slechte communicatie; geen klantbesef

kopersbegeleiders met gebrek aan tijd, kennis van de technische inhoud en de wijze waarop het project verloopt. Bouwers die goed werk leveren maar onvoorstelbaar lange bouwtijd (vanaf koopovereenkomst tot opleveren bijna 18 maanden terwijl we 5 dagen hadden om te beslissen om in te schrijven)

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

vriendelijk personeel en harde werkers!

Zeer tevreden, verbeterpunten zijn er altijd, zie mijn punten,

Prettige ervaring

De afspraken die gemaakt zijn,.zin jullie nagekomen

Mixed feelings

De inspanningen die het hebben gekost om het huis opgeleverd te krijgen zoals wij het hadden bedoeld waren onevenredig groot, maar nu zijn we tevreden, zeker gezien de nazorg bij hetgeen we nog tegen komen. Tijdens de bouw heb ik thuis vaak gezegd: "ik heb nog nooit zoiets duurs gekocht en tegelijkertijd heb ik me nog nooit zo niet als klant behandeld gevoeld"

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed, stabiel en betrouwbaar bouwbedrijf

De opgeleverde woning ziet er nog mooier uit dan verwacht aan de buitenkant. Wel wat opleverpunten die de aandacht verdienden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Helaas een slechte ervaring: klantonvriendelijk en inflexibel.

We waren enthousiast over het ontwerp voor ons huis, maar de weg naar de realisatie ervan was een ervaring die we niemand gunnen.

goede bouw slechte communicatie

te afwisselend van goed en opeens zeer slecht qua communicatie.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bornerbroeksestraat 155

7601BG ALMELO

Over Hegeman Ontwikkeling B.V.

Het ontwikkelen van nieuwe woonconcepten ligt aan de basis van betekenis geven aan ruimte. Elke woning is uniek en past van binnen én van buiten in de omgeving. Hegeman Bouwgroep ontwikkelt duurzaam, oplossings- en toekomstgericht. We combineren het fraaie en comfortabele van het één, met het slimme en energetische van het ander. Hegeman Ontwikkeling B.V. maakt onderdeel uit van Hegeman Bouwgroep. Samen met onze ICB-ketenpartners werken wij vanuit de drie vestigingen Almelo, Hengelo en Zwolle elke dag vanuit de overtuiging de optimale oplossing te bieden voor onze opdrachtgevers.

Over Bouwnu