Zeer goede fysiotherapeuten en een zeer prettige omgeving!

Ik kom er al jaren. Ben bijna kind aan huis!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk personeel , je vindt ook een luisterend oor.

Ik kom er al jaren, niet omdat het niet zou helpen maar mijn klachten zijn psycho-somatisch, komen dus terug. Ik voel mij gehoord en op mijn gemak bij mijn therapeute, die ik dus al jaren heb.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voel me daar in veilige handen, wordt geluisterd naar mijn bevindingen, en naar gehandeld.

Amper kunnen lopen "binnen" gekomen ruim een half jaar terug, vanwege een erg slechte knie. Kan nu weer een eindje wandelen/fietsen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede begeleiding/behandeling op de situatie afgestemd.

Er word goed gekeken per behandeling wat er nodig is of wat lukt. Er word duidelijk verteld wanneer er bijvoorbeeld een vervanger is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundige betrokken medewerkers, die met je meedenken en doorgaan tot je weer fit bent.

Ik ben al bij verschillende fysiotherapeuten geweest, ik had vaak het idee dat het niets help. Nu ben soms na twee behandelingen van de klachten af.

Goed ben erg tevreden.

Zie boven!

Goed geholpen, erg persoonlijk

Erg goed geholpen bij mijn klachten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel en er word goed geluisterd naar klacht/probleem.

Legt uit wat geconstateerd word qua klacht en stelt hier een behandelplan uit op. Geeft ook oefeningen mee voor thuis.

• Deskundigheid/Vakmanschap

deskundige behandeling en vriendelijk personeel

Na een korte intake, snel en deskundige behandeling met zeer goed resultaat na 3 sessies. Niet alleen zeer kundig maar ook een goede uitleg over oorzaak, aanpak en vervolg. Zal jullie fysio zeker aanbevelingen bij vrienden en kennissen.

Top goede Kennis van zaken

Mijn probleem goed aangepakt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Meerdere malen voor bepaalde dingen behandeld. Goede en vriendelijke therapeuten

• Deskundigheid/Vakmanschap

Personeel is vriendelijk, betrokken en zeer behulpzaam.

Behandelingen en de samenwerking met sportschool als zeer prettig ervaren.

goede service

prettig en kundig

• Deskundigheid/Vakmanschap

een fijne praktijk met behulpzaam personeel

Ik onderga al geruime tijd onderhoud voor mijn nek en ik ben zeer tevreden over PMC Meppel. Vakkundige therapeuten en vriendelijke mensen ! Bovendien is de praktijk goed bereikbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klant vriendelijk, goede behandeling. Prima Service.

In een woord 👍🏽

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer deskundige en persoonlijke aandacht voor jouw traject naar verbetering.

Ik ben zeer tevreden met de deskundigheid, de persoonlijke aandacht en de manier waarop met je wordt meegedacht. Het is niet zorgen dat de klacht snel wordt opgelost maar ook kijken hoe is de klacht ontstaan en wat is nodig om de klacht op te lossen. Als cliënt wordt er naar je geluisterd. Slaat een behