1ste keer nieuwbouw en dit hebben we als prettig ervaren. Het eindresultaat is heel erg mooi.
Fijne ervaring, ruim binnen tijd, weinig opleverpunten. Verbeterpunt: Service Desk tijdens garantieperiode. Slechte communicatie en opvolging van gemelde punten.
We zijn tevreden met het eindresultaat, maar absoluut niet met het contact met Heijmans.
Wij hebben een prima appartement. Wij hadden nog wel wat aanpassingen willen doen. Dit was niet mogelijk, terwijl de bouw nog niet begonnen was. Dat was wel een teleurstelling. De oplevering en communicatie met Heijmans is voldoende.
Dat heb ik al in alle vorige vragen gedaan.
Een goede bouwer een slechte communicayor
Goed klantenservice, snel oplevering
Wij zijn door Heijmans Woningbouw West goed behandeld. Onze vragen werden beantwoord. Over het algemeen is ons nieuwbouwhuis netjes opgeleverd en zijn ze ook snel en zorgvuldig omgegaan met de opleverpunten. Een aantal zaken hadden wel wat netter gedaan mogen worden, dit hebben we ook middels een enquete gedeeld met Heijmans.
Slechte communicatie, lakse omgang met afspraken, slechte opvolging, niet secuur in het bouwwerk. Kortom, zeer slechte ervaring met Heijmans. Zou niet een volgend nieuwbouw project kiezen met Heijmans als aannemer.
Tevreden over het huis en over de oplevering. Prettige communicatie met de medewerkers.
Over alle punten tevreden behalve nogmaals dat ik niet ben ingelicht over nieuwe parkeerbeleid gemeente. Ik heb hier veel last van en eigenlijk erg boos over.
Slecht, op een enkele positieve uitzondering na (Steven Cardinaal)
We hebben een sleutel afgegeven aan de uitvoerder maar er is niets afgehandeld tijdens de periode van 3 maanden. Ik moet nu vrij nemen van mijn werk omdat er niets is afgehandeld, dit zijn voor mij ook kosten die ik waarschijnlijk niet bij jullie kan verhalen.
Voldoende service
Mooie woning, maar weinig meedenkend. Wij geven bijvoorbeeld duidelijk aan te willen koken op inductie en betalen voor aanpassing meterkast. Bij oplevering blijkt deze extra groep al opgesoupeerd te zijn aan iets anders. Heel vreemd! Dat we in deze tijd een woning op gas krijgen begrijpen wij niet. Bied dan de optie van een gasloze woning aan. Net als een oplaadpunt voor een elektrische auto.
Ik ben zeer tevreden over de service en afhandeling. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze komen afspraken snel na en communiceren heel goed met de klant. Ze luisteren heel goed naar de wensen van de klant en zoeken naar een goede oplossing.
Een huis kopen is de belangrijkste financiƫle beslissing in het leven! Als aannemer heb je daardoor ook een verantwoordelijkheid om van het huis een thuis proberen te maken. Het bouwen moet gericht zijn op de mensen die er gaan wonen. Het lijkt erop dat Heijmans Woningbouw West meer werkt alsof het utiliteit neer zet. Niet klantgericht werken, maar de klant centraal stellen lijkt me de eerste stap in jullie verbeterproces. Benader het alsof je zelf dit huis gaat kopen. Wat wil je weten, wanneer wil je het weten etcetera.
Huis (als de punten die nog openstaan zijn opgeleverd) prima, locatie top. personeel op de bouw top. kopersbegeleiding kan nog wel een cursus professioneel communiceren gebruiken. overige communicatie zeer matig.
We hebben het als prettig ervaren. Ik zou het willen omschrijven als zorgeloos bouwen. Wat flexibiliteit buiten de de bouwkaders en meer toegang tot de bouwlocatie zou fijn zijn.
Tijdens bouw en opleverfase te veel gevoel dat je met logge grote organisatie te maken hebt dat is jammer aangezien workshops erg leuk waren. Te weining info over kopen van een nieuwbouwhuis en wat daarbij komt kijken, hier hadden wij wel wat beter op voorbereid willen worden.
De informatieverstrekking was meestal goed.
Communicatie laat soms te wensen over. De begeleiding na oplevering is netjes, prettig om medewerkers ter plaatse te hebben vlak na oplevering. Deze medewerkers zijn erg behulpzaam. Erg tevreden over het huis.
Het gehele traject ging vrij vlot.
.
Je verwacht dat de kwaliteit van een nieuwbouwwoning zeer goed is maar tijdens de vooroplevering werd ons duidelijk dat er geen goede controles zijn. Ook tijdens oplevering en na de oplevering veel slordigheden en gebreken geconstateerd. Heijmans zou zelf betere controles moeten uitvoeren op het geleverde werk, klantenservice mag beter.
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.