Wij zijn ontzettend blij met Bouwbedrijf Westerhof

Wij hebben onze vrijstaande nieuwbouwwoning door Bouwbedrijf Westerhof laten bouwen. Vanaf de eerste kennismaking voelde het bouwtraject als samenwerken. Samen met de aannemer aan onze mooie nieuwbouwwoning werken. Henk Jan heeft ons erg goed geholpen met zijn adviezen. De communicatie verliep altijd erg prettig. Als er tijdens de bouw nog iets veranderd moest worden werd altijd gekeken naar wat er mogelijk is. Tijdens de bouw en na de oplevering zijn er wel wat restpunten geweest, maar hierin nam Westerhof zeker de verantwoordelijkheid om het op te lossen. Voor ons voelde het of Westerhof echt eigenaar was van het project. Wij bevelen Westerhof absoluut aan. Als wij ooit nog een keer een bouwproject doen dan kloppen we zeker bij Westerhof aan!

Zeer kundig

Bouwbedrijf Westerhof denkt goed mee en komt de afspraken na. Gebruikt goede materialen en aandacht voor design.

Een aanrader!

Wij hebben de samenwerking met aannemer Westerhof als zeer positief ervaren. De communicatie is goed en ze zijn in staat om mee te bewegen en de planning aan te passen als de situatie erom vraagt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een betrouwbare aannemer die woonwensen waarmaakt!

Een betrouwbare aannemer die woonwensen waarmaakt.
 Vanaf het eerste contact met Richard was er een goed gevoel bij aannemer Westerhof. Dit goede gevoel werd verder versterkt door de contacten met Henk-Jan. Tot de dag van vandaag zijn we blij dat we met Westerhof in zee zijn gegaan. De woning is een jaar geleden opgeleverd, maar we hadden nog wat werkzaamheden zelf uit te voeren dus daarom nu pas tijd voor een recensie. Bijkomend voordeel: we hebben inmiddels een jaar woonervaring! De bouwperiode hebben we als plezierig ervaren. Niet alles ging perfect maar de communicatie was goed en het probleemoplossend vermogen eveneens. De contacten met mensen op de bouw waren eveneens plezierig. Bij de oplevering, met begeleiding van een inspecteur van Eigen Huis, werd een beperkt aantal oplever puntjes gevonden die allemaal keurig zijn hersteld. Uiteindelijk hebben we een prachtig huis waarin het goed toeven is. De kans is niet zo groot dat we nogmaals een woning laten bouwen, maar mocht dat toch het geval zijn dan wordt het weer Westerhof!

Een Fantastische bouwervaring

Na een lange zoektocht, veel offertes vergeleken zijn we uiteindelijk bij Westerhof terecht gekomen. Hier hebben we geen enkel moment spijt van gehad. Henk-Jan heeft ons goed beleid in het maken van de juiste keuzes in de bouw. Een spontaan bezoek aan de bouw was geen probleem. De bouwplaats was altijd netjes en schoon. De mensen van Westerhof waren vriendelijk en hebben uitstekend werk afgeleverd. Als afsluiter was de oplevering sneller dan gepland. Zelfs met de snelle oplevering waren er tijdens de opleveringskeuring bijna tot geen opmerkingen. In een woord Fantastisch. Als we ooit weer een huis bouwen dan zouden we dat zeker met Westerhof doen!

Met Westerhof onze wens gerealiseerd

Onze wens om nieuw te bouwen hebben wij met de medewerkers van Westerhof tot een mooi resultaat weten te maken

Ge-wel-dig!!

Van begin tot eind een top aannemer met vakkundig personeel. Vakmanschap staat hier zeer hoog in het vaandel, dat merk je aan alles. De communicatie gaat via 1 persoon; Henk Jan. Hij heeft er voor gezorgd dat al onze wensen en dromen werkelijkheid geworden zijn. Het team wat Henk Jan om zich heen heeft is uitstekend. Ik wil met name Richard, Mart en Cas bedanken. Deze mannen heb ik relatief veel gesproken. Ook hun collega’s die mede onze woning gebouwd hebben, bedankt heren!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wij raden iedereen Bouwbedrijf Westerhof aan!

