de bouwers van ons droomhuis...

Professioneel en prettig bedrijf om zo'n grote keuze in ons leven aan toe te vertrouwen. Vanaf het begin al een goed gevoel door het fijne persoonlijke contact. Advies en prijs op maat. Alles kan en dat is fijn als je je droomhuis wil bouwen. Planning en werkvoorbereiding is ook van hoog niveau. Wij zijn enorm tevreden met ons droomhuis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Meedenkend kwaliteit in hoog vaandel

Wij zijn in juni 2019 voor het eerst geweest onze wensen aangegeven. Er werd op alle mogelijke manieren meegedacht...en ook werden ons aandachtspunten aangewezen waar we zelf niet aan dachten. November gestart met de bouw en vandaag 31 maart de oplevering .nooit geen gedoe alles is te overleggen. We hebben vaker gebouwd maar op 1 klein ding na geen opleverpunten. Strak werk en een fantastische notaris woning bedankt Westerhof voor de fijne samenwerking !!

Prettige ervaring met Bouwbedrijf Westerhof

Westerhof heeft onze woning gebouwd. Korte lijntjes met het bedrijf en alles werd direct opgepakt. Ze hebben aan de verwachtingen voldaan. Wij zijn erg tevreden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrouwbaar bedrijf met prettig personeel

Wij hebben een verbouwing laten doen door fa Westerhof. Veranda dak moest worden vernieuwd en lichtstraal geplaatst en een nw luifeldakje, Wat een prettige medewerkers! Keiharde werkers en alle rommel opgeruimd. Mensen hielden zich keurig aan de Corona maatregelen, Ik vond het erg aangenaam dat de noto ongeveer overeenkwam met de begroting/ offerte. Want ik vind het altijd erg vervelend als deze nota veel hoger uit valt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

No nonsens bouwbedrijf met als motto: Afspraak is afspraak.

Bij het oriënterend gesprek met dhr. HJ. Holland hebben we gelijk een gevoel gekregen dat we met een serieus bouwbedrijf van doen hadden. De wensen zijn voor ons duidelijk uitgewerkt met voor ons een belangrijke factor, een vaste prijs. Vooral de 'addertjes' en onduidelijkheden, voor ons als leek in de bouw, zijn keurig met ons besproken. Ook het meer en minderwerk zijn netjes met ons besproken en de keuzes zonder opdringen aan ons voorgelegd. Tijdens de bouw waren we altijd welkom, waarbij onze eerste indruk van het bedrijf bewaarheid werd. Bouwbedrijf Westerhof heeft onze verwachtingen voor het bouwen van ons droomhuis, echt waargemaakt. Echt een aanrader.

Goede en betrouwbare aannemer

Op aanraden van anderen in zee gegaan met bouwbedrijf Westerhof. Van begin tot eind is alles goed verlopen. Alle tijd werd er genomen voor vragen/ opmerkingen. We werden goed op de hoogte gehouden van alles en goed meegenomen in het bouwproces. Er waren aardige en vakbekwame mensen aan het werk. De bouw zag er altijd keurig uit. Wij raden bouwbedrijf Westerhof zeker aan!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een aannemer die goed meedenkt!

Bouwbedrijf Westerhof is een aannemer die duidelijk is tijdens de overlegmomenten. Wanneer er alsnog vragen, werden die spoedig beantwoord. De materialen zijn in goede staat en er is geweldig werk geleverd. In één woord: top!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrokken mensen die doen wat ze zeggen.

Wij hebben niets dan lof over BB Westerhof. Prettige mensen, flexibel gedurende de bouw en ontzettend vakbekwaam. Meedenken van begin tot eind en snelle reactietijd. En wat een nette vaklieden, Continu netjes opruimen en oog voor detail. Complimenten aan het hele team, met name ook Henk Jan die ons continu ontlastte en prima adviseerde! Wat een prachtig huis hebben jullie voor ons gebouwd, hier zie je duidelijk dat jullie niet voor niets een goede naam hebben.. Bedankt en dank voor jullie betrokkenheid, Groet Jerry & Erna

Prima bouwbedrijf

Bouw van onze nieuwbouwwoning is helemaal naar wens verlopen. De woning is snel en vakkundig gebouwd. Er worden goede materialen gebruikt. De bouwplaats werd netjes en opgeruimd gehouden. Vragen werden direct beantwoord. Vanaf het 1e gesprek werd er met ons meegedacht. Top!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed, persoonlijk en degelijke aannemer.

