Heel tevreden

Er is prima werk geleverd. Ondanks het slechte weer gingen de werkzaamheden gewoon door.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Helemaal top! Prettige communicatie, flexibel en goede kwaliteit.

René is een echte vakman, die onze aanbouw helemaal naar wens heeft gemaakt. Hij is flexibel en wil er echt iets moois van maken. Wij hadden best veel wensen en zijn behoorlijk kritisch, waardoor we samen met hem tot een supermooie aanbouw zijn gekomen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een hele degelijke bouwer, aanrader!!

Fa. Koman heeft bij ons prima werk geleverd. Praktisch ingesteld en erg vakkundig. Ik zou ze zeker aanraden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Koman heeft uitstekend werk geleverd(netjes en vakkundig)het eindresultaat mag er zijn.levering van materiaal was wel eens lastig,maar daar heeft iedereen op het moment last van.

Echt teamwerk

Koman heeft heel netjes gewerkt. Wij hebben goed overleg gehad over diverse opties, de te gebruiken materialen en soorten afwerking. Ook netjes contact wanneer leveringen komen en wanneer het werk uitgevoerd gaat worden. De werkzaamheden zijn heel goed verlopen. Vakmannen zijn het! Keurig na oplevering nog een keer langs geweest om gewoon te vragen of alles naar wens is. Heel attent.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima, alles vlot en vakkundig

Na 63 jaar trouwe dienst zijn de twee oude ijzeren dakramen op de zolder vernieuwd. Er zijn kunststof Velux dakramen voor in de plaats gekomen. Er is netjes en vakkundig gewerkt door de mannen. Het was heel prettig communiceren, iets wat voor mij belangrijk is. Alle verpakkingsmaterialen zijn meegenomen dus geen rommel achter gelaten. Ben heel tevreden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Kwaliteit en deskundigheid

Koman heeft bij ons een flinke verbouwing gedaan. Alles is super goed gegaan. Koman heeft alles geregeld, de uitbouw, het stucwerk, het electra enz. De aannemer regelde alles perfect! Ook werd er goed naar onze wensen geluisterd en aanvullende adviezen gegeven die onze verbouwing een nog mooier resultaat hebben gegeven. Ik raad iedereen aan om met Koman in zee te gaan als je voor kwaliteit en vakmanschap gaat. Kortom, wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat!!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vriendelijke, betrouwbare en vakkundige werknemers

Koman B.V. heeft bij ons een kleine verbouwing op zolder uitgevoegd waarbij een vliering, muur+deur en een dakraam geplaatst zijn. De mannen gingen vakkundig te werk en waren erg vriendelijk. Contact verliep erg soepel en ze waren altijd goed bereikbaar en een snelle reactie op e-mails. Ook overleg over de verbouwing en het afstemmen van de planning ging erg pretting. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Professioneel, vriendelijk en betrouwbaar.

Afgelopen 6 a 7 maanden druk bezig geweest met Fundering herstel en een uitbouw aan de achterzijde van ons huis. De mannen Van Koman BV deden hun werk uitermate goed, altijd zonder problemen, altijd even tijd voor een praatje of te overleggen. Van te voren alles besproken en door genomen, maar gedurende een verbouwing loop je zelf ook tegen zaken aan die je niet had verwacht. Altijd samen in overleg wat de beste oplossing was, heel fijn in de communicatie. De aanbouw is inmiddels klaar, zelf zijn we nog druk aan het klussen, maar wij gaan de komende jaren zeker genieten van deze schitterende aanbouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Van A tot Z geweldig werk geleverd!

