Filters

9

Positief verrassende project aanpak door vMierlo.

In begin was ik sceptisch over het feit dat vMierlo de communicatie weg delegeerd naar TW3. Maar uiteindelijk ben ik toch wel heel te vreden over deze methodiek. Idem voor de chat functionaliteit. Ik had in beginsel achterdocht met die chat, maar zo door het proces heen is het toch heel erg positief om de gehele communicatie historie overzichtelijk bij elkaar te hebben. Ook de verrassende tactiek van VMierlo mbt de oplever datum. In beginsel zouden wij de sleutel krijgen Okt-2021. Maar door het project heel kwam die oplever datum steeds een maand naar voren. Dat werkte bij mij positief verrassend. Een slimme methodiek of tactiek zou ik zeggen. Prima. De oplevering door de heer Boelen heb ik als Negatief ervaren. Deze door vMierlo ingehuurde 'onafhankelijke' opzichter. kwam bij mij te glad over. Ook heeft hij continue zaken tijdens de oplevering die bij bemerkte tegen gesproken wat voor mij het duidelijk maakte dat die mr Boelen er NIET voor ons was. Ik had veel liever de oplevering samen met hoofd uitvoerder Bram gedaan met wie we al reeds een gemoedelijke prima relatie hadden opgebouwd en we elkaar serieus respecteren. M.vr.gr. Fred Dijkshoorn Natuurlijk wonen Bouwnr50

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning
8

Goede bouw kwaliteit slechte communicatie

Wij hebben een hoekwoning gekocht welke gebouwd is door van Mierlo. Tijdens de 1ste kopersbijeenkomst werden we verrast met een veel langere bouwperiode dan ons verteld was door de makelaar (ruim een half jaar). Tijdens deze bijeenkomst werd gelijk duidelijk dat de communicatie zowel intern als extern veel verbeter punten kent. De kwaliteit van de bouw is hoog en de oplevering verliep zonder al te veel opleverpunten. De punten die er waren gingen helaas weer gepaard met de nodige mis communicatie. Als klant voel je je niet koning bij van mierlo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning
8

Goede aannemer

Elk bouwproject heeft zo zijn mindere punten. Dat was in dit ons traject ook het geval. Zo waren er meerdere vertragingen die niet altijd transparant gecommuniceerd werden. Maar overall ben ik prima tevreden hoe e.e.a. gelopen is. Zeker na de oplevering, die gepaard ging met nogal wat openstaande punten, is er door de uitvoerder adaquaat gehandeld om ervoor te zorgen dat alles netjes opgelost werd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
3

Heel veel mankementen in de loop der jaren!

Tijdens de bouw in 2007 hebben we Van Mierlo al als heel slordig ervaren. Slecht opgeleverde trappen, openslaande deuren die niet lekker werken, koud en warm water verwisselen, etc. Vanwege de goedkope afwerking (o.a. het dak en de EPDM goten) en materialen (Ferroli ketels en Kegro buitendeuren) kan iedereen z’n hart vasthouden als het gaat om onderhoud. Veel te maken met lekkages. Van Mierlo is een hele matige partij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning
6

Mooi huis, matige oplevering

Over het proces tot aan het gereedkomen van de bouw ben ik erg tevreden. De problemen begonnen op de dag van de oplevering, met als voornaamste probleem dat de verwarming het niet deed en er ook geen warm water was. Daarnaast werkte het toilet op de 1e verdieping niet goed en waren er wat andere kleine probleempjes die niet zo erg zijn. Een kleine vier weken later is dit nog steeds niet hersteld, moet ik er constant zelf achter aan, krijg ik berichten dat het gerepareerd moet zijn maar dan ga ik zelf kijken en werkt het nog steeds niet, drama! Er wordt midden in de winter een woning opgeleverd waarvan de verwarming het niet doet, hoe dan?!

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning
9

Voorspoedige bouw

De bouw van ons huis ging erg vlot, de oplevering is uiteindelijk ongeveer 5 maanden eerder dan verwacht! Handig en snel communiceren via de chat met de kopersbegeleider. Vanwege de pandemie waren er helaas amper kijkmiddagen, maar ook hierover werd helder gecommuniceerd. Bij de opleveringkeuring bleken maar 5 kleine (cosmetische) verbeterpunten. Deze zijn binnen een week verholpen. Kortom: wij zijn erg blij met ons nieuwe huis en zeker tevreden met Van Mierlo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning
5

Zeer slechte communicatie

Het is bijzonder moeilijk communiceren met deze partij. Op mails wordt niet of pas na weken gereageerd, bijzondere constatering daar van Mierlo deze vorm van communiceren juist zelf wilde. Bij de oplevering bleken enorm veel punten niet voldoende. Nu na 7 maanden zijn er nog altijd punten die gedaan moeten worden. Ontzettend jammer dat zo’n mooie wijk als dit (de Ranken in Wateringen/Kwintsheul) er bij staat alsof het al 60 jaar oud is. Gemiste kans hoor van Mierlo...