Na onze eerste afspraak met Henk Jan van Bouwbedrijf Westerhof, hadden we meteen een goed gevoel. Henk Jan luisterde goed naar onze wensen en gaf goede en eerlijke adviezen. We besloten om met Bouwbedrijf Westerhof in zee te gaan, en daar hebben we geen moment spijt van gehad. Gedurende het hele bouwproces heeft Bouwbedrijf Westerhof super goed werk geleverd. Het bedrijf heeft ons volledig ontzorgd. Zo hebben zij de omgevingsvergunning geregeld. Hierbij is goed gekeken naar wat gebouwd mag worden volgens de gemeente en zijn verschillende opties besproken. Ook over andere zaken heeft Bouwbedrijf Westerhof ons goed en uitgebreid geadviseerd. Denk hierbij aan de indeling van het huis, het aantal zonnepanelen, het regelen van een energielabel, et cetera. Kortom, Bouwbedrijf Westerhof denkt aan alles wat van belang is bij het bouwen van een huis. Het enige wat wij moesten doen is keuzes maken. Qua planning zijn we ook zeer tevreden over het bouwbedrijf. Ze komen hun planning na. In ons geval konden ze zelfs al eerder opleveren dan gepland. De strakke planning is zeker niet ten koste gegaan van de kwaliteit van het huis. Bij de oplevering kwamen slechts een paar hele kleine punten naar voren (denk bijvoorbeeld aan een groepenkaart in de meterkast die nog niet aanwezig was). Deze punten waren ook binnen de kortste keren opgelost. Bedankt Bouwbedrijf Westerhof voor het realiseren van onze droomwoning!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

"Samen met elkaar" ontzorgt Westerhof je bij de bouw van je huis!

Wanneer mensen die met Westerhof gebouwd hebben elkaar spreken, valt meestal al direct de naam Henk Jan. Hij was ook voor ons het aanspreekpunt voor alles. En juist dát, het hebben van één contactpersoon, werkte superfijn! Henk Jan was altijd goed bereikbaar en nam ook altijd alle tijd om je wensen en zorgen aan te horen en te bespreken of om allerlei randzaken rondom de bouw van een huis toe te lichten zoals bijvoorbeeld het aanvragen van een omgevingsvergunning, een energielabel etcetera. De bouw van een nieuw huis is natuurlijk een heel traject en er zijn altijd wel dingen die anders lopen of fout gaan. Zeker in het afgelopen jaar met grote tekorten aan van alles en onverwachte prijsstijgingen van materialen was het een hele uitdaging voor veel bouwbedrijven. Wij hebben duidelijk veel te danken aan de proactieve houding daarin van Henk Jan! Er is nog zoveel meer te vertellen maar wij zijn al met al superblij met onze nieuwe woning (een Arona met garage en aanbouw voor levensloopbestendig wonen) en bevelen Westerhof dan ook van harte aan!! PS: "samen met elkaar" hoorde ik HJ vaak zeggen tijdens onze telefoongesprekken :-).

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede kwaliteit en relatief vlotte bouwtijd

Het contact met het bouwbedrijf is correct. Afspraken, zoals start bouw en bouwtijd worden nagekomen. Kwalitatief wordt goed gebouwd en de bouwplaats is altijd keurig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een bouwbedrijf zoals je hoopt te vinden, als je een huis gaat bouwen! n

