Afspraken worden goed nagekomen en vakmanschap van de timmerman.

Afspraken worden goed nagekomen. Korte lijnen wat betreft communicatie. Een timmerman met veel vakmanschap en waar nodig goed overlegt met mij. Vragen van mij worden goed beantwoord door de timmerman. Elektricien denkt mee waar stopcontacten moeten komen. Kortom: ik ben zeer tevreden hoe een zolder met één klein dakraam verbouwd is tot een mooie leefomgeving.

Zeer professioneel en snel

Ik ben erg tevreden. De communicatie verliep zeer makkelijk en snel. Er wordt meegedacht en vragen worden snel beantwoord of opgelost. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de materialen en producten die zij hebben geplaatst. Prijs kwam overeen met begroting. Allemaal netjes afgewerkt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Badkamer, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Professioneel, wendbaar en uitstekende prijs prestatie verhouding.

Vd Helden BV is een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Uitstekende vakmensen, zeer flexibel, betrouwbaar en benaderbaar. Het bedrijf maak gebruik van lokale leveranciers en ondernemers. Prijs prestatie is heel goed en de tevoren afgesproken termijnen van oplevering worden gehaald.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Dak, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fijne aannemer, die zijn afspaken nakomt en werknemers die netjes en goed werken

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Denkt heel erg mee en ter plekke worden er toch nog kleine aanpassingen gedaan om het mooier te maken. De werkmensen werken netjes, denken mee en zijn zeer vriendelijk

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Zeer fijne samenwerking!

Wij hebben Aannemersbouwbedrijf van der Helden ervaren als een kundig bedrijf. De samenwerking met de mensen op kantoor evenals de vaklieden op de bouw is prettig. Er wordt goed meegedacht. Kortom echt een aanrader!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Goede communicatie

Altijd overleg mogelijk met kantoor. Reageren snel op vragen per mail of telefoon.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Na twee keer een bouw bij van der Helde, alleen maar goede ervaringen

Betrouwbaar Direct benaderbaar Inspraak mogelijk Uitvoerder goed bereikbaar Mensen op kantoor vriendelijk en behulpzaam Leveren goed werk af!

Voortvarend, degelijk, netjes gebouwd

Korte communciatielijnen via vaste contactpersonen. Uitvoerder tijdens de bouw dagelijks aanwezig. Overleg over aanpassingen is mogelijk. Snel en degelijk gebouwd. Kwalitatief goed materiaal gebruikt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Snel en vakkundig

Na onze woningbrand is er zeer snel en vakkundig te werk gegaan waardoor alles snel weer hersteld is!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbare deskundige aannemer die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

Na de eerste keer met deze aannemer het huis en garage te hebben gebouwd, jaren later de garage te hebben uitgebreid en nu na 22 jaar het woonhuis gerenoveerd en gemoderniseerd te hebben geeft dat denk ik wel voldoende aan. Een bedrijf dat prettig is in omgang, meedenkt in oplossingen en alleen gaat voor het allerbeste voor wat de klant wil bereiken. Offertes zijn betrouwbaar en onzin wordt er niet verkocht. Wij wonen nu zeer prettig en met een goed gevoel over de verbouwing in ons gemoderniseerde huis met warmtepomp, voerverwarming en koeling.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zoek niet verder! Dit is uw aannemer.

Het was een prettige samenwerking. Alles verliep vlot en met name de communicatie was erg goed. Meteen contact en snel antwoord. De rustige vriendelijke voorman Gerrit op de bouw was altijd aanspreekbaar en zocht naar oplossingen bij elk akkefietje. Dhr van der Helden zelf was nauw betrokken bij de bouw van ons huis. Dat hebben we erg op prijs gesteld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vriendelijk en luisteren goed naar wat je wilt

Zeer tevreden zijn wij over onze hoekwoning. De afwerking is netjes en ze luisterde goed naar wat wij wilde. Wij kozen ervoor om toch een iets of wat ingewikkelde zijuitbouw te willen, hier waren we eigenlijk al te laat mee maar gelukkig kon dit toch nog voor een nette prijs, Super!!! heel erg bedankt Rinie en Jelle

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede ervaring en heel prettig personeel.

Vooral met uitvoerder Jelle op ons bouwplan hebben wij heel fijn kunnen communiceren. Wij hebben heel prettig samengewerkt en zijn echt blij geweest met hem!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer vakkundig en ouderwets betrouwbaar, denken met de klant mee en oplossingsgericht....aanrader

Bij elk altijd wel optredend vraagstuk wordt een passende oplossing gezocht. Goed advies en de klant is er nog koning, zo zie je ze niet meer zo vaak.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Super netjes opgeleverd, hartstikke vriendelijk en meedenkend personeel!

Super netjes opgeleverd, hartstikke vriendelijk en meedenkend personeel!

Heel persoonlijk

Wim en Gerrit dachten fantastisch met ons mee en gaven heel goed advies. Dit was onze eerste verbouwing en we hadden natuurlijk veel vragen. Zij namen alle tijd voor ons om alles goed te beantwoorden. We zijn heel blij met het resultaat en zullen met onze volgende verbouwing zeker weer terug gaan naar Van der Helden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Goede kwaliteit!

Zeer tevreden over de aannemer. Levert kwalitatief goed werk!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Zeer goede service , vriendelijk en meedenkend personeel. Super .

Zeer goede service, staan altijd klaar voor de klant, en lossen alles naar volle tevredenheid op. En zeer meedenkend en vriendelijk personeel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Heel behulpzaam en goed geregeld!

Goede kwaliteit en snel dus een goede ervaring .

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Vloer, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Werk uitgevoerd door vakmensen die óók nog vriendelijk zijn!

Uitstekend bouwbedrijf. Er wordt vakwerk geleverd! Oneffenheden worden snel opgelost door uitermate vriendelijk personeel!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Kwaliteit en samenwerking , Top !!.

Kwaliteit en samenwerking , Top !!.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Uitstekende service en werkzaamheden, afspraken worden keurig nagekomen

Zoals eerder ook al had ik ook bij deze verbouwing zeer goede ervaringen met deze aannemer.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Garage/schuur

Vlot en vakkundig werk

Vlot en vakkundig gebouwde carport.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping

vriendelijk en direct contact

Het is niet makkelijk een badkamer verbouwen in de binnenstad, het parkeren brengen en laden van producten.Nu ik terug kijk(badkamer is klaar) alles netjes gedaan is en correct afgehandeld.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Restauratie monumentaal pand

top vakmanschap overtreft verwachting

meedenkend, duidelijke communicatie, vakmanschap, plezierige mensen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer, Keuken

De Geer 22

4061RR Ophemert