderij van binnenuit verbouwd. Ze hebben goed meegedacht in het maken van belangrijke beslissingen. We hebben onder andere gekozen voor Salbam omdat ze veel ervaring hebben met het verbouwen van oude boerderijen, dit bleek achteraf een goede keuze te zijn geweest! Kwaliteit van het werk is zeer goed en de communicatie verliep soepel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning

Vilsterseweg 7

7734PD VILSTEREN