Zonder vertragingen komen ze afspraken na

Vakkundige ambachtslieden die met slimme oplossingen en improvisatie prima werk leveren.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Dak, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Heel tevreden, zeker een aanrader!

JP Leguijt heeft voor ons een grote verbouwing gerealiseerd van onze jaren 30 huis. Het werk omvatte o.a.: plaatsen van dakkapel, dakramen, verbouwing van de zolder, gehele benedenverdieping verbouwen inclusief verwijderen van oude schoorsteen mantel, voorbereiding tbv nieuwe keuken, verplaatsen van een deur en verplaatsen en installeren van toilet. De vakmensen van JP Leguijt hebben ook onze badkamer geplaatst. De gehele elektrische installatie werd vervangen. Wij gingen met JP Leguijt in zee toen er grote moeite was om een aannemer te vinden. JP Leguijt heeft ons toen netjes te woord gestaan en als klant serieus genomen. Grote complimenten hiervoor, maar ook voor de goede communicatie tijdens het werk Deze aannemer denkt met de klant mee, realiseert zonodig extra werk zoals het omleggen van afzuiginstallatie in de keuken. Ook als er gaande weg toch andere ideeën ontstonden over de indeling van de zolder, was het geen probleem en dachten de mannen mee. De eigen vakmensen van JP Leguijt waren echte harde werkers, met kennis van zaken en daarbij heel vriendelijk en netjes. Wij waren ook heel tevreden over de werkzaamheden aan de elektra. Heel precies en kundig. Top! JP Leguijt regelde verder voor de verbouwing andere bedrijven zoals loodgieters, stukadoors, metselaar. In de hectiek van tekort aan dit soort bedrijven wist JP Leguijt toch de juiste mensen in te schakelen. De verbouwing duurde ongeveer 5 maanden, met een prachtig resultaat. Wij willen jullie via deze weg nogmaals hartelijk bedanken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Keuken, Badkamer

Snelle en goede service

Door storm waren dakpannen verschoven en stuk. Binnen 1,5 dag is dit verholpen door Leguijt, ondanks de drukte met andere storm klanten. En ook voor een zeer nette prijs. Ik werd bij het telefonisch contant ook zeer klantvriendelijk te woord gestaan. Erg blij met Leguijt!

Vakwerk geleverd

Nieuwe kozijnen en garagedeur geplaatst. Keurig netjes gemonteerd en afgewerkt. Tevens prima nazorg, de restpuntjes zijn vlot verholpen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Leguijt heeft voor ons een mooie keukenverbouwing geregeld: loodgieterswerk (verplaatsen waterleidingen en afvoer, afkoppelen gas), electra, verlaagd plafond, tegelwerk, aanleggen vloerverwarming. Vanwege drukte in de bouw heeft het een tijdje geduurd voordat wij aan de beurt waren, maar en communicatie had wat beter gekund, maar uiteindelijk hebben ze prachtig werk geleverd. Ontzettend vriendelijke vakmensen die goed met ons meedachten over wat wij wilden en wat er mogelijk was.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Vakkundig en klantvriendelijke

Wij hebben de gevelbekleding, enkele kozijnen, de schuifpui en de voordeur laten vervangen. Daarnaast de gevelisolatie laten verbeteren. De mensen van Leguijt hebben goed en vakkundig werk geleverd. Ze zijn vriendelijk en netjes. Maar door fout op fout van de kozijnenleverancier heeft het heeft lang geduurd voordat Leguijt aan het werk kon en voordat het werk echt gereed was. In dit traject had de communicatie vanuit Leguijt wel wat beter gekund.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Leguijt denkt mee, levert vakwerk en houdt goed contact.

Wij hebben een huis uit 1915 laten verbouwen en isoleren. Verder hebben wij een garage laten ombouwen tot een werkruimte. Zoveel mogelijk oude details moesten teruggebracht worden, soms gebaseerd op de originele bouwtekeningen. Dit is allemaal goed gegaan, mooi uitgevoerd en prachtig afgewerkt. Tijdens het werk was er goed overleg tussen Leguijt en ons. Problemen werden zondermeer opgelost. De mannen van Leguijt begrepen wat we wilden en dachten goed mee. Het enige minpuntje is dat de verbouwing wel langer duurde dan Leguijt in het begin dacht.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Restauratie monumentaal pand

Gewoon een goede aannemer

Begin 2022 heeft Bouwbedrijf JP Leguijt bij ons een uitbouw gerealiseerd. Niet in de makkelijkste tijd qua drukte van onderaannemers en leveringsproblemen van materialen. Hierover werd altijd helder gecommuniceerd en zonder problemen vorderden de werkzaamheden gestaag. Klein meerwerk werd tijdens de bouw netjes opgepakt en inmiddels genieten we dagelijks van de hoeveelheid ruimte in onze woonkamer en keuken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen

Slecht

Een zolderverbouwing die 3 a 4 weken zou duren,is na 6 maanden eindelijk af.De afwerking had ik netter verwacht van dit bedrijf.Slechte communicatie onderling,waardoor er weken niemand kwam.Na herhaalde klacht mails van mijn kant,is de aannemer niet langs gekomen.Alleen contact via mail.Een hele dure verbouwing,met zoveel dingen die mis zijn gegaan.Had op zijn minst een korting verwacht op de kosten,vanwege alle fouten die gemaakt zijn,maar in plaats daarvan kreeg ik nog een rekeningetje extra.Stelposten,noemen ze dat.Nee,voor mijn volgende verbouwing nodig ik hen niet uit.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

Very professional and reachable

We added a new floor to our house. The crew was very professionals. The few things that we did not like they fixed right away. They even helped us with issues created by other builders. The crew was always polite and very nice!

