Zeer tevreden over het geleverde werk

Onlangs hebben wij de volledige eerste verdieping en de zolder van onze tussenwoning in Amersfoort laten renoveren door Huurdeman. De werkzaamheden betroffen oa het stucen van alle muren en plafonds, het plaatsen van 4 nieuwe deuren, het vervangen van 4 radiatoren, het aanleggen van diverse elektra op de zolder, het plaatsen van 2 korte gipswanden en het installeren van 4 nieuwe vensterbanken. We waren al een tijd op zoek naar een aannemer, maar vingen in veel gevallen bot of kregen simpelweg geen reactie. Bij Huurdeman werd de offerte echter snel opgevolgd, en enige tijd later werd het werk opgenomen en een offerte uitgebracht. Na ondertekening van de offerte ontvingen we snel een planning van de werkzaamheden, die gedurende de hele verbouwing strak werd aangehouden. De communicatie was vanaf het begin helder en transparant, en waar extra werkzaamheden nodig waren werd dat netjes besproken. Ook door de timmerman, de installateur en de stucadoors werd alles goed afgestemd. We zijn tevreden met de kwaliteit van het geleverde werk, en kunnen iedereen die op zoek is naar een vakkundige en betrouwbare aannemer Huurdeman van harte aanbevelen! Nikolaas en Evgenia, Amersfoort

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Zorgeloze verbouwing

In september en oktober 2023 is onze beganegrond geheel verbouwd door Huurdeman onder leiding van Eelco van der Pol. Van begin tot einde werder wij goed begeleid en geadviseerd. Vanaf het eerste gesprek met Eelco werd ons vertrouwen gewekt. Voor ons was dit de eerste verbouwing en dan direct een hele grote! Hierbij werden we goed geadviseerd en voorbereid. Door de uitgebreide planning vooraf, verliep onze verbouwing zonder problemen, uitloop en verassingen. Er zijn geen problemen ontstaan en de kosten bleken achteraf precies zo als vooraf begroot te zijn. Geen onvoorziene kosten dus!! Ook waren alle afspraken met obder aannemers straks, hier hadden wij geen omkijken naar. De communicatie met Eelco was erg prettig. Bij een volgende verbouwing zouden wij graag weer met Huurdeman samen werken! We kregen zelfs complimenten van de buren dat er zo netjes gewerkt werd. Iedere dag aan het einde van de dag, werd alles opgeruimd Extra credits voor Bas en Matthijs, de timmermannen die bij ons gewerkt hebben, wat een vakwerk!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Mooie samenwerking met fantastisch resultaat

Huurdeman heeft met goede adviezen echt iets toegevoegd aan het originele ontwerp. Met zorg en aandacht is ons huis prachtig verbouwd. Dit alles binnen de planning. Kleine uitloop door onze extra wensen van ons tijdens het proces. Wekelijkse updates, dagelijks contact indien nodig. Goede inzichtelijke financiële administratie.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij bevelen Huurdeman van harte aan!

Wij zijn zeer tevreden over de verbouwing van ons huis. Bij het begin viel ons al op dat ***** heel zorgvuldig met ons mee dacht aan onze plannen. De verbouwing is boven verwachting goed verlopen. Wij vonden het heel prettig dat **** tijdens de werkzaamheden alles begeleidde. Dit proces dat iemand die je spreekt met de offerte en daarna ook je aanspreek- en oplospunt blijft vonden wij erg prettig. De jongens die de verbouwing uitvoerde en de onderaannemers, allemaal vakmannen die het plezier in hun werk uitstraalde. Dit maakt dat wij nu extra genieten van ons prachtig verbouwde huis. Kortom, wij bevelen Huurdeman van harte aan!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Goed geholpen: vakbekwaam, accuraat, betrouwbaar en prettig.

We zijn heel tevreden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij erg tevreden: goed advies, vakmensen. Prijs kwaliteit is ok en men houdt zich aan de planning.

Ik beveel van harte bouwbedrijf Huurdeman aan. Ze hebben goed advies gegeven bij het starten van ons project “ het splitsen van één woning naar twee woningen. Ze nemen de coördinatie van het project, ze hebben prettige vakmensen in dienst en huren de juiste bedrijven in voor de specialistische klussen. Het werk is op tijd en kwalitatief goed opgeleverd. De prijs kwaliteit is wat mij betreft ook ok. Dus vraag ze zeker om langs te komen bij een voorgenomen bouw of verbouwingsplan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Overige

Geweldig mooi resultaat!!

Duidelijke offerte zonder verrassingen. Heldere communicatie waarbij echt wordt meegedacht met jou als klant en tegelijkertijd expertise vanuit Huurdeman wordt ingebracht. Vakmensen die heel netjes werken en snappen wat voor jou handig is qua indeling en gebruik.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Top bedrijf en vakmensen

De mensen van Huurdeman doen wat ze zeggen en zelfs nog meer alles wordt tot in de puntjes geregeld en dd afwerking is werkelijk fantasties.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Betrouwbaar professioneel

De verbouwing was kort tevoren gepland, dus alles moest zonder lange voorbereiding uitgevoerd worden. Alles klopte als een Zwitsers uurwerk. Heel knap

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bouwbedrijf A. Huurdeman BV ontzorgt werkelijk in alles!

