B
Zie bovenstaand
Over het algemeen een prima ervaring. De hulp bij de extra wensen mag beter worden. De communicatie bij meer werk mag beter vooral die van de binnendeuren. De grond om het huis is erg vervuild met bouwafval en beton resten.
We zijn erg blij met onze woning. Voor en tijdens het bouwproces had de communicatie duidelijker en klantvriendelijke gekund. Wij vonden het ook jammer dat er nog weinig aandacht lijkt te zijn voor duurzame maatregelen. De huidige wet- en regelgeving staat bij Nikkels (en ik vermoed vele andere bouwbedrijven) centraal, terwijl woningen toekomst bestendig moeten zijn. Hier had men bijvoorbeeld met meer specifieke opties op de meerwerklijst meer op kunnen inspelen.
Communicatie bot en stug
-
Nieuwbouwproject uitgevoerd door Nikkels. In het begin verliep de communicatie goed maar dit werd als snel minder. Geïrriteerde medewerkers die niet denken in oplossingen. Wij kiezen niet nog een keer voor dit bedrijf!
Met veel geduld kwam ik er met Nikkels wel uit.
Prettig personeel die hun vak goed verstaan.
Kwaliteit is goed, uitvoerend personeel denkt mee, begeleiding service/aankopen kan beter.
Weinig inbreng van de koper en veel te duur meer/minderwerk
Het betreft het nieuwbouwproject Mansarde in Eerbeek, contact tijdens de bouw met de uitvoerder was uitstekend, met de kopersbegeleider iets moeilijker, was soms moeilijk bereikbaar.
-
Wij wonen met plezier aan de aristotelesstraat 15 in een erg mooi huis door jullie gebouwd! De opleveringspunten zijn ons een doorn in het oog omdat deze nog steeds niet opgelost zijn en dat er geen communicatie met ons als eindgebruiker is... Wij hopen door deze enquete dat we hierin wel stappen kunnen maken zodat we deze punten kunnen afsluiten en dat we de rest van de achtergehouden 5 % regeling aan jullie kunnen betalen. Zodat wij hier nog fijner kunnen gaan wonen! Enige verbeterpunten van de woning: Electra erg slordig gemonteerd, en schilderwerk erg slordig aan de buitenkant met enorm veel blaasjes. Ik twijfel of ik jullie zou aanbevelen omdat onze openstaande punten nog open staan. Wanneer die goed opgelost worden dan zeker een Ja! Met vriendelijke groet, Daniel en Nienke Zweering
Nalatig, slordige afwerking van de woning. Slechte communicatie. Langzaam in het oplossen van de problemen. Niet serieus nemen van problemen. Punten snel en onvoldoende afwerken.
wij kochten een 2 onder 1 kap bij de firma nikkels. ondanks dat wij het huis vrijwel casco afnamen bleek in veel zaken dat het huis tegen minimale kosten gebouwd diende te worden. tijdens de oplevering kwamen meer dan 15 opleverpunten naar boven die vakkundig op een ander formulier werden genoteerd. op een 2e lijst kwamen de 3 'grotere' punten. Met 2 weken zijn de meeste van de 15 punten vlugjes opgelost. Nu bijna 4 maanden verder zijn de 3 grote punten nog steeds niet opgelost. ik had liever 10k meer betaald en dan een goed opgeleverd huis gehad. Een huis waarvan de houten delen binnen gelakt waren, de ramen gelapt waren en was schoongemaakt. Nu kregen we te horen: dit is het opleverniveau waarvoor u getekend en betaald heeft...
Communicatie vanuit kantoor is minimaal en klantonvriendelijk. Men neemt minimale verantwoordelijkheid en komen afspraken over communicatie over problemen niet na. Om zaken geregeld te krijgen is er veel initiatief van de klant nodig. De uitvoerder en de medewerkers op de bouw zijn vriendelijk en betrokken. Ze doen hun best voor de klant. Het is wel lastig met hen afspraken te maken over het uitvoeren van taken. Als je zelf niet aanwezig kunt zijn is het maar de vraag of het gedaan wordt. Een aantal punten zijn dan ook niet uitgevoerd in mijn woning die tijdens de oplevering geconstateerd zijn. Dit mede omdat men niet kwam en/of te laat kwam.
