Vakwerk en topservice

Van begin tot eind zijn wij zeer tevreden over Verlaak. Er werd goed meegedacht, alles gebeurde in goed overleg, er werd een duidelijke planning gemaakt die werd nagekomen, de contacten met onderaannemers verliepen vlekkeloos, de medewerkers zijn stuk voor stuk vaklui die perfect werk afleveren en mochten zich al problemen voordoen dan werd dit direct opgelost. We hadden ons geen betere aannemer kunnen wensen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede betrouwbare aannemer met goede vakmensen

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad met de aannemer Verlaak. Ze werken met goede vakmensen. En mochten er problemen zich voordoen dan worden deze netjes opgelost. Communicatie was perfect. Dus al met al kan ik Verlaak iedereen aanbevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen

Betrokken, professioneel, sterk in communicatie en hoge kwaliteit

Vanaf het eerste moment een erg positief gevoel bij bouwbedrijf Verlaak. Ze hebben ons het hele traject ontzettend goed begeleid en we zijn erg trots op het eindresultaat. Positieve punten: - Heldere en snelle communicatie - Hoge mate van betrokkenheid bij het bouwtraject - Goed meedenken, maar niet opdringerig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

In een prettige samenwerking naar een prima huis

De op wederzijds respect en vertrouwen gebaseerde samenwerking met Maurice Verlaak en zijn (vak)mensen was prettig en effectief. Maurice is direct, duidelijk en snel. Kortom fijn om mee te werken. Resultaat van dit alles is een goed gebouwd vrijstaand (architecten)huis voorzien van warmtepomp en wtw. Wij zijn er erg blij mee!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer vakkundig en profesioneel aannemersbedrijf met veel liefde voor hun vak!

Vanaf de allereerste kennismaking hadden wij een goed gevoel over aannemersbedrijf Verlaak. Het bedrijf werkt met ontzettend goede en vriendelijke vakmensen, ze communiceren open, snel en direct, denken mee bij onverwachte zaken en zijn flexibel. Ze staan voor kwaliteit: dat is terug te zien in hun eigen werk maar ook in het werk van de onderaannemers waarmee ze werken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Stipt en duidelijk in afspraken, vriendelijk en betrouwbaar met goede voorbereidende besprekingen wa

Voorafgaande aan het werk is in overleg met een door Verlaak aanbevolen bouwkundige een (ver)bouwplan gemaakt. Hieruit volgt een detailplan met daaraan gekoppelde deelprijzen waaruit de totaalsom volgt (alles in- en ex-BTW). Op basis van dit plan worden besprekingen gevoerd welke werkzaamheden wel, in gewijzigde vorm en welke niet worden uitgevoerd. Dit alles om tot zo zeker mogelijke eindkosten te komen en dus aan het eind niet met verrassende financiële consequenties geconfronteerd te worden. Gedurende het werk zijn nog steeds (binnen redelijke grenzen en in overleg) aanpassingen mogelijk. De wijziging in kosten wat hiermee gepaard gaat wordt verrekend via een minder-/meerwerk-lijst. Dit kan voor de onervaren opdrachtgever wat onduidelijkheden met zich meebrengen, maar een telefoontje met Maurice brengt dan weer snel helderheid. Verlaak stelt leveranciers en onderaannemers voor waarmee hij vaker samenwerkt. De opdrachtgever blijft echter vrij om hiervan af te wijken. Ik heb dit gedaan bij de keuze van sanitair leverancier. Dit heeft enige wrevel gewekt bij de bij de sanitair installateur welke hierdoor een hoge opslag verlangde om naar mijn mening niet-reële reden. Na enige onderhandelen (via Verlaak) en wat over en weer toegeven is dit tot een werkzame oplossing gekomen. De installateur heeft zijn werk naar alle tevredenheid uitgevoerd. Gedurende dit hele traject is de samenwerking met alle betrokkenen vloeiend verlopen. Zowel leiding als uitvoerenden zijn meedenkend, werken snel en schoon, kortom ze zijn betrokken bij hetgeen ze doen. Dit is te zien in het eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Dak, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede service en vriendelijk behulpzaam personeel

Planning die redelijk goed wordt nageleefd. Bij de uitvoering is soms een betere alertheid nodig. Fouten worden wel snel opgepakt om hersteld te worden. Prettige omgang met medewerkers. Kortom we zijn tevreden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer vakkundig en meedenkend personeel dat er is voor de klant.

Zeer positieve ervaring, we kunnen GEEN minpuntje bedenken. Ze staan je altijd te woord, er wordt geluisterd naar wat de klant wil en er worden eventueel alternatieven of verbeteringen aangedragen. Vragen of problemen worden meteen opgepakt of snel op gereageerd. Kortom een echte aanrader al je op zoek bent naar de juiste aannemer

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

Perfect, goede communicatie

Het werken met Verlaak vertrouw ik iedereen toe, Maurice en zijn medewerkers zijn zeer betrokken bij de bouw, denken mee en werken goed, petje af.

Karreweg-Noord 32

5995ME Kessel lb