We waren op zoek naar een schuurwoning en vonden op internet het type Levanto. We kenden het bouwbedrijf Westerhof niet. We zijn er geweest om te informeren en hadden er een goed gevoel bij. Na een tweede bezoek werd dat alleen maar bevestigd. We besloten in zee te gaan met dit bedrijf en hebben er geen moment spijt van gehad. We wilden graag een slaap-en badkamer beneden. Henk Jan heeft verschillende ontwerpen gemaakt en we kregen alle ruimte om mee te denken. Dit alles heeft geresulteerd in een woning waar we heel blij mee zijn, zonder dat er een architect aan te pas kwam. Het bouwproces is prima verlopen. Alles ging zoals afgesproken. Het materiaal dat gebruikt is, was van goede kwaliteit. De materialen waren op tijd en alles sloot mooi op elkaar aan. De twee timmerlieden van Westerhof Gerdie en John , die altijd op de bouw aanwezig waren, waren vriendelijke mannen. Ze hadden hart voor de zaak en werkten nauwkeurig en netjes. Ze wilden er iets moois van maken. Echte vaklui! Henk Jan was altijd goed bereikbaar en kwam zijn afspraken na. Met alle vragen kon je ook bij hem terecht. Binnen de afgesproken tijd was de bouw gerealiseerd en tot onze tevredenheid. We kunnen iedereen dit bouwbedrijf van harte aanbevelen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrouwbaar en vakkundig Bouwbedrijf!

Na veel research op het internet en gesprekken met verschillende bouwbedrijven uiteindelijk uitgekomen bij Westerhof. Vanaf het eerste gesprek met Henk-Jan direct hadden we die direct een goed gevoel. Henk-Jan heeft stap voor stap de mogelijkheden voor een nieuwbouwwoning met ons doorgenomen. Een eerlijk verhaal waarbij hij met ons meedacht voor wat betreft onze situatie. Een aantal weken daarna de handtekening gezet voor het starten met de bouw. Vanaf dat moment waren de lijnen kort en was Henk-Jan ten alle tijde beschikbaar voor ons. Wanneer we hem telefonisch niet te pakken kregen belde hij meestal standaard dezelfde dag terug. Aan deze manier van communiceren konden we merken dat Westerhof hoge eisen stelt aan de bejegening en tevredenheid van klanten. Ook de bouw zelf liep voorspoedig. Ook hier gold de regel 'we zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen'. Echt fantastisch! Op de bouw werd zichtbaar een hoge standaard gehanteerd die ook door de bouwvakkers van de bouwplaat tegenover onze kavel werd opgemerkt. Na de oplevering waren er nog een paar punten die moesten worden afgewerkt. Maar ook hierin bleven de lijnen kort en werden alle punten netjes opgelost. We genieten inmiddels volop van ons nieuwe huis en zijn we Westerhof dankbaar voor deze fantastische ervaring. Kortom, een dikke aanrader voor iedereen die zorgeloos willen bouwen! Vriendelijke groet, Familie Wouda Steenwijk

Bouwen is vertrouwen

Tijdens ons eerste gesprek met Richard Westerhof was er direct vertrouwen wat in het tweede gesprek met Henk Jan Holland nogmaals werd bevestigd. We kijken terug op een meer dan prettige samenwerking met een ieder die bijgedragen heeft aan de bouw van onze woning (type Bellano). Afspraken die gemaakt zijn werden nagekomen ondanks de hectische tijd waar we mee te maken hebben. Communicatie met Henk Jan is uitstekend en eventuele aanpassingen die tijdens de bouw gewenst waren zijn toegepast. Al met al zijn we trots op het eindresultaat wat we samen met Westerhof Bouw gerealiseerd hebben.

Wat een fijn bedrijf!

We hebben Westerhof gekozen als aannemer/bouwbedrijf vanwege het gevoel toen we binnenkwamen. Toegankelijk en open vonden wij het gesprek. Ze denken mee en weten waar ze het over hebben. Een hele vlotte en fijne bouw! Ik kan ze echt aanraden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Westerhof heeft alle hooggespannen verwachtingen meer dan waar gemaakt

Vanaf onze eerste ontmoeting met Richard Westerhof en Henk Jan Holland hadden we een goed gevoel bij dit bouwbedrijf. We hebben meteen contacten met andere bouwbedrijven afgekapt. Dit is een heel goede beslissing gebleken. Westerhof communiceert goed en snel, en met name Henk Jan heeft ons op alle punten tijdens het proces ontzorgd. We danken het complete Westerhof team hiervoor. Het eindresultaat is een fantastisch huis waar we erg blij mee zijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

No nonsens bouwbedrijf waar je op kunt rekenen!