Westerhof bouwt traditioneel met goede materialen. Meerwerk kost inderdaad MEER. Opleverpunten worden zelfs na oplevering nog verholpen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Westerhof maakt waar wat ze beloven

Erg fijn en betrouwbaar contact zowel met de mannen op "kantoor" als met de uitvoerende mannen op de bouwplaats. Onze complimenten voor Henk-jan en Richard die de bouw van begin tot eind voor ons hebben begeleid. We zouden zo weer met hen ons volgende huis laten bouwen. Ook na oplevering snelle actie om de laatste puntjes nog netjes af te werken. Kortom erg tevreden en een echte aanrader.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Kwalitatief goede bouw goed team

In een jaar tijd werd onze droomwoning, een kangaroewoning gerealiseerd. Dankzij het goede meedenken van Henk Jan Holland, Richard Paus en het team van Westerhof werden de puntjes steeds op de i gezet. Inclusief een op maat gemaakte last minute in twee delen open gaande (stal)deur naar onze serre. Topbedrijf en topteam. Wij bevelen Bouwbedrijf Westerhof van harte aan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Alles is verlopen zoals we het gewenst hebben!

We hadden nul ervaring wat betreft het laten bouwen van een huis en hoorde in onze omgeving van vrienden en familie (die er wel ervaring mee hadden) dat veranderingen tijdens de bouw vaak moeilijk of niet door te voeren zijn of met hoge kosten gepaard gaan. Westerhof (Henk-Jan) heeft vanaf begin af aan fijn meegedacht en ook tijdens de bouw kom je er achter dat je bepaalde zaken toch anders wilt en was het geen probleem. Het kwam zelfs voor dat we ons een dag voor bepaalde werkzaamheden bedachten en dit nog zonder problemen werd aangepast, ook de kosten van wijzigingen of extra's vielen ons alles mee. Na oplevering ook veel complimenten gehad van de experts die we door het huis hebben laten lopen betreft de kwaliteit en afwerking. Mocht ik in de toekomst weer een huis laten bouwen nemen we zeker weer contact op met Westerhof.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Zeer correct

Zeer fijn bouwbedrijf mede door 't personeel wat ons huis gebouwd heeft. Leuke fijne tijd gehad. Mede omdat we naast de bouw woonde en alles mee hebben mogen maken. Kan iedereen dit bedrijf aanraden. Ze nemen de tijd voor je. Korte lijntjes waren er erg prettig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Afspraak is afspraak en heel tevreden

Zowel over de planning, communicatie als de kwaliteit zijn we erg tevreden. Geen opmerkingen. Heel prettig contact gehad met ons vaste contactpersoon, uitvoerder en collega’s.

Totaal ontzorging

Ons geweldige moderne bedrijfspand is onlangs opgeleverd. Geheel naar wens en zoals afgesproken. Bouw zeer vlot en goed verlopen volgens planning. Westerhof heeft ons als hoofdaannemer totaal "ontzorgd".

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Uitstekend!

Afgelopen vrijdag is onze prachtige woning opgeleverd door Bouwbedrijf Westerhof b.v. De planning wad zeer strak gecoordineerd waardoor ze snel kunnen handelen. Je weet bij hun waar je aan toe bent. Kwaliteit staat bij hun hoog in het vaandel. Dit zie je aan de materialen die er gebruikt worden. De werknemers zijn heel vriendelijk en hebben veel kijk en ervaring in hun werk. Wat ook een enorm pluspunt was is dat elke avond als ik op de bouw kwam dat alles keurig opgeruimd was. Veel complimenten gehad dat de bouw er zo netjes bij lag. Wij zijn een zeer tevreden klant.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Bouwen is vertrouwen en deze zin past bij bouwbedrijf Westerhof!