We zijn op zich blij met de woning, en hoe het is gebouwd en de afwerking. Maar het hele proces is ons wel enorm tegengevallen. We werden in t diepe gegooid en kregen hierbij naar ons idee beperkte hulp. We zijn misschien ook wel erg kritisch, hadden graag alles recht gehad en tot in de puntjes perfect. Dat gaat blijkbaar niet, met zo’n project.
We zijn tevreden met ons huis. We zijn minder tevreden met de informatievoorziening over extra opties in het huis. We hebben hier uitdrukkelijk naar gevraagd in een persoonlijk gesprek. Wat we wilden was niet mogelijk. Een paar maanden later was dit bij een ander huis wel het geval. Ons is niet geinformeerd dat deze optie inmiddels wel mogelijk was. De andere kopers gaven aan dat dit als extra standaard optie van Nikkels werd aangeboden. Wij vinden het jammer dat dit ons niet is verteld toen het wel mogelijk was. Daarnaast vind ik de samenwerking van Nikkels met Filippo slecht. Ik zou niet aanraden om daar je badkamer door te laten plaatsen. Het contact met de koperbegeleider verliep niet heel vlot. Op antwoord moest je lang wachten of er werd niet geantwoord en moest je er zelf achteraan bellen. We zijn blij met de woning, maar het proces verdient nog wel wat aandachtspunten.
.
We zijn tevreden over ons opgeleverde huis. Ontevreden zijn we over de manier van afhandelen can oplever en garantiepunten. De communicatie is daarin niet goed en verloopt traag. Meerdere malen moesten wij herinneringen sturen.
Voor ons was dit een hele nieuwe ervaring. Door dat wij ervaringen hebben in de bouw, merkte wij dat de samenstelling door gebrek aan vast personeel soms ook nadelig kon werken, waardoor het er niet altijd een goede eindcontrole op het werk was, slordigheden of fouten die niet hadden gehoeven
...
Wat bouw betreft zeer goed maar afwerking ben ik teleur gesteld op bepaalde dingen
Bedankt voor de goede service en het nakomen van afspraken.
Zuiderlaan 1
7391TZ TWELLO
Nikkels is een veelzijdig en innovatief familiebedrijf met ongeveer 150 medewerkers. We werken voornamelijk in de regio Stedendriehoek, Apeldoorn, Deventer en Zutphen. Ongeveer een derde van onze mensen werkt op het kantoor in Twello. Hier vind je alle disciplines onder één dak: projectleiders, werkvoorbereiders, een eigen afdeling ontwikkeling en een afdeling renovatie en onderhoud. De overige circa 100 medewerkers zijn actief op een van onze bouwplaatsen in de regio. Samenwerken We werken met vaste onderaannemers en leveranciers. Dat doen we omdat we een hoge kwaliteit nastreven voor uw droomhuis. Voor elke discipline hebben wij een bestand van drie tot vijf vaste partijen. Dat zorgt voor een herkenbare werkwijze met onze partners. Ook onze opdrachtgevers zijn veelal vaste partijen. Onze werkwijze Wij voeren als bouwbedrijf onze projecten seriematig uit. Dat betekent dat we een vaste routing hebben tijdens de bouw, waardoor we snel en efficiënt kunnen werken. Maatschappelijk betrokken Duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid zijn vaste onderdelen van onze bedrijfsvoering. Oog voor mens en milieu zit verweven in ons bedrijf. We kijken continu naar mogelijkheden en verbeteringen om ons werk minder (milieu)belastend te maken. Maar ook om voor u het wooncomfort te verhogen!
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.