Werk vlot uitgevoerd

Naar tevredenheid werk uitgevoerd

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

zeer correct bedrijf en luisterend naar wensen van klant.

Vakkundige mensen die problemen geheel oplossen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Vakkundig en efficiënt

De offerte was niet de voordeligste, maar superblij dat we voor JP Leguijt gekozen hebben als aannemer. De uitvoering van de werkzaamheden gebeurde vakkundig en efficiënt (volgens planning) en dagelijks werd alles netjes opgeruimd en afgevoerd. We zijn superblij met het eindresultaat van de verbouwing en genieten nog elke dag van de extra ruimte.

Uitermate slecht

Slechte communicatie en werkzaamheden hebben een half jaar langer geduurd dan gepland, vloer zit er niet goed in, deuren passen nog steeds niet goed in de kozijnen en uitzendkrachten die niet weten wat ze aan het doen zijn, schade aan de muren, beslag scheef gemonteerd

• Advies N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Beglazing en kozijnen

Positief en klantvriendelijk

Prettige vakmensen, juist opgelost en goed advies achteraf. Extra klus ter plaatse geen probleem.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Heldere afspraken, Doen wat ze zeggen

Kleine verbouwing met ze gedaan op basis van regie. Heldere afspraken mee kunnen maken en flexibel in de uitvoering

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

netjes, bekwaam en zeer goede service

Er zijn diverse verbouwingen aan mijn huis gedaan. Dit tot volle tevredenheid. Als er toch iets niet goed was, blijkt dit bedrijf een goede service te hebben en lossen ze het probleem gelijk weer op.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

Zonder meer uitstekend!

Eerste contact met opnemer (J.P. Leguijt) verliep uitermate soepel. Overige contacten nadien eveneens. Goede uitleg en uitstekende begeleiding v.w.b. het meedenken en definitief invulling helpen geven aan al onze wensen!

• Orde en netheid N.v.t.

Vakkundig

Prima informatie voorafgaand aan offerte en zorgvuldige uitvoering

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Goed werk geleverd.

JP Leguijt heeft dakherstel uitgevoerd en dit prima gedaan. En nieuwe beglazing in kozijnen geplaatst. Kitwerk kon strakker maar verder goed uitgevoerd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

na een tweede telefoontje alles maar dan ook alles prima geregeld

na gezegd te hebben wat er moest gebeuren werd er werk van gemaakt, werd meegedacht en prima uitgevoerd.

Nooit offerte ontvangen

07-07 is de aannemer langs geweest om een offerte te kunnen opmaken. 03-08 hebben we nog steeds niets gehoord dus contact opgenomen. Toen excuus dat ze vakantie gehad hadden ok begrijp ik. Inmiddels 25-09 en nooit meer iets gehoord. Jammer want vooraf hadden we heel veel vertrouwen in dit bedrijf

• Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Noodklus: werkzaamheden werden meteen netjes en goed uitgevoerd.

De opdracht moest door omstandigheden met spoed uitgevoerd worden. Het bedrijf stond klaar om ons van dienst te zijn en heeft ons daarom uit de nood geholpen. Het werk zelf werd netjes en goed uitgevoerd. Hierbij onze dank.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Gebouwd zoals bedacht en fijne mensen over de vloer

Na een intake werd er goed meegedacht over wat precies onze wensen waren. De offerte hebben we nog twee keer aan laten passen na verdere overdenking. Het duurde wel even voordat de daadwerkelijke bouw startte, maar dit was zoals aangegeven. Belangrijkste pluspunt vond ik dat er fijne mensen over de vloer kwamen, die naast dat ze vakmensen waren ook goed konden communiceren en ook goed aandacht hadden voor de omgeving en alles netjes achterlieten. De aanbouw is uiteindelijk geworden zoals we dat hadden bedacht. Kwalitatief goed maatwerk voor een juiste prijs.

Klantgericht

Zorgvuldig onderzoek naar oorzaak lekkage. Goed advies over de mogelijke oplossingen. Vlot uitgevoerd.

Weiver 98

1561XG KROMMENIE

Over Bouwbedrijf J.P. Leguijt BV

Sinds 1799 is JP Leguijt dé aannemer in de Zaanstreek en omgeving. Het bedrijf wordt sinds 1996 geleid door Jan-Piet Leguijt, de zevende generatie van de familie Leguijt. JP Leguijt is een VCA gecertificeerd bedrijf, dat uitsluitend werkt met professionals op het gebied van bouw en verbouw, waaronder vaste onderaannemers. Tevens is JP Leguijt een erkend leerbedrijf en aangesloten bij Bouwgarant en Bouwend Nederland. Deskundig, ervaren én betrouwbaar is waar JP Leguijt voor staat. Of het nu gaat om verbouw, onderhoud of inspectie van woning of bedrijfspand.

Over Bouwnu