In 2019 zijn we bij Westerhof terecht gekomen in onze zoektocht naar een aannemer. Ondanks de grotere afstand waren ze van harte bereid en we zijn ontzettend blij dat we die keuze toen gemaakt hebben. Het huis is prachtig geworden en ze denken op alle vlakken mee. Speciale pluim voor Henk Jan. Denkt mee, is super bereikbaar en heeft kennis van zaken. Onze ervaring met Westerhof is ook dat wanneer er een keer toch iets verkeerd gaat(laten we eerlijk zijn, in de bouw loopt het toch vaak net iets anders) Dat ze dat dan snel en kundig oplossen. Als je bouwt met Westerhof krijg je een aannemer zonder gekkigheid en één contact persoon voor de gehele rit. 100% aanbeveling

betrouwbaar, klantvriendelijk en snel

Wij hadden al enkele aannemers bezocht voor we in gesprek gingen met aannemersbedrijf Westerhof. We hadden ons 1e gesprek met Henk Jan Holland. Hij gaf ons direct een goed gevoel. En dat is zo gebleven. We kwamen met een niet alledaags verzoek. We wilden een grote vrijstaande woning, een soort van kangoeroe-woning. Ouders aan de ene kant en kinderen aan de andere kant, maar toch apart. Henk Jan dacht in mogelijkheden en niet in onmogelijkheden zoals de meeste aannemers. Tijdens het voortraject en de bouw hebben we steeds een prettig contact gehad met Henk Jan. Hij was geduldig, gaf tips en was altijd bereikbaar. En de bouw ging ook nog eens heel snel. Ongeveer maanden. Daarna moest er nog wel het één en ander afgewerkt worden, maar er staat een prachtige woning waar we heel blij mee zijn. Er was wel een minpuntje. Maar dat was niet Westerhof maar een onderaannemer. Met het bedrijf Nobel hebben wij vanaf het begin geen goed contact gehad. Een volgende keer zouden wij zelf ons badkamerbedrijf uitzoeken. Wij bevelen aannemersbedrijf Westerhof zeker aan!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Aannemer die we zeker kunnen aanbevelen

Na al met diverse aannemers in gesprek geweest te zijn, was de keuze om met Westerhof in zee te gaan snel gemaakt na de kennismaking met Richard Westerhof en Henkjan Holland. Van meet af aan hebben wij een goed gevoel gehad en zijn hierin allesbehalve teleurgesteld. Wij hebben gekozen voor de brochurewoning Belano, echter het was geen probleem om daarop nog weer allerlei aanpassingen te doen zoals een ander dak (wolfskap ipv punt) en stukje uitbouw. Er wordt goed geadviseerd en meegedacht, zonder dat je met een dure architect in zee hoeft te gaan. Het resultaat is prachtwoning die ook nog eens binnen 7 maanden (met bouwvak ertussen) werd opgeleverd. De paar kleine restpuntjes die er waren (overigens niet bouwkundig maar onderleveranciers), zijn nu binnen 4 weken ook alweer opgelost. Kortom, voor ons niets dan lof voor directie en medewerkers van bouwbedrijf Westerhof!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

2 onder 1 kap woning laten bouwen. Super contact gehad met zowel Henkjan als Richard. Vakmensen die weten waar ze over praten en waar het fijn is mee te communiceren. Staan snel voor je klaar wanneer er vragen of opmerkingen zijn met betrekking tot de woning! Kortom als erg prettig ervaren

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zeer goede aannemer die meedenkt en zijn beloften waarmaakt.

