Fijn bedrijf met fijne werknemers

Goede ervaring met dit bedrijf. Alles verliep volgens afspraak en volgens plan. De werknemers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Denken ook mee. Bereikbaarheid van Wim zou beter kunnen soms. Verder alleen maar lof.

Vakkundig en professioneel

Zeer vakkundige, professionele en vriendelijke werknemers. 1x een miscommunicatie gehad over de planning van werkzaamheden, maar dat is goed opgelost.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Badkamer, Isoleren (deel) woning

Zeer professioneel bedrijf

Zo'n 20 jaar geleden leerde ik het bedrijf kennen. Ik heb in dat jaar mijn huis laten bouwen. Mede op advies van mijn architect viel de keuze op bouwbedrijf van der Helden. De gehele bouw was perfect verlopen. Toen ik 5 jaar later nog een bijgebouw wilde laten plaatsen heb ik niet lang nagedacht en hun direct weer gebeld. Recent kocht mijn moeder een appartement. Dit wilden wij volledig renoveren. Wederom vroeg ik bouwbedrijf van der Helden of zij dit wilden uitvoeren. Alle keren was het werk zeer professioneel en keurig uitgevoerd. Ze houden het hele bouwproces goed onder controle en alle afspraken worden nagekomen. Kortom voor de derde keer was is zeer tevreden. Het kan niet beter.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken, Badkamer, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Alsof ze hun eigen huis aan het bouwen waren.

Van der Helden heeft een prachtig huis voor ons gebouwd. Bij het eerste contact werd het ons meteen duidelijk dat dit een bedrijf is dat hoogwaardige huizen wil bouwen. Er is zeer actief met ons meegedacht over materialen en afwerking. Met name het oog voor detail en kwaliteit van Gerrit en Mark heeft er voor gezorgd dat ons huis mooier en beter is geworden dan we zelf hadden kunnen bedenken. De interne communicatie bij Van der Helden is fantastisch, wat heel veel frustratie heeft voorkomen. Ook het netwerk van onderaannemers en leveranciers is in lijn met het hoge kwaliteitsniveau dat Van der Helden wil leveren. Oplevering en kosten zijn perfect binnen de planning gebleven, wat een extra compliment waard is in het jaar van de Corona.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vanaf het moment dat we besloten om met van der helden in zee te gaan viel er een last van onze schouders. Ze gaven ons een heel vertrouwd gevoel en wisten waar ze het over hadden. Alle afspraken die gemaakt zijn hebben ze nagekomen en we hadden elke maand een bouwvergadering om alles door te nemen. Als er wat was werd het direct opgelost. De jongens op de bouw waren allemaal harde werkers en niks was hun teveel. Kortom doordat we ons droomhuis door van der helden hebben laten bouwen is dit een ervaring voor ons leven geweest! We hebben ervan genoten van het prille begin tot het prachtige einde!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wat een top bedrijf en perfect ontzorgd

In 7 maanden een prachtige notariswoning voor ons gemaakt met een fantastisch team!

klantvriendelijk

Van der helden heeft ons aanbouw gebouwd. Wij zijn erg blij mee. Al onze wensen werden serieus genomen. Daarnaast dachten zij mee met ons. Zo heeft de uitvoerder Rinie ons geadviseerd om een zijraam te nemen ipv een dakraam. Achteraf gezien was dat een hele mooie keuze gezien de indeling en lichtinval in ons huis. Daarbij was niks te veel gevraagd, zoals uitbreiden van de elektriciteit en waterleidingen. Team van Rinie werkten erg netjes en kwamen alle afspraken na. Kortom, wij zijn ontzettend tevreden. Het is de prijs en moeite dik waard.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vriendelijke vakmensen met veel smaak

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmannen die weten wat ze doen.

