Vakbekwaamheid en klantgerichtheid staan hier hoog in het vaandel

Ik heb vorig jaar mijn huis opgeleverd gekregen door bouwbedrijf Van der Helden en ik kan niet anders concluderen dat dit naar volledige tevredenheid is. Het proces van A tot Z was duidelijk en professioneel. Contact met zowel de werkmannen als de telefonische receptie heb ik als zeer prettig ervaren. Vriendelijke mensen met een hart voor de zaak en verstand van zaken.

Een fijne, goede samenwerking

Het was voor ons een fijne bouwperiode. Er was een goed, fijn en professioneel contact met de uitvoerder en er waren bijna geen noemenswaardige opleverpunten. De punten die er waren zijn direct en goed opgelost.

Mooi huis, goed afgewerkt

Van der Helden heeft ons nieuwbouwhuis prima en netjes opgeleverd. Tijdens de bouw was er regelmatig een mogelijkheid om op de bouwplaats een kijkje te nemen. Communicatie verliep altijd soepel. Ook na oplevering was de firma goed te bereiken en werden (kleine) onvolkomenheden goed opgelost.

Fantastische ervaring!

Aannemersbouwbedrijf Van der Helden heeft top werk geleverd voor onze nieuwbouw woning. De aannemer was goed bereikbaar, hielp met puntjes op de 'i' te zetten en heeft erg netjes en snel gewerkt. De communicatie verliep goed en onze woning is in top staat opgeleverd!

Betrokken en zorgvuldig

Een bedrijf dat echt een (t)huis bouwt en niet alleen maar een rijtje huizen uit de grond stampt Ook de nazorg is goed geregeld als je nog een vraag hebt of na oplevering nog een kleinigheidje vind.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer professioneel en kundig bouwbedrijf! Ook een uitvoerder die alles goed in de hand had/heeft, tijdens de oplevering maar ÉÉN puntje wat niet goed was. Hierop werd gelijk adequaat gehandeld, ze hebben een melding gemaakt bij het bedrijf dat het glas zou vervangen. Zo heeft het bedrijf ons gebeld en hebben ze een nieuwe ruit geplaatst! Tijdens het zetten hebben ze een zijkant van het kozijn licht beschadigd, de uitvoerder is toen weer langs geweest en volgende maand komt het schildersbedrijf langs om het te herstellen. Al met al TOP!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Zeer kundig en meedenkend

Van der Helden heeft onze nieuwbpuwwoning gebouwd en daar zijn wij zeer tevreden over. Niet alleen heeft Van der Helden binnen de afgesproken tijd opgeleverd, maar alles is ook nog eens uitstekend afgewerkt. De communicatie is ook erg goed. Vooral uitvoerder Rinie heeft ons uitstekend geholpen en geadviseerd! Ik wil deze aannemer zeker aanbevelen! Ga zo door mannen!

Schitterend en kwaliteit

Vanaf dag 1 ging de bouw zoals gepland, wij kwamen regelmatig kijken en kregen goed contact met de medewerkers van bouwgroep van der Helden. Ze hielden ons op de hoogte wat en wanneer ze ergens aan begonnen, zo konden wij de bouw goed volgen. De voorman Rini stond altijd klaar voor een praatje zo konden we met vragen altijd bij hem terecht. Wij zijn zeer tevreden over de bouw van het huis, zo ook de kwaliteit en afwerking. Met de oplevering waren er een paar kleine puntjes die dan ook snel werden opgelost. Zou bouwbedrijf van der Helden dan ook aan iedereen aanraden. Jan Derk Romein ( bouw Zetten op het zuid)

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Top aannemersbouwbedrijf met vakkundig personeel!

Aannemersbouwbedrijf Van der Helden heeft onze nieuwe woning gebouwd. Vanaf het oriënterend gesprek, het offerte traject tot aan de finale oplevering zijn wij fantastisch begeleid en geadviseerd op detail niveau. Wij hebben een hele mooie ervaring mogen beleven bij de bouw van onze prachtige woning dankzij de professionaliteit en vakkundigheid van het team. Wij bevelen daarom bouwbedrijf Van der Helden zeer zeker aan!

Heel goed.

12 jaar geleden al goede ervaringen met dit bedrijf. Toen bouwde ze naast ons een appartementen complex in Bergharen. Was ook heel verheugd toen ze ook de 12 huizen voor onze CPO in Bergharen gingen bouwen. En dat is naar volle tevredenheid gegaan. De bouw liep voorspoedig. De termijnen werden gehaald. En voorkomende problemen werden goed opgelost. Dikke pluim dus. Truus Aalbers-Janssen Rivierduin Bergharen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Top aannemersbedrijf

Een aannemers bedrijf met passie die oog heeft voor kwaliteit en.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een aannemer die zijn afspraken nakomt, prijs prestatie uitstekend en open manier van communiceren.

