Grootste en duurste teleurstelling ooit, wat een slechte prijs kwaliteit.
Woonwinkel Frits Vos , onze grootste en duurste koop teleurstelling ooit. Begin januari 2023 hebben wij voor € 4800.- 2 x 2 zitsbanken van de Firma Maxfurn bij deze woonwinkel Frits Vos besteld en deze zijn in april bij ons thuis afgeleverd.
De banken zagen, bij aflevering er uit alsof ze voor € 48.- bij de kringloop winkel weg kwamen, kussens schots en scheef en zitvlakken en rug vol met enorme plooien, ook de zijkanten en de achterkanten van de banken, wij zijn zelf 2 dagen later met foto’s van de banken naar Frits Vos gegaan en aangegeven dat dit niet acceptabel was, aangezien het showmodel in de woonwinkel super strak was.( foto’s beschikbaar)
Achteraf waren deze banken in prijs kwaliteit veel en veel te duur.
De firma Frits Vos is zelf nooit komen kijken, maar stuurde een vertegenwoordiger van de fabrikant Maxfurn. ( Dit is zoals een slager zijn eigen vlees keurt, niet onafhankelijk dus.)
Na 4 weken, begonnen de 2 banken helaas al door te zakken en na veel gedoe, pijn en moeite zijn deze 2 banken terug gegaan naar de fabrikant in Roemenië.
Het vertrouwen en het plezier in deze banken is nu volledig verdwenen, in zowel de firma Frits Vos als de fabrikant Maxfurn .
Bij woonwinkel Frits Vos in het bijzonder Dhr. Harm ten Napel ( de oude BAAS ), kan zich niet voorstellen dat een consument zoals wij, geen zin en plezier meer hebben in deze 2 banken, volgens mij persoonlijk een gebrek aan empathisch vermogen.
Wij hadden een voorstel gedaan betreffende ontbinding van de koopovereenkomst , op het voorstel werd niet gereageerd , niet per Mail en bij aandringen van mijn kant telefonisch vervolgens werd door Dhr. Harm ten Napel de verbinding verbroken.
Afsluitend , zijn de banken weer bij ons thuis bezorgd en zitten wij met 2 banken van bijna € 5000.- waar wij absoluut niet tevreden over zijn , vooral de hele moeizame en vervelende gang van zaken.
Voor ons geen woonwinkel Frits Vos meer .