Van der Helden een zeer goed en meedenkend bedrijf, met op de vloer vakmensen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Nieuwe vloer uitstekend opgeleverd

Na een eerder succesvolle bouw van een nieuw huis in de familie vroegen we Van der Helden BV om voor ons, in een ander huis, een nieuwe vloer te leggen inclusief nieuwe vloerverwarming. Goed en helder advies vóór de werkzaamheden, strakke planning en vriendelijke werklui. Bijkomstigheden werden vlot opgepakt en communicatie was duidelijk. Een groot pluspunt was dat de aannemer goed rekening hield met overige werkzaamheden in het huis. Al met al een prettige en betrouwbare aannemer die we 100% aanbevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prachtig huis gebouwd, vlekkeloze oplevering

Door de corona maatregelen hadden we in het begin weinig contact met de bouw ploeg, maar tijdens de eerste bezichtiging bleek de betrokkenheid van het team bij de bouw. Prettige communicatie en behulpzaam. Het huis is zeer netjes opgeleverd, een ervaring die al mijn buren ook deelden. Het enige serieuze punt, hadden ze zelf al eerder opgemerkt en is volgens de afspraak prima verholpen. Het was fijn dat we na oplevering gelijk konden beginnen met klussen zonder zorgen te hoeven maken over gebreken. Kortom zeer blij en tevreden met aannemer van der Helden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Flexibel en prettig team!

We zijn erg tevreden over hoe de bouw van ons huis verlopen is. Met name de duidelijke communicatie en flexibiliteit spraken ons erg aan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zeer professioneel bedrijf met meedenkende deskundigen!

We hebben een heel prettige ervaring met dit bedrijf. Ze hebben de vrijstaande woningen (villa's) aan de Hof van Campen in Ewijk (Gelderland) netjes opgeleverd. En de dingetjes die (zoals in iedere bouw) wel eens fout gaat werden ook meteen opgelost. We zijn dan ook met name enthousiast over de mensen. Tijdens de bouw was het team van Rinie naast zeer professioneel ook altijd goed gezind en meedenkend. Wat ons opviel over is dat de werknemers die wij hebben ontmoet, ook oprecht positief over het bedrijf (Van der Helden) zelf zijn. Dit is bijzonder en het straalde er ook vanaf. Een dikke duim voor alle werknemers van dit bedrijf waar de eigenaar meer dan trots op kan en moet zijn! In bijzonder wil ik naast Rinie ook Gepke bedanken! Je bent naast een professional ook een echte topper. Een echt mensen mens. Samen met Rinie maken jullie het verschil. Tom en Katja Hof van Campe bwnr. 98

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrouwbaar, flexibel, kwaliteit, afspraak = afspraak

Van der Helden BV heeft in opdracht van de Klokbouw onze nieuwbouwwoning in Ewijk gebouwd. Betrouwbare partij die kwaliteit levert. Tijdens het bouwproces zijn ze flexibel en de opleverpuntjes worden netjes afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat!

Fijne en betrouwbaar

Wij zijn heel content over de periode dat ons huis is gebouwd. Het was zelfs 3 maanden eerder klaar. Fijne communicatie

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Het huis was nagenoeg perfect opgeleverd.

Voordat we onze woning kochten gingen we eerst op onderzoek uit of onze wensen mogelijk waren. Het was project bouw dus de basis was al gemaakt. We wilde een warmtepomp ipv een CV ketel. Aangezien een warmtepomp heel anders is dan een CV ketel werd de tekening ook behoorlijk anders. Van der Helden heeft ons hier perfect in geholpen, we hoefde alleen goedkeuring te geven erop. Ook hebben we voordat we tot de werkelijke verkoop overgingen nog met de uitvoerder gesproken, voorheen hadden we ook een nieuwbouw project maar deze was erg slecht en uiteindelijk niet volgens de afspraken opgeleverd. De uitvoerder kwam vertrouwd over, hij wist waar hij het over had en toen ik zei dat we bezig waren met een warmtepomp wist hij ook direct welke woning wij wilde kopen. Officieel mag je tussendoor niet kijken bij de woning, maar toen het groot materieel weg was had de uitvoerder er geen problemen mee. Hij had voor ons geen geheimen. Dit werkte 2 kanten op positief, als we fouten zagen dan kon hij dat eerder oplossen en voor ons was het wel fijn om de keuzes die lang geleden zijn gemaakt terug te zien komen. Bij de oplevering waren er ook vrijwel geen fouten of beschadigingen meer te bekennen en wat we vonden was dezelfde dag nog opgelost. Toen we na de oplevering zelf moeite hadden om 3 gaten op moeilijk bereikbare plekken te boren, wilde de uitvoerder die nog wel even boren voor ons. We kunnen niet anders dan concluderen dat ze er alles aan hebben gedaan om ons helemaal tevreden te houden.