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning
6

Woning opgeleverd met hoge kwaliteit

De woning die wij nu 1.5 jaar bewonen is voor prijs een goede kwaliteit. We wonen er met veel plezier. Vooral diegene die de oplevering vanuit van Mierlo begeleidde verdient een hoog cijfer. 2 min punten. 1. kopersbegeleider was bijzonder slecht. Niet of niet tijdig mails beantwoorden Verkeerde bevestigingen versturen en continue vragen om antwoord. Van begeleiding was niet het geval. Meer een betonnen muur ter afscherming van de bouwer. Punt 2 de zonnepanelen leverancier. Bij de panelen voor een flink bedrag een zogenaamde uitlees apparaat gekocht. Lang moeten bellen om dat ding geïnstalleerd te krijgen. Maar heeft na een paar dagen niet meer gefunctioneerd. Na vele mails en te vergeefs af verwachte terugbel beloftes vd leverancier hebben we het opgegeven. Echt waardeloos. Zonde. Het zou van Mierlo sieren om mogelijk van hun kant hier iets in te ondernemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning
2

ongekend slordig en nalatig

- slordige manier van werken, gevels zijn slecht gevoegd en lelijk - opvolgen van opleverpunten duurt nu al een jaar en dan hebben we het over kleine dingen zoals en kabeltje verleggen - communicatie is langzaam, traag - in de periode voor oplevering werden we geholpen door een zogenaamde service medewerker voor de bouw, werkelijk alles was lastig. Zelfs op de vraag of ik een kleurnummer mocht hebben van de verf die op mijn kozijnen zit werd gezegd: sorry dit is te gedetailleerd, dat geven we niet. - oplevering van het huis is vertraagd met maarliefst 8 maanden, 2 weken van tevoren kregen we eindelijk een datum, grote problemen gehad me huis wisseling, veel te late aankondiging dat de termijnen weer niet gehaald werden. ik zou niemand Van Mierlo aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap
2

Mega project, hoofdprijs, waardeloze begeleiding en communicatie via Interplan en van Mierlo zelf.

In oktober 2016 een aankoop voor twee onder 1 kap woning gedaan via een makelaar in Den Haag. Waren de eerste kopers van het project en ook de eerste met een hypotheek offerte. Passeren ging al erg moeizaam (pas in juni 2017) omdat er van alles mis was in het voortraject van het project. Communicatie was erg stroef en voornamelijk onduidelijk. Na heel veel getouwtrek om de onze Hypotheek offerte slechts 6 maanden geldig was wat in eerste instantie volgens van Mierlo voldoende zou moeten zijn, was passeren op het nippertje mogelijk. Vervolgens in contact gekomen met Prutserplan (Interplan) en volgens die beste kerel was alles wat standaard bij de woning hoort voldoende qua sanitair en keuken. Wellicht voor hemzelf of leden van het bouwproject. Weinig tot eigenlijk geen begeleiding in de mogelijkheden. De buren zijn beter geïnformeerd en hebben met die informatie al voorbereidingen kunnen treffen voor een toekomstige uitbouw waarvan de mogelijkheden niet met ons zijn besproken of voorgesteld. Vervolgens toch maar contact opgenomen met sanitairboer buiten het project en een prachtige keuken en badkamer laten tekenen en vervolgens ook besteld. Nu kwam een punt in november 2017 (waar eigenlijk alleen een fundering lag) dat Grohe smart regendouches heeft geïntroduceerd en ik die graag wilde hebben in de badkamer. Dat werd per direct geweigerd in strijd met de woningborg voorwaarden natuurlijk. Nou was ik al eigenlijk een beetje klaar met Prutserplan en toen helemaal waarna ik rechtstreeks contact heb gezocht met "de projectmanager" die volgens mij e-mails beantwoord van onder een steen oftewel weken over heen gaan voordat hij überhaupt een antwoord of reactie geeft. Die kwam met hetzelfde weigerachtige gedrag waarop ik al had geantwoord het er niet bij te laten. En daar kwam die op terug door voor te stellen om een gesprek te gaan voeren op kantoor bij van Mierlo. Dat leek op zich prima en was volgens mij ook een prima gesprek. Nu waren wij maanden verder in Februari 2018

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedrijfsgegevens

Aartsdijkweg 1

2676LE MAASDIJK

0174-522300

Over Bouwnu

Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.