Van der Helden is professioneel, lost problemen op voordat ze ontstaan, lllevert goede nazorg.

Wim van der Helden heeft ons hele huis verbouwd in 2,5 maand tijd. Zowel zijn eigen medewerkers als onderaannemers leveren kwaliteit en denken mee. Hij leverde het huis op in de afgesproken week. De keuken werd door een andere partij geleverd. Ondanks de minimale technische informatie van de keukenleverancier, heeft hij toch de electra en het gas van de keuken millimeter nauwkeurig goed opgeleverd. We hadden nog nooit zo een grote verbouwing gedaan. Het was dan ook erg prettig dat hij waar nodig ons praktische tips gaf, waardoor elke ruimte op een logische en prettige manier is ingedeeld. Van der Helden is niet de goedkoopste aannemer, maar hij levert wat hij belooft, denkt mee en is pas tevreden als de klant dat ook is.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Badkamer, Keuken

Zeer betrouwbare aannemer die ook "monumentaal"goed kan werke

We zijn weer tevreden met de werkzaamheden die Van der Helden BV bij ons heeft uitgevoerd in en rondom onze Rijksmonumentale boerderij uit 1720.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Onderhoud service, Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrouwbare aannemer met goed personeel

Betrouwbaar en een goed aannemersbedrijf, komt zijn afspraken na. Bij de bouw van ons pand verliep alles goed, de onder aannemers deden hun werk netjes en op tijd. De aannemer had alles goed geregeld,

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Een betrouwbare onderneming met professioneel personeel

Een verbouwing aan de achtergevel, waar ik erg tegenop zag is op een professionele manier, vakkundig en voor ons ontspannen verlopen. Het eindresultaat is prachtig . We zijn er heel blij mee.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Goed werk geleverd

We hebben een aanbouw laten plaatsen voor ons dochtertje. Ze zijn 9 weken bezig geweest. Het resultaat mag er zijn. We hebben geen op of aanmerkingen. Zeer goed bedrijf ze hebben top werk geleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Prima team, goed overleg tevoren, op de werkvloer, bij en na oplevering.

Goede informatie vooraf, samenwerking met de architect verliep goed tot en met ideeënuitwisseling. De planning was duidelijk en rekenend met externe omstandigheden verliep de bouw volgens plan. Een vast team werd ingezet en realiseerde de bouw daadwerkelijk als 'hun' project, wat kwaliteit en afwerking uiteraard zeer te goede komt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

geweldig , vriendelijke lui die de douche hebben verricht.

zoals boven meegedeeld GEWELDIG.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Zie onder

Uitstekend firma . Vakwerk geleverd. Prima adviezen. Snelle afwerking.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Zeer toegewijde medewerkers en sterke ‘Cando’ mentaliteit.

Prachtig op tijd complexe verbouw voltooid. Creatief, toegewijd en netjes. Tim was een geweldige meewerkend voorman.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Restauratie monumentaal pand, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vriendelijk. En prima service. Je merkt soms wel dat het wat te druk is, maar overall wordt dat goed

Positief. Vriendelijke, snelwerkende werknemers en ook een baas die bereikbaar is en snel reageert

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand

Zeer vakkundig en ambachtelijk bouwbedrijf die z'n afspraken nakomt

Een goede bouw achter de rug met een plan van een kundige architect, voorgedragen door de aannemer. Vaste aanspreekpunten tijdens de bouw hebben goed werk afgeleverd en zijn hun afspraken nagekomen. Een aanrader voor nostalgische bouwprojecten!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Buitengewoon fijne aannemer om mee te werken

Bouwbedrijf van der Helden heeft op een positieve manier aan onze verwachtingen voldaan. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Het bedrijf heeft alleen maar vaklieden in dienst. Ook de bedrijven waar Van der Helden mee werkt, loodgieter, tegelzetter, elektricien, stukadoor en grondverzetbedrijf zijn stuk voor stuk professioneel. Wij hebben de samenwerking als zeer plezierig ervaren. Het voorgestelde tijdspad van onze aanbouw/verbouwing is volledig volgens schema verlopen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede samenwerking, alles naar verwachting verlopen!

Goede communicatie vooraf en tijdens over planning, kosten en aanpak. Geen verrassingen en alles is naar wens verbouwd, goede afwerking.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer

Echte vakmannen!

Samen met vd Helden hebben ik een super tof restaurant project in de binnenstad van Tiel gedaan. Deze mannen weten wat ze doen. Echte vakmannen!

De Geer 22

4061RR Ophemert