Deskundig, oplossings- en klantgericht

Zeer tevreden over aannemer van der Helden. Vanaf het allereerste begin in het bouwproces tot zelfs ruim na de oplevering, voelen wij betrokkenheid van zowel uitvoerder Rinie en zijn medewerkers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fantastische aannemer met eenzelfde uitvoerder

fantastisch, Van der Helden B.V. is de uitvoerende organisatie van ons project welk is ontwikkeld door Klok Bouw. De mate van flexibiliteit waarin V.D Helden zich heeft opgesteld is ongekend, ook op punten waar we nul op ons request kregen bij de projectontwikkelaar. De mensen waren open, en de uitvoerder (Rinie) stond altijd open voor een gesprek, bouwinhoudelijk of niet daaraan gerelateerd. De kwaliteit van afbouw was zo netjes dat zelfs de onafhankelijk inspecteur er bij oplevering van onder de indruk was.

Betrouwbaar, toegankelijk en vakkundig

Onlangs is onze nieuwbouw woning ondanks Corona nog voor de bouwvak opgeleverd. Al tijdens de bouw hebben wij het contact met Rinie, onze uitvoerder, als heel prettig ervaren. Vakkundig, behulpzaam, fijne directe en eerlijke communicatie, zeer oplossingsgericht. Ook de oplevering was heel netjes, goede afwerking

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Ons droomhuis is pas opgeleverd in Ewijk. Mooi project met prachtige huizen. De oplevering enkele weken geleden is goed verlopen. Complimenten voor de totale bouw van het huis. Tijdens de oplevering een aantal puntjes die direct worden aangepakt. De communicatie is helemaal op orde. Uitvoerder ( Rinie) makkelijk te bereiken en loopt binnen als er wat is. Iedereen heel toegankelijk. Het huis is heel mooi geworden en in top staat opgeleverd. Complimenten voor van Helden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Hele nette en betrouwbare aannemer

Onlangs een nieuwbouwwoning in Ewijk opgeleverd gekregen. Tijdens de gehele bouw regelmatig mogen kijken, uitleg gekregen van de vorderingen en wijze van bouwen. Rinie, ons aanspreekpunt, is een zeer relaxed en betrouwbaar persoon welke pas tevreden is als wij als koper dat ook zijn. Woning zonder noemenswaardige punten opgeleverd. Paar kleine puntjes die er zijn worden zonder problemen opgelost! Kortom, aan te bevelen en Rinie nogmaals dank.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakwerk binnen gestelde termijn en offerte

Duidelijke offerte en plan van aanpak en goede ideeën. Werk opgeleverd binnen de gestelde termijn (ondanks alle Corona maatregelen)

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

Uitstekende en prettige aannemer/bouwer

Goede afspraken en strakke planning van de werkzaamheden. Vakkundige medewerkers met verstand van zaken. Prettige samenwerking en vragen worden gelijk beantwoord.

Hoge verwachting volledig waargemaakt

Aan de hand van de website hebben wij kennis gemaakt met Van der Helden BV. Geen moment spijt van gehad dat we met dit deskundige en laagdrempelige bedrijf in zee zijn gegaan. Onze verbouwing ging vooraf met een bespreking in de woning, waarbij meteen al enkele waardevolle tips en suggesties werden gegeven door Wim van der Helden. Na de opdracht ging het snel en vooral heel goed. Een voortreffelijk team vakmensen heeft van de verbouwing van onze woonboerderij een mooi, indrukwekkend resultaat opgeleverd. Alles binnen de planning. Alles topkwaliteit. Wij zijn elke dag weer blij om "in het resultaat" te mogen wonen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Jammer had wel vertrouwen in van Helden Ze hebben goed en mooi werk geleverd bij onze nieuwbouw Garage Daarom dachten we het eerste aan v Helden Ze zijn wel geweest om een inschatting t maken, waren met 15 min klaar met hun oordeel (veel werk zeiden ze ) . Nadien niks meer gehoord Volgens ons geen interesse Jammer; we hebben daarna ook niks meer gehoord hadden we niet verwacht . Toen een andere aannemer genomen , die reageerde gelijk en heeft de opdracht ook gekregen Daar hebben we gelukkig ook vertrouwen in . Goede bergeleiding en overleg ; kunnen in April al beginnen

• Advies N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.