Onze ervaring met Bouwbedrijf A. Huurdeman BV omschrijven we als fantastisch. Voor ons (nieuwe) huis, die we kochten in Mei 2022, moesten we opzoek naar een aannemer om ons te assisteren met een uitbouw aan onze woning. Via Internet kwamen we terecht bij Bouwbedrijf A. Huurdeman B.V. en in contact met Ruben van Deuveren. We maakten een afspraak bij de woning, Ruben was duidelijk, meedenkend en eerlijk. Hij gaf ons een goed gevoel. We zijn het project samen aangegaan en hebben geen minuut spijt gehad. - Dagelijks contact met updates & vooruitgang; - Wekelijkse afspraak op locatie. (We woonden niet in de buurt). - Alles in overleg; - Tot in de kleinste details wordt meegedacht; - Altijd denken in oplossingen; Kortom, ze hebben ons ontzorgt in alles. Wij bevelen de services van Bouwbedrijf A. Huurdeman B.V. absoluut aan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Dak

Totale ontzorging

Wij hebben onze volledige benedenverdieping laten verbouwen door Bouwbedrijf A. Huurderman. De verbouwing is volgens planning en binnen het budget verlopen. We zijn zeer tevreden over de communicatie en het vakmanschap. Ook alle ingeschakelde onderaannemers zijn stuk voor stuk goed aanspreekbaar en vakmannen. Hierdoor is de verbouwing voor ons zorgeloos verlopen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Trouwe klant

Ik kan mezelf inmiddels een trouwe klant van Huurdeman noemen. Ze hebben de wc, de trappen en de gang vernieuwd, er ligt nu een prachtige granito vloer met vloerverwarming. Ook ben ik erg blij met het schilderwerk, er is zo netjes gewerkt! De communicatie met Ruben verloopt altijd heel goed en ik kom nooit voor vervelende verrassingen te staan. Ik ben weer zeer tevreden en kan ze van harte aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service, Overige

Vakmanschap

Plezierige communicatie in combinatie met vakmanschap gaf een optimaal resultaat!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een aannemer die afspraken nakomt, meedenkt en kwaliteit levert.

Wij zijn erg tevreden over Bouwbedrijf A. Huurdeman en met name het contact met Michael was prettig. Vanaf het begin heeft hij alle tijd genomen om o.a. de offerte door te spreken en ook tijdens de bouwperiode kwam hij regelmatig de stand van zaken doorspreken. De 'bouwmannen' waren plezierig in de omgang en werkten erg netjes. Wij houden niet van verrassingen en vonden het daarom heel fijn dat Michael ons periodiek op de hoogte hield van meer- en minderwerk. Want dat een 'badkamerverbouwing' uiteindelijk resulteerde in een complete nieuwe bovenverdieping en hal bracht vooral meerwerk met zich mee ;-). Alles is gelukt binnen de afgesproken periode, ondanks ziekte, en dat is een compliment waard!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Badkamer, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Ons huis van top tot teen opgeknapt, een 10+!

Eelco van de Pol heeft ons totaal ontzorgd! Door de goede communicatie over budget en mogelijkheden, planning en in het meedenken hoe wij het wilden hebben. En door alles op tijd te regelen! Met een top team van vaste mensen heeft hij ons huis binnen 2 maanden naar wens, van onder tot boven opgeknapt. Van installateur tot schilders waar mee wordt gewerkt, alles liep op rolletjes. Met een speciale vermelding voor Michel Bosboom, topwerk en fijne communicatie met buurtbewoners

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

Professioneel!

Het was een hele fijne samenwerking, waardoor het project heel goed liep. En wij hier heel tevreden over zijn.

Professionals

Zeer betrouwbaar,meedenkend en professioneel. Houden zich aan afspraak

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Goed werk verricht

Door de firma Huurdeman is prima werk verricht. Wij hebben een net betegelde inloopdouche met goede afloop en een keurig betegelde vloer.. Ook de firma Firma Coram heeft een prima lopende schuifwand geplaatst.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Stipt aardig kwaliteit

Aardige betrouwbare mensen die volgens afspraak werken en kwaliteit leveren

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed geregeld en prima werk!

Alles werd uitstekend geregeld en alle werkzaamheden zijn conform planning uitgevoerd. Alles is prima uitgevoerd en wanneer er kleine puntjes waren dan werd dit snel en naar tevredenheid opgelost.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Binnen afgesproken tijd alles naar afspraak afgerond

Prettig contact. Afspraken goed en tijdig nagekomen. Altijd ruimte om samen te overleggen over verder aanpak

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Alles geheel volgens afspraak voltooid.

Prettige contacten, regelmatige controle van de werkzaamheden door de fa. Huurdeman, vriendelijke mensen en netjes gewerkt. Alle rommel direct afgevoerd en werk uitstekend en geheel volgens de planning opgeleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Renovatie in de stijl van toen met de standaard van nu

Ons huis dateert uit 1920. Fa. Huurdeman heeft een uitgebreide verbouwing gedaan zodat wij modern wonen met behoud van de karakteristieke uitstraling. Onlangs moesten de luchtroosters van de kruipruimten worden vernieuwd, na 100 jaar terecht nodig. Huurdeman nam de moeite om hoog-kwalitatieve én bij de stijl van het huis heel passende roosters te vinden, die met zorg en vakmanschap zijn geïnstalleerd. Ook bij een wat kleinere klus zorgt Huurdeman voor een snelle en adequate oplossing!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Correct en goed bouwbedrijf die doen wat is afgesproken

Ze komen hun afspraken na en alles vindt plaats in goed overleg.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede klus in goed overleg uitgevoerd.

Kwalitatief goed werk en goede communicatie.

• Advies N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen