Afspraak is afspraak en er wordt goed gecommuniceerd!

Van 1e contact tot en met nu (dus ook na oplevering) goede communicatie. De medewerkers denken allemaal mee (ook de bouwvakkers) op een eerlijke en open manier. Je weet waar je aan toe bent en afwijkingen worden vooraf besproken. Al met al zijn we blij met Joosten ons project te hebben uitgevoerd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Slecht

Nu ik de voorgaande review zie wil ik toch ook onze ervaring met bouwbedrijf Joosten hier even delen. De neerbuigende maniertjes van dhr Joosten zijn ook hier wel bekend. Hoewel Dhr. Joosten hier wel op tijd verscheen voor een afspraak. Er zou een offerte worden gemaakt en na 1 keer navragen kwam deze dan ook. Althans als je een A4-tje met een prijs erop een offerte mag noemen. Voor de prijs die onderaan de offerte prijkte konden we wel 2 keer uitbouwen. De heren hebben het te goed en daar lijden de klanten onder. De vraag is waarom ze überhaupt nog afspraken maken voor nieuwe klussen, als je werk genoeg hebt en zo met je potentiële klanten omgaat. Zouden ze zich er van bewust zijn dat een goede naam sneller is afgebroken dan opgebouwd? Spreekt voor zich dat deze aannemer onze opdracht niet heeft gekregen. Inmiddels hebben we een prima aannemer gevonden en is onze uitbouw volgende maand klaar.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Nooit mee in zee gaan!

Meerdere keren gebeld. Komt afspraken niet na of vergeet ze. Afspraak voor opnemen van werk meneer Joosten zelf was het helemaal vergeten. Ik moest bellen waar hij bleef. Kan gebeuren toch. Bij aankomst voor dat hij überhaupt wat ging meten voor de aanbouw was zijn houding al van jullie kunnen het niet betalen en sprak ook echt neerbuigend. Wat betreft de offerte die hebben wij tot op heden nog niet hebben mogen ontvangen. Wij bellen meneer Joosten hierover en hij geeft aan wanneer wij het kunnen verwachten. Dit is al bijna een maand na zijn bezoek. Maakt voor de zoveelste keer weer afspraken over wanneer wij het kunnen ontvangen nou ja die offerte kunnen we vergeten. Sowieso gaan wij niet met Bouwbedrijf H.J. Joosten BV in zee.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Klantgerichte partij, met kennis van zaken.

Diversen opdrachten laten uitvoeren door Bouwbedrijf HW Joosten, altijd conform afspraak en vakkundig uitgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Vanaf het ontwerp denken zij mee om het perfect te maken

Diverse malen nieuwbouw, renovatie en onderhoud laten uitvoeren. Vanaf het ontwerp en tekening denkt Joosten mee om het resultaat perfect te laten worden. Zij kunnen iedere klus aan Wij zijn dik tevreden Harry en Riny Derksen

Celsiusstraat 3

6902PV ZEVENAAR