Voor een jaar terug hebben wij, als CPO de Rivierduin, 12 woningen aan laten nemen door bouwbedrijf van der Helden, dit project is onlangs afgerond. De communicatie met dit bedrijf is laagdrempelig, open en ter zake. Door de manier van leiding geven is het moraal bij de werknemers hoog. Van der Helden heeft voor ons huizen gebouwd van hoge kwaliteit en voor een eerlijke prijs. Mede door de open manier van communiceren en de mogelijkheid om als aannemerswerkgroep (onderdeel van de CPO) de bouw op gezette tijden te kunnen bezoeken, verliep het hele bouwproces perfect. Bouwbedrijf van der Helden: Chapeau.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Betrouwbare aannemer die kwaliteit levert

Vorig jaar hebben wij voor de tweede keer een verbouwing laten uitvoeren door Van der Helden. Dit keer betrof het een verbouwing van de volledige benedenverdieping evenals de badkamer boven. Net zoals de eerste keer, dit keer ook weer tot onze volle tevredenheid. Goede communicatie en afstemming, vakwerk door de medewerkers en ook de planning werd goed gevolgd. Kortom, tevreden over het proces en helemaal over het eindresultaat!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Van Helden communiceert goed en bouwt goed.

Dick Dekker en Renée Smits van het Rivierduin 16 in Bergharen zijn heel tevreden over aannemer van der Helden. Wij vinden ons huis heel mooi gebouwd. Gedurende de bouw was het kantoor goed bereikbaar. Toegankelijk. Begrip en meteen handelend naar de werkvloer. Met name Nigel speelde daar een grote rol in. Op de werkvloer was Rini prettig aanwezig. Hij luisterde goed, hoorde een probleem aan en handelde en loste op. We voelden ons serieus genomen en dat was geruststellend.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Professioneel bedrijf met vakkundige medewerkers

Het betreft de verbouw van onze woonkamer en gedeeltelijke extra isolatie van de woning wat op een uitstekende wijze is uitgevoerd. De tijdlijnen waren duidelijk en zijn ook volgens planning gerealiseerd. Gerrit en Mark hebben een mooi stukje vakwerk geleverd. Bedrijf werkt ook met goede onderaannemers. Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een prima aannemer,met een ploeg zowel op kantoor als op de bouwplaats met gouden handjes

Vandaag onze woning opgeleverd van het plan Rivierduin in Bergharen met 0 opleveringen, de aannemer van der Helden heeft hier een prachtig kwalitatief uitstekend project gerealiseerd. Het is een aannemer die kwaliteit en vakmanschap hoog in het vaandel heeft staan

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit en de manier van werken.Ze werken keurig netjes en met korte lijntjes naar kantoor en uitvoerder.Het personeel is heel vriendelijk , onze complimenten

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Fijn bedrijf met meedenkende vakmensen.

Tijdens de verbouwing van onze nieuwe zaak erg prettig samengewerkt met van der Helden. Goed in communicatie, omgang en vakmanschap.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima aannemer, goede kwaliteit werk en komt afspraken stipt na.

Prima aannemer, goede kwaliteit werk en komt afspraken stipt na

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Uitstekend, planning op orde keurig afgewerkt vriendelijke meedenkende mensen

Wij zijn erg blij met onze nieuwe recreatiewoning. Alles is keurig binnen de afgesproken tijd gerealiseerd. Keurig afgewerkt. Er werd meegedacht en zonodig aangepast tijdens het bouwen. Kortom sneller en beter had het niet gekund. ook kleine zaken die achteraf opdoemden werden keuring verholpen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakkundige vriendelijke en meedenkende medewerkers

Leveren netjes werk af. Denken mee. Zijn vriendelijk. Werken zorgvuldig.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

bijzonder tevreden over de werkzaamheden die verricht zijn.

Het gaat hierom het vernieuwen van het dak en gecombineerd met het plaatsen van een enorme dakkapel. hiervoor moeten de bestaande dakgoten aangepast worden. Dit is naar alle tevredenheid gebeurt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Ontzorgd van begin tot eind en levert fantastisch resultaat

Wim van der Helden heeft met zijn team mensen en onderaannemers heel goed werk geleverd. Het was prettig samenwerken, ze denken met je mee en stellen vragen als ze iets willen afstemmen. De afgeleverde kwaliteit is bijzonder hoog te noemen. De planning was krap, maar heb me geen moment zorgen hoeven maken. Wim van der Helden ontzorgt door zijn vele contacten en levert goede en strakke resultaten. Ik kan hem van harte aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak, Vloer, Badkamer, Onderhoud/service, Overige

Kwalitatief, flexibel en professioneel

Aannemersbouwbedrijf Van der Helden denkt in het voortraject goed mee, komt met mooie oplossingen en inspirerende plannen. Dat schept direct vertrouwen. Vervolgens wordt het kwalitatief goed uitgevoerd en is er tijdens het bouwproces nog altijd ruimte om flexibel te kunnen zijn. Heel fijn dat er tijdens het bouwproces ook nog altijd in oplossingen gedacht blijft worden. We hebben een nieuwbouwhuis behoorlijk casco op laten leveren en het is uiteindelijk een woning geworden met een hoog afwerkingsniveau, waar we heel blij mee zijn :-)

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettige samenwerking , blijft het bouwproces volgen

De medewerkers zijn correct en werken netjes. Het was een grote verbouwing die in goede banen werd geleid. Tussentijdse veranderingen werden goed opgelost. Communicatie was goed.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

De Geer 22