Na kennismaking met Richard Westerhof en Henkjan Holland, na een aantal besprekingen de keuze gemaakt voor dit bouwbedrijf. Dit jaar een prachtige woning laten bouwen door aannemingsbedrijf Westerhof. Zij denken mee met de opdrachtgever. Zowel tijdens de voorbereiding van de bouw als tijdens de bouw. De bouw werd begeleid door Henkjan die veel kennis heeft van de bouw en materialen. De planning was voortreffelijk . De woning werd binnen 6 maanden opgeleverd. Dank aan alle voortreffelijke medewerkers die hieraan hebben meegewerkt.

Betrouwbaar, eerlijk en vakmanschap

Onze ervaringen met Bouwbedrijf Westerhof zijn meer dan goed. Zowel voor-, tijdens- als na de bouw wordt er klantgericht meegedacht en worden afspraken netjes nagekomen. Er was altijd de mogelijkheid om een kijkje op de bouwplaats te nemen en het gehele proces te volgen. Westerhof heeft onze droomwoning gebouwd, maar mochten wij ooit willen verhuizen, dan zullen wij zeker weer in zee gaan met Westerhof.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakkundig en betrouwbaar bedrijf!

We hebben onze woning laten bouwen door bouwbedrijf Westerhof. Geen bedrijf uit de buurt maar direct bij het eerste contact voelde het gewoon goed. En dat hebben ze zeker waargemaakt. Er werd goed meegedacht, eerlijk advies gegeven en afspraken werden nagekomen. Verschillende fasen in de bouw waren goed op elkaar afgestemd, er is kwaliteit geleverd en de bouw ter plaatse zag er altijd keurig aan kant uit. Wij danken bouwbedrijf Westerhof en in het bijzonder Henk Jan Holland voor het prettige proces tijdens (en ook na oplevering van) de bouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrouwbaar, snel en goed!!!

Bouwbedrijf Westerhof maakte vanaf het eerste (kennismakings)gesprek - met Richard Westerhof - een betrouwbare indruk op ons. Ook Henk Jan, met wie wij het vervolg-/bouwtraject voortzette, was voor vragen altijd bereikbaar. Hij dacht goed met ons mee en voorzag ons van advies. Ons huis (Levanto) is echt een droompaleis geworden en helemaal voorzien van onze persoonlijke wensen. De bouw verliep zeer voorspoedig: ze zijn donderdag 18 februari 2021 gestart en de woning is vrijdag 16 juli 2021 opgeleverd!!! Ook de medewerkers op de bouw: Rudie, Mart en Gerald hebben de afgelopen maanden tot een feestje gemaakt ; ) We hadden ons geen betere aannemer kunnen wensen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Top aannemer met klant als focus

Onze eerste indruk was direct goed in vergelijking met anderen. We hadden een tekening meegenomen en voorgelegd. Henk Jan nam ons serieus en luisterde goed naar onze ideeën. Vervolgens een open discussie wat haalbaar en realistisch was kijkend naar budget, eisen vd Gemeente, eisen rond Milieu en mogelijkheden vanuit techniek / bouw. Snel na ons gesprek kregen wij concreet inzicht in de kosten en de planning. Kortom HenkJan kwam de verwachtingen na, van wat hij ons beloofde in het 1e gesprek! HenkJan was van onschatbare waarde tijdens de bouwaanvraag en het gehele proces richting de Gemeente. Zonder hem houden we wellicht de moed opgegeven. De communicatie was precies goed. Op moment dat wij iets wilde weten kregen we direct antwoord van HenkJan. In één woord, goed. De bouw verliep vlekkeloos. Totaal geen gedoe. Alles conform verwachting en planning, zelfs nog eerder opgeleverd dan verwacht. De oplevering verliep ook zonder enig noemenswaardige punten. In conclusie, een aanrader.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Correct, deskundig en integer bouwbedrijf.

Al meerdere bouw objecten/projecten met bouwbedrijf Westerhof gerealiseerd, al met al tot volle tevredenheid. Plezierige en empathische medewerkers die volop meedenken tot het bedenken van deskundige oplossingen waarbij het ontzorgen van de opdrachtgever voorop staat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Weitemansweg 36

7671RW VRIEZENVEEN