Na het 1e gesprek waren we er al uit. Dit bouwbedrijf gaan we mee in zee. Nadat we in oktober de aanneemovereenkomst hadden getekend is de bouw gestart in medio januari 2019. 6 Maanden later werd ons huis opgeleverd door Henk-Jan Holland. De enkele zaken die we tegen kwamen werden snel en accuraat opgelost. De duidelijke communicatie en logistiek zorgden ervoor dat we heel tevreden terugkijken op de bouw van ons huis door bouwbedrijf Westerhof.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede degelijke en flexibele aannemer

Alles ging in goed overleg en was tot op het laatste moment nog aan te passen. Netjes en degelijk gebouwd en sneller opgeleverd dan gedacht. Alleen de installateur was minder precies, maar is uiteindelijk opgelost

Integere aannemer

Een integere aannemer, dat klinkt een beetje als een niet jokkende makelaar of een eerlijke tweedehands autoverkoper. Hoewel vooral negatieve verhalen resoneren en daarmee het slechte imago van de aannemer ongetwijfeld wordt uitvergroot, zit er aan de andere kant ook wel enige waarheid in een cliché. Vandaar dat wij ons gelukkig prijzen met Westerhof in zee te zijn gegaan; de superlatieven buitelen over elkaar heen: helder, communicatief, probleemoplossend, meedenkend, over het algemeen redelijke prijzen voor meerwerk, zonder uitzondering buitengewoon aardig en fatsoenlijk personeel, zowel op kantoor als op de bouwplaats (orderbegeleider Henk-Jan verdient de Nobelprijs voor de meest veelzijdige en humoristische bouwbegeleider ter wereld) en last but not least: een prachtig huis waarin we volop genieten. Ook na de koop werden de onvermijdelijke nieuwbouw-foutjes met de snelheid van het licht geregeld, wat de klasse van dit bedrijf weerspiegelt. We hopen nooit meer een huis te laten bouwen, maar als we het weer doen, wordt het 100% zeker Westerhof.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer Goed korte lijnen , er word gewerkt met vak mensen

Snel, Vakkundig, flexibel, Zeer prettig personeel

Het bepalen en verlenen van de opdracht ging snel en alles was gelijk duidelijk. De start van de bouw konden we later aangeven en er werd daarna ook direct begonnen. Tijdens de bouw wijzigden onze plannen soms en dat werd direct opgepakt terwijl de impact op de eindprijs direct werd vastgelegd zodat de consequenties van onze wijzigingen vast lagen. De medewerkers kwamen vaak met ideeën of opmerkingen die de bouw zeker ten goede zijn gekomen. Het contact met de medewerkers, zowel op kantoor als op de bouwplaats was bijzonder prettig en erg makkelijk. Het was een traditionele bouw waarbij de medewerkers hun geweldige vakmanschap kwijt konden en duidelijk plezier hadden in deze in hun werk. Kortom, wij zij zeer te spreken over Bouwbedrijf Westerhof en kunnen deze zeer aanbevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Prettige medewerkers, goed werk.

Werk was goed. Naar behoren. Nazorg ook goed Op en aanmerkingen serieus genomen en voorvaren opgepakt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Hele fijne samenwerking.

Flexibel, service- en klantgericht, heel vriendelijk personeel op zowel kantoor als de bouw. Kwaliteit werkzaamheden goed. Schilderwerk matig. Coöperatie met Witzand catastrofe. Niet meer adviseren aan klanten.

Klantvriendelijk

Vanaf opstellen van de offerte t/m oplevering steeds erg klantgericht en communicatief. Meedenkend en adviserend in alle fases van de opdracht. Ik geef nooit 5 sterren maar geef Westerhof en haar medewerkers graag 4,5 ster.

Weitemansweg 36

7671RW VRIEZENVEEN