Perfecte renovatie, gemotiveerde werknemers, klant is koning

Het betrof hier een uitgebreide renovatie (dak) en wijziging indeling van onze recreatiewoning. Aangezien wij in de randstad wonen is een goed contact en vertrouwen absolute noodzaak. In alle opzichten heeft Salbam hieraan voldaan. Ook bij onvoorziene zaken werd tijdig contact opgenomen per mail of telefoon met een duidelijk verhaal en advies met een prijsindicatie. Wat ons ook opviel als we poolshoogte kwamen nemen in het weekend, was dat de werkplek er altijd onberispelijk opgeruimd uitzag. Voorlopig hebben wij geen verbouwplannen meer, maar als ze er zouden zijn, dan gaan wij zeker weer met Salbam in zee.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Mooie periode, geweldig om alles van A-Z te mogen meemaken.

Eerlijk bedrijf, zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Hebben deze relatie ook met de bedrijven die ze inhuren (stukadoor, tegelzetter etc) Daardoor aardig volgens planning kunnen werken. Met een heel mooi eindresultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Ervaren aannemer die heel goed is in oudbouw en meedenkt

Drie maanden hebben wij zeer prettig samen met Salbam onze vrijstaande woning van 1928 verbouwd. De afspraken waren goed, ze zijn precies binnen de vooraf afgesproken begroting gebleven. Het was wel van belang goed en tijdig te bespreken wat de planning was, zodat wijzelf datgene in het weekend deden wat nodig was voor Salbam om verder te kunnen. De aanbouw hebben ze prachtig in de stijl van het huis gemaakt met passende sierranden. Door de tijd was er wel veel wisseling van personeel. Al het personeel was vriendelijk en dacht goed mee. Wij vinden Salbam een aanrader.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Overige, Restauratie monumentaal pand, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Zonnepanelen/zonneboiler, Vloer

Keurig en professioneel werk verricht

Erg blij met de werkzaamheden die verricht zijn door de Salbam. De snelheid waarmee deze spoedklus is gedaan, was voor ons erg prettig. De medewerker die hier 2 weken is geweest was zeer bekwaam en klantvriendelijk

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Uitstekend professioneel werk afgeleverd in een fijne betrouwbare samenwerking!

Nadat een brand die onze woonboerderij flink beschadigd achterliet waren zij een betrouwbare factor in de opbouw. Naast meedenkend en professioneel personeel was de planning tot op de week nauwkeurig. Het “ gedoe” na een brand is zo tot op het minimum beperkt gebleven. Fijn, bedankt Salbam B.V.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Perfect bouwbedrijf

Wij hebben een vrijstaande woning laten bouwen door Salbam BV. na het afwegen van diverse bouwbedrijven kwam de Salbam eruit, omdat deze een woning net even mooier en fraaier afwerken. het Ontwerp is door ons zelf aangeleverd, en door de Salbam uitgevoerd. de contacten met Bas zijn prima. ook de uitvoer door de bouwvakkers verliep erg goed. goed overleg en geen verborgen kosten. tussentijds advies als iets anders of beter kon. nu het eindresultaat er is. zijn we erg trots en blij met de uitvoer van Salbam. Wij raden dit bouwbedrijf dan ook bij iedereen aan, die iets moois wil maken van zijn bouwplannen. Wij zouden zo weer voor dit bouwbedrijf kiezen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een zeer betrouwbare, meedenkende en leuke samenwerking!

We hebben samen de plannen voor de verbouwing in juni 2017 gemaakt. De verbouwing betrof een boerderij uit begin 1900 die verder geactualiseerd mocht worden. We hebben Salbam uitgekozen vanwege de ervaring in het verbouwen van de “oude” gebouwen. In september werd er begonnen en hadden we wekelijks contact over de voortgang en ook de aanpassingen in het werk in de planning. Dit verliep erg soepel, transparant en voorspelbaar. Ook het regiseren van de leveranciers en de bijbehordende bestellingen was prima! Het geleverde werk zijn we heel blij mee en we wonen er nu met veel plezier.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud service, Overige

Vilsterseweg 7

7734PD VILSTEREN