Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
Veel gedoe om iets voor elkaar te krijgen of om een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. Totaal geen expertise bij de tussenpersoon. Kreeg vaak het idee dat we maar moeilijk deden. Ook met regelmaat geen antwoord. Hebben nu nog steeds een issue lopen waar gewoon niet op gereageerd wordt. Door het te negeren hopen ze dat het probleem zichzelf oplost. Ik vind dat erg onpersoonlijk en onvriendelijk. Ik zou zelf niet zo met mijn klanten omgaan. Het geeft toch een negatief beeld over een bedrijf wat volgens mij best goede intenties heeft en best een goede expertise in huis heeft. De communicatie en de transparantie maakt jullie bedrijf niet erg populair.
vanaf het begin met de kopersbegeleiding al stroef gegaan. Verder na oplevering en direct contact met Giesbers nog minder
vanaf het begin met de kopersbegeleiding al stroef gegaan. Verder na oplevering en direct contact met Giesbers nog minder
vanaf het begin met de kopersbegeleiding al stroef gegaan. Verder na oplevering en direct contact met Giesbers nog minder
Goede ervaring gehad met Giesbers. Een nette woning opgeleverd gekregen met niet al te veel of grote opleverpunten. Deze werden ook duidelijk genoteerd en in een relatief korte periode afgehandeld. Top bedrijf.
Goede ervaring gehad met Giesbers. Een nette woning opgeleverd gekregen met niet al te veel of grote opleverpunten. Deze werden ook duidelijk genoteerd en in een relatief korte periode afgehandeld. Top bedrijf.
Goede ervaring gehad met Giesbers. Een nette woning opgeleverd gekregen met niet al te veel of grote opleverpunten. Deze werden ook duidelijk genoteerd en in een relatief korte periode afgehandeld. Top bedrijf.
Postbus 64
6600AB WIJCHEN
Giesbers Ontwikkelen en Bouwen. Ruimte creëren, dromen realiseren. Wat is uw droom? Onder het motto ‘Ruimte creëren, dromen realiseren’ stoppen we nooit na te denken over hoe dingen beter kunnen. Want wij zijn ervan overtuigd dat we de samenleving mede vorm kunnen geven en vernieuwen. Ieder mens verdient ruimte voor een gelukkig bestaan. Met onze passie voor eigentijds vakmanschap en dankzij duurzame partnerships geven we vandaag al de beste antwoorden op de vragen van morgen. Dit stelt ons iedere dag weer in staat om positieve veranderingen te bewerkstelligen. Zo worden dromen werkelijkheid.
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.