Prima bedrijf.

Wij werden altijd erg vriendelijk en geduldig geholpen met al onze vragen. Prettige mensen om mee samen te werken, zowel op de bouw als op kantoor, ook werden er eventuele "problemen" altijd goed opgelost. Zie bovenstaande score.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste familie Hendriksen, dat is mooi om te horen, dankjewel! Wij willen jullie veel plezier wensen in jullie nieuwe woning!

Zeer toegankelijk bedrijf, goede communicatie, nette bouwplaats

HuneBouw bedrijf is een professioneel bedrijf, goede communicatie naar de klant. Vragen worden snel beantwoord. In overleg is er heel veel mogelijk. Dank voor de mooie woning

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Roy, dankjewel voor je mooie beoordeling! Veel plezier met het nieuwe huis!

Toegankelijk bedrijf en zeer nette bouwplaats.

Hele positieve ervaring. Je krijgt als eigenaar het gevoel dat ze voor jou een mooie, bijna perfecte woning af willen leveren. Alles is bespreekbaar en mochten er dingen niet naar wens zijn, word er een oplossing gezocht.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Rene, bedankt voor deze mooie review, dat is goed om te horen! Veel woonplezier gewenst!

Een professioneel bedrijf, waar ook tijdens de bouw oor is voor de wensen van de klant

Zowel bij de start, als tijdens de bouw, hebben we een uitstekende communicatie gehad met de de werkvoorbereider, als wel de voorman en collega op de bouw, die openstonden voor aanpassingen en uitleg gaven voor vast staande feiten / regels.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Hans, wij zijn erg blij met dit mooie cijfer! Wij willen jullie veel plezier wensen in jullie nieuwe huis!

We zijn zeer tevreden

Goede communicatie, met problemen naar de juiste personen doorverwezen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Andre en Gea, bedankt voor jullie mooie beoordeling!

Prima bedrijf, vond alleen de prijzen van meerwerk absurd hoog!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Mark, bedankt voor je review. Veel woonplezier gewenst!

Met de klant meedenkende aannemer. Best for project mentaliteit

Op de website van Hunebouw staat waar het bedrijf voor staat. Wij hebben ervaren dat ze dit ook zonder uitzondering waarmaken. Top!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Beste Pieter, wij zijn erg blij met deze mooie beoordeling! Wij hopen dat jullie veel plezier beleven aan jullie nieuwe huis!

Goed bouwproces met kwaliteit, moeizame uitvoering opleverpunten en communicatie

Bouwproces en bouwwerk is naar wens en netjes uitgevoerd echter is de communicatie en het verhelpen van opleverpunten nogal een probleem. De gestelde 3 maand wordt hevig overschreden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Nick, bedankt voor je feedback! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de bouw(kwaliteit). De communicatie rondom de opleverpunten had inderdaad beter gekund. Wij willen je veel plezier wensen in je nieuwe woning!

Komt afspraken goed na en maakt een goede woning

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Laura, bedankt voor jullie nieuwe beoordeling. Veel woonplezier gewenst!

goed bedrijf dat vertrouwen geeft en uitstraalt ook is dit terug te zien op het bouwproject .

een goed en eerlijk bouwbedrijf die z,n afspraken na komt ook word er netjes en vakkundig gebouwd. als er iets niet klopt en je belt hierover dan word het geregeld en opgelost.

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Beste heer de Vries, hartelijk dank voor uw review. Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe woning/appartement!

Uitstekend georganiseerd, komen afspraken na en verlenen prima service

Uitstekend georganiseerd, komen afspraken na en verlenen prima service!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer de Vries, bedankt voor deze mooie beoordeling!

Problemen goed opgelost

Nieuwbouwwoning gebouwd door Hunebouw. Meer- en minderwerk heel duidelijk, geen verrassingen achteraf. We hebben wel een redelijk groot probleem gehad met de verwarming. Dit is na de oplevering zo goed mogelijk opgelost, alleen hebben we zelf hierdoor wel de nodige overlast en kosten gehad, o.a. afvoer van afval van onderaannemers. Misschien een idee om hier in de toekomst toch nog iets meer aandacht aan te besteden. Verder zijn wij heel tevreden over de communicatie en we wonen in een heel fijn huis!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Tiny, bedankt voor je review en feedback, wij gaan dit meenemen voor de toekomst. Voor nu veel plezier met jullie woning!

Leveren kwaliteit

Alles positief

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Jan, bedankt voor je beoordeling. Veel woonplezier gewenst!

fijn bedrijf

Na brand in onze woning veroorzaakt door fouten van onze vorige aannemer stonden wij wel voor een uitdaging. Vertrouwen in aannemers was tot nul gezakt. Hunebouw heeft ons huis weer naar volle tevredenheid verbouwd. Vriendelijk en vakkundig personeel. Ik kan dit bedrijf aanraden :-)

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Beste Marion, wat fijn om te lezen! :) Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie verbouwde/herstelde woning!