Voor ons recent aangekochte woning terecht gekomen bij Bouwbedrijf Koman B.V. voor het realiseren van een aanbouw aan de achterkant van onze woning. Tevens ook meteen zonnepanelen laten plaatsen op de aanbouw. Van begin tot eind uitstekend werk geleverd! Goed geinformeerd over de mogelijkheden en keuzes die gemaakt moesten worden. Alles zeer transparant en eerlijk over eventuele meer-/ minderkosten. Fijne mensen over de vloer en het werk dat is geleverd zeer tevreden over! Kwalitatief goede materialen gebruikt en uitstekend gebouwd door echte vakmensen. Al met al een aanrader!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap en zeer goede timmerman

Wij hebben een grote verbouwing achter de rug. Waarbij onze woning geheel gerenoveerd is en een aanbouw is gerealiseerd. De aanbouw en aansluiting op bestaande bouw was een uitdaging. Daar was denkwerk voor nodig, en is zeker gelukt. Het resultaat is prachtig!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

oog voor detail en betrouwbaar

Wij hebben een flinke verbouwing laten uitvoeren waarbij o.a. een erker is geplaats. Wij zijn erg tevreden met het resultaat, ook is het geheel binnen budget uitgevoerd. De verbouwing liep wel wat uit maar dat kwam voornamelijk door externe factoren. Wij raden Koman zeer zeker aan!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Goed en betrouwbaar

Een degelijke aanbouw, er is vakkundig en netjes gewerkt. Alle afspraken zijn nagekomen. Dankzij flexibiliteit van de kant van Koman konden ook tussentijdse aanpassingen worden uitgevoerd. Ik ben heel tevreden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken

Goed en vakkundig

Goede samen werking en vriendelijk en vakkundig Zeker aan te aanbevelen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Uitstekend werk en netwerk van andere vakmensen

Van begin tot eind betrokken vakmannen over de vloer gehad. Altijd meedenkend over onze wensen en hoe deze te realiseren. Altijd de werkplek netjes aanvegen en opruimen. Eerlijk en open over bijkomend meerwerk en ook minderwerk. Regelmatig updates over de gemaakte kosten zodat we niet voor verassingen kwamen te staan. Verder ook keurig binnen budget gebleven. Toppers stuk voor stuk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Makkelijk bereikbaar en een fantastische resultaat.

Bouwbedrijf Koman heeft bij ons kunstof openslaande tuindeuren en ramen geplaatst en daarvan ook de afwerking gedaan. We zijn zeer tevreden met het resultaat, en de snelle levering en service.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een bouwbedrijf waar je op kunt rekenen

Komen bouwbedrijf werkt netjes en levert vakwerk af

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Goede informatie vooraf.

Het gaat bij mij om de plaatsing van zonnepanelen. Vooraf ben ik uitstekend geĂ¯nformeerd door firma Koman. Zowel met de keuze van de zonnepanelen en de werkzaamheden die volgden. Binnen Ă©Ă©n dag waren ze geplaatst. Echt top!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Zonnepanelen/zonneboiler

Het zijn toppers!

Erg behulpzaam en meedenkend.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed gewerkt en keurig netjes

Elke dag keurig op tijd. Aan het einde van ee werkdag werd de trap altijd keurig netjes schoon geveegd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed werk geleverd en betrouwbaar

Gezocht naar een lokale en bekende partij, vooraf afspraken gemaakt en gelukkig flexibel om de wijzigingen die bij aanbouwen aan een oud huis voorkomen op te pakken. Hoe leger het huis hoe meer je ziet en als je dan toch bezig bent... Daarnaast een gezellig iemand die ook rekening houdt met dat er tijdens de verbouw gewoon doorgewoond wordt. En het belangrijkste, een mooi eindresultaat. Een aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen

Betrouwbaar

Ben altijd zeer content met een locaal bedrijf, nu ook weer, voor het recht leggen van een dakpan worden geen kosten gerekend , snel en netjes uitgevoerd

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakmanschap

Koman heeft bij ons een aanbouw geplaatst, waar we super blij mee zijn. Koman denkt graag mee en verzorgt alles tot in de puntjes. Een dik verdiende 5sterrren. Norbert&Marleen

Gewoon een degelijke aannemer

Goed geholpen. Denkt goed mee. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vanaf offerte tot aan realisatie, top!

Vanaf dag 1 dat wij met Koman aan de slag gingen is alles eenvoudig en voorspoedig verlopen. De door hun ingeschakelde onderaannemers voor stuckwerk en schilderen waren van eenzelfde niveau. Niet de goedkoopste, wel de beste!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken, Overige

Noorderhoofdstraat 149

1561AT KROMMENIE