Op een paar kleine dingen na die bijna zijn opgelost dat kom door het weer dat het even blijft zitten zijn wij zeer tevreden met de woning
<
Goede deskundige bouwer, die zijn afspraken nakomt. Communicatie t/m oplevering top, na oplevering kan het beter maar er wordt nog steeds met zorg gekeken naar servicepunten.
Bouwen en woning ruime voldoende , is prima. Infra, zoals stoepen en parkeer vakken bijzonder slecht aangelegd,
De voormannen van Van Mierlo zijn echte vakmannen, maar door de vele slordigheden valt dat een beetje in het niets, zonde. Daarnaast is de klantenservice niet zo servicegericht.
Begin van het proces gaat soepel. Tijdens de bouw krijg je niet op elke vraag goed antwoord. Doorvragen wordt niet gewaardeerd. Ze dekken zich goed in voor beschadigingen, zodat ze niet alles hoeven te reparen met de oplevering. Dat is natuurlijk van tevoren allemaal bekend, maar maakt het niet beter. Achteraf nog dingen oplossen is erg lastig. Blijven aandringen is bijna een vereiste. Firma de kroon, van de schuifpui, is absoluut het minst vriendelijke onprofessionele bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. De monteur verzon een verhaal om van de melding af te komen. Van mierlo zelf nog wel naar gekeken en proberen op te lossen. De eindstand is een erg mooie woning, maar proces kan zeker beter.
Bij een nieuwbouwproject gaat niet altijd alles volgens plan. Na een moeizame start in de corona tijd (alle contactmomenten, incl. eerste paal digitaal) verliep de bouw in grote lijnen volgens schema. Communicatie met de aankoopadviseur erg goed. Ruwbouw en afbouw kwaliteit prima, met wat gebreken hier en daar. Verbeterpunten voor mij zijn: 1. Communicatie over de opleverdatum; naast dat de oplevering een kwartaal later was dan gepland, was er een hoop onduidelijkheid over de oplevering én kwam de definitieve opleverdatum vrij laat wat o.a. zorgde voor frustratie bij de kopers, en miscommunicatie met de keukenleverancier aangeboden vanuit het bouwproject. 2. Communicatie & afhandeling in serviceperiode; die is voldoende, je moet een melding maken van alle gebreken en hier zelf achteraan, duurde bij sommige servicepunten soms even voor er actie werd ondernomen, maar werden tijdig opgelost. 3. Kwaliteit afhandeling; Ik heb melding gemaakt van een beschadiging op mijn voordeur, die werd erg slecht afgehandeld. Na een extra melding is dit hersteld, maar met zo weinig verf dat ik het dit seizoen nog wel een keer over kan doen. Al met al ruim tevreden over de bouw & oplevering, en algemene afhandeling achteraf. Bedankt!
Klant is geen koning maar een nummer
Je moet als koper zelf overal achteraan. Een dag na de oplevering geconstateerde gebreken werden niet behandeld.
Mensen weten wat ze doen.
geen behoefte meer aan.
Tevreden over hoe alles is verlopen.
Onze eerste nieuwbouw huis gekocht en gebouwd door Van Mierlo is goed. Geen idee hoe een andere bouwer het zou doen, maar over het algemeen ziet het er netjes en goed uit. En er is altijd wel iets te vinden wat niet goed zou zijn. De communicatie voor de oplevering met Suzanne verliep soepel, maar de communicatie na de oplevering liet te wensen over!
De communicatie verloopt moeizaam. Alleen contact te krijgen via de chat. Weinig flexibiliteit. Niet bereid om mee te denken. Erg star. Uitvoering van de bouw in principe voldoende. De opleverpunten worden pas laat verholpen.
Zie eerdere opmerking
Uiteindelijk redelijk tevreden.
Degelijke bouw, echter op klantverzoeken is altijd het antwoord NEE ook na oplevering geen klantperceptie bij VAn Mierlo. diverse gebreken worden niet tijdig afgehandeld (na 6 maanden). Van Mierlo verschuilt zich achter zijn onderaannemers, maar zit niet achter deze openstaande punten aan. De communicatie is daardoor ver ondermaats
Mooie bouw, maar de afhandeling van de gebreken punten word slecht tot niet op gelost. Ook de netheid van de badkamer/WC vinden wij erg matig.
Prima
Verfwerk bij nadere inspectie echt niet goed. Geen oplossing voor. Dus doen we lekker zelf bij de eerst volgende keer
De koop van een Nieuwbouw woning mag best een feestje zijn. Helaas is het bij van Mierlo alleen maar strijd. Bij de simpelste vragen, kan niet, mag niet, willen we niet. Met alles werd verscholen achter Corona. De bouw is overigens wel erg goed. Netjes opgeleverd en goede kwaliteit. Maar helaas alles dat van achter een bureau geregeld moet worden is een grote teleurstelling. Onpersoonlijk, onbehulpzaam onkundig. Natuurlijk staan de mensen in de rij voor een nieuwbouw woning dezer dagen. Maar dit is echt een grote teleurstelling
Moeilijk te constateren afwijkingen bij de oplevering worden afgedaan als dat je dat toen had moeten melden. Makkelijk afgescheept met zwakke argumenten. En als er wat gebeurt wordt het halfzacht gedaan.
Van mierlo is de project ontwikkelaar van ons nieuwbouw huis. Helaas loopt het allemaal erg rommelig en hebben we zeer weinig contact. Het huis is nu opgeleverd en ziet er prachtig uit tot dat je goed gaat kijken naar de details. Toiletten hangen scheef. deuren sluiten niet goed. Kit is niet netjes gezet. en ga zo maar door. Helaas doen ze er ook heel lang over om alles op te lossen als ze het al oplossen
Medio november is mijn tussenwoning opgeleverd. 1 van 52 woningen. De bouw verliep op zich gestaag. Alleen was er sprake van 'projectbouw': een ander woord voor "er kan niets anders, want we zitten vast aan de omgevingsvergunning". Jammer dat dit punt niet door de notaris voor de verkoop werd vermeld. Ook de architect presteerde het om de ramen in de voorgevel op 74 cm hoogte te plaatsen (totale hoogte begane grond 3 mtr,), waardoor gelijk 4 mogelijke varianten van een keukenplaatsing onmogelijk werden. Eigenlijk te zot voor woorden (dat merk je dus pas na de koop, dan wel loop je daar pas tegen aan). De onderlinge communicatie tussen Van Mierlo en onderaannemers verliep niet efficiënt (dat ligt eerlijk gezegd meer bij die onderaannemers). Bij oplevering moesten nog de badkamer (plaatsing sunshower, douche cabine wand, en div. elektrische zaken) en wat andere details geregeld worden. Desondanks is de bouw goed geslaagd, en zijn er bij de opleveringskeuring VEH (anders dan boven genoemd) slechts kleine punten vastgesteld. Al met al dus alsnog redelijk tevreden. Een snellere en meer adequate communicatie had wellicht de nodige wrevel bij mij (en ook andere kopers in dit project) kunnen voorkomen.
Ons huis is net opgeleverd. Ik vond de wijze waarop Van Mierlo de klantreis van A tot Z opzet, erg goed. Communicatie is duidelijk en bij vragen wordt snel en adequaat gereageerd. Uitvoerder Bram vond ik erg toegankelijk en behulpzaam. Wel slecht opgeruimd bij oplevering en veel gedoe met onze badkamer verbreding. Maar overall tevreden.
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.