Goed maar contact moeizaam

Alles verliep vrij goedmaak met vragen werden we erg veel van de een na de ander gestuurd

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Laura, wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad en begrepen dat het voortraject met de makelaar helaas niet vlekkeloos is verlopen.

good quality & excelent service

No complaints.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Dear Patrick, thank you very much for your review!

Goede kwaliteit in combinatie met klantvriendelijkheid

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Rick, hartelijk dank voor je beoordeling. Veel plezier met jullie nieuwe woning!

Goede communicatie, persoonlijk, staan open voor wensen van koper

Prima communicatie, persoonlijk, keurig opgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Seakle, bedankt voor je review. Veel woonplezier gewenst!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Beste Richard en Yvonne, bedankt voor jullie beoordeling. Wij wensen jullie veel woonplezier!

?

Lastig in korte omschrijving. Over het algemeen positief, maar een paar punten kunnen verbeterd worden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Inge, allereerst bedankt voor je beoordeling. Wat betreft de verbeterpunten voor ons hopen wij nog even met je in contact te komen om dit door te nemen. Voor nu veel plezier met je nieuwe woning!

Klantvriendelijk, toegankelijk en prima werk afgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste Erik, hartelijk dank voor je beoordeling. Veel woonplezier gewenst!

We hebben veel geleerd van Hunebouw en zijn een ervaring rijker.

Vorig jaar is onze nieuwbouwwoning opgeleverd. We waren vol vertrouwen in het bedrijf en hebben lang gewacht met het plaatsen van een review omdat we dachten dat ze het wel zouden oplossen wegens hun goede reputatie. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen en als je ze daarover contacteert, wordt je genegeerd. Wij wachten al meer dan een maand op een reactie. Wij hebben vlak na de oplevering verschillende lekkages in het huis gehad waarbij de directeur zelf had toegezegd alle geleden schade en gemaakte kosten te vergoeden omdat zij volgens eigen zeggen hiervoor verzekerd waren. Helaas, na ruim een half jaar, is hier niet meer op teruggekomen. Ze hanteren ook verschillende prijzen voor dezelfde woningen, dit verschil zit in meer en minderwerk. Zo kan het gebeuren dat je als buren hetzelfde huis koopt, maar jijzelf kaal en je buren dik aangekleed (vloerverwarming, schuifpui, lichtkoepel etc) voor dezelfde prijs en wettelijk gezien mag dit gezien de marktwerking. Dit schijnt normaal te zijn bij de aankoop van een huis, ook al zeggen ze eenheidsprijzen te hanteren en niet onderhandelen omdat het nieuwbouw is. Dit klopt dus niet is en is wel handig om te weten voor kopers in spé. De woning is ook erg gehorig. Als je beneden een klein geluid maakt zoals schuiven met een stoel of een krukje, dan klinkt het geluid versterkt door, het is een enorm geluid. Boven klinkt het immens en beneden is het geluid verwaarloosbaar. Ons huis is een klankbord. Wij hebben hier op zich geen last van, maar de buren wel. Voor de rest is het een mooie woning. Het schilderwerk is wel al afgebladerd bij sommige kozijnen, maar dat schilderwerk doen we binnenkort wel zelf opnieuw. De bouwvakkers hebben de woning mooi afgewerkt en de bouw is ook heel mooi. We grappen onderling dat we een maandagmorgen-model hebben, gezien de lekkages en misschien wel een constructiefout, maar grappig is het natuurlijk niet.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Degelijk gebouwd leuk en open contact met personeel en meedenkend in oplossingen top

zie hierboven

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Nette en overzichtelijke bouw

Nette en overzichtelijke bouw, met goede dienstverlening en service.

Stephensonstraat 3

7903AS HOOGEVEEN

Over HuneBouw BV

HuneBouw is een veelzijdige, innovatieve en flexibele dienstverlener in de noordelijke bouwsector. Vakkundigheid en betrouwbaarheid worden hoog in het vaandel gedragen. De werknemers zijn betrokken, goed gemotiveerd en streven naar een plezierige wijze van interne en externe samenwerking en communicatie. Door het vervullen van een pro-actieve rol als uitvoerder van bouwprojecten blijven wij een deskundige en interessante partner om bouwopdrachten te vervullen. Wij zijn uitstekend gecertificeerd. Dit geeft onze opdrachtgevers de garantie dat HuneBouw staat voor duurzaamheid, kwaliteit en professionaliteit.

Over Bouwnu