

Heijmans heeft een mooi en degelijk huis gebouwd. Er waren enkele problemen bij de oplevering, maar die zijn in overleg prima opgelost.
de nieuwbouw woning is met weinig gebreken opgeleverd. zeer tevreden over de kwaliteit
Ons dak lekt of lekte, we weten nog niet of het opgelost is. Maar er steeds snel op klachten gereageerd.
Voor, tijdens en na de oplevering van ons nieuwbouwhuis is altijd een goede communicatie geweest met Heijmans. Klachten werden alert behandeld. Kwaliteit van opgeleverde nieuwbouwwoning was prima in orde
Informatie/ contact matig tijdens de bouw. Achteraf kom je tot conclusie dat er overal weinig aandacht voor is en dat niet de juiste personen de problemen oplossen.Alles afraffelen en snel opleveren.
Omdat wij pas een maand na oplevering zelf in de woning aanwezig konden zijn was afgesproken dat wij dan nog zaken konden melden die volgens ons niet helemaal in orde waren en dat deze dan opgelost zouden worden. Toen de tijd echter daar was werd gezegd dat we de sleutel al een maand hadden en dat we dus niet konden aantonen dat de schade niet ontstaan zou zijn door onszelf, want in een maand kan er veel gebeuren. Verder zijn er een aantal zaken heel onlogisch en onpraktisch gebouwd, zoals in sommige huizen een kamerhoog raam pal voor de WC pot of buizen die beter een paar cm naar links of rechts verplaatst hadden kunnen worden om zo een veel praktischere ruimte te creëeren. Ook de elektra is niet helemaal logisch aangelegd. Op sommige punten zijn niet de juiste kleuren van de draden gebruikt en blijkbaar zit er een centraaldoos achter de radiator. Verder wordt heel moeilijk gedaan over de garantie van de domotica. Je mag eigenlijk het schakelmateriaal niet verwijderen (wat wel moet voor het afwerken van de woning), want dan verlies je de garantie. Ook de communicatie is niet heel vlot verlopen. Voorbereiding voor elektrische gordijnen betekent blijkbaar niet dat je gewoon de gordijnmotor kunt aansluiten naast het raam, er moest eerst nog voor meer dan 1000 euro werk gebeuren in de meterkast. De woning was wel redelijk schoon toen deze werd opgeleverd.
Alles is goed verlopen van het begin tot het eind.
Heijmans staat stil bij de gemaakte keuzes en denken goed met je wensen. De koper staat centraal en afspraken worden, spoedig en binnen aanzienlijke tijd opgelost. Communicatie via klantenportaal wordt spoedig op gereageerd.
- professionele kopersbegeleiding, wij hadden een aanspreekpunt die we over al onze vragen konden bellen en die ging daar dan voor ons acheraan. - flexibel, we wilden graag een uitbouw maar dat was voor ons type woning niet een van de opties. Uiteindelijk heeft Heijmans toch ingestemd om die uitbouw te bouwen voor ons. We konden daarbij helemaal zelf specificeren hoe we hem wilde hebben. - goede nazorg, Heijmans heeft een klantenservice portaal waar je gebreken kunt registreren. hier wordt vrij snel op gereageerd.
goede samenwerking vriendelijk personeel behulpzaam
Erg positief. Het hele bouwproces goed op de hoogte gehouden. Vragen snel beantwoord.
Tijdens de gehele bouw van ons huis goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. De (voor)schouw was zeer goed geregeld en de genoteerde gebreken binnen afzienbare tijd opgelost. Zelfs toen een onderdeel miste en deze communicatie in eerste instantie stroef verliep, hebben zij dit netjes opgelost.
Ons nieuwbouw huis had weinig verbeterpunten, dus dit is goed gegaan. Maar de communicatie, en vooral de afhandeling van bepaalde zaken na de sleuteloverdracht is echt super slecht. Je ziet ze denken, je hebt je sleutel dus nu niet meer klagen. Veel dingen lopen nog, en ik vraag me af hoe lang deze afhandeling nog gaat duren.
Van bouwbegeleider tot de laatste puntjes op de I zetten, na oplevering van onze woning... alles is soepel verlopen.. het was allemaal goed geregeld en die ene keer dat dit niet zo was, was er iemand die oprecht even de aandacht had voor datgene wat niet lekker was verlopen... Echt top...
Zie hierboven
Bouw verliep zonder problemen oplevering was ook prima de punten die wij hadden zijn netjes opgelost en tot nu toe zijn alle punten opgelost behalve 1 namelijk de vloerverwarming die heeft 3 maanden op de hoogste stand gedraaid wat een gas rekening van bijna 300 euro per maand gekost ondanks dat wij er niet woonden. Dat had te maken met een kapotte thermostaat die uiteindelijk vervangen is en daardoor ging de gas rekening ook omlaag alleen de 900 euro ben ik niet voor aansprakelijk en Heijmans geeft aan dat je toch had moeten stoken om alle vocht uit de woning te halen. Een tegemoet koning van 25 euro was het enige wat men aanbood in mijn ogen veel te laag!! Zoo zonde alles goed gedaan en dan toch een trap in je rug
Er is kwalitatief een hele goede woning gebouwd. De planning en voorbereiding zat zichtbaar goed in elkaar waardoor er geen gekke verassingen zijn geweest. Van tevoren wist je waar je aan toe was.
Het proces is van begin tot eind duidelijk, transparant en betrokken. Ook de nazorg ia goed.
Prima ondersteuning bij issues
Het huis is goed opgeleverd en de mensen zijn goed bereikbaar voor eventuele onvolkomenheden
Het huis is in zeer nette staat opgeleverd.
Ik ben bijzonder tevreden met mijn nieuwe appartement. De communicatie was prima. Kleine probleempjes werden snel verholpen. Ook was er goede nazorg.
Heijmans komt over als een solide organisatie dat blijkt ook wel uit het feit dat ze een geweldig huis hebben neergezet! Zeer weinig opleverpunten die voor grootste deel al voor de sleuteloverdracht waren opgelost. Terugkijkend realiseren wij ons dat het ons weleens veel meer zorgen en energie had kunnen kosten als Heijmans niet zo degelijk en kordaat “gebouwd” had. Paar punten qua feedback; Communicatie tussen koopbegeleiding en uitvoerend team kan beter (vaker?) Bepaalde technische bouwbesluiten zijn verre van praktisch in de praktijk (brandmelder op 4.80m) Meer (flexibelere) kijkdagen vergroot de betrokkenheid en tijdige signalering van evt gebreken/afwijkingen
Fijne en open mensen, die goed bereikbaar zijn. Gevoel dat er indien nodig meteen hulp geboden werd. Gevoel dat we serieus genomen werden. Informeren vooraf kon beter en bij ontstane vertraging.
Oplevering ging goed. Openstaande punten direct verholpen. één puntje kon niet direct worden opgelost, dit is achteraf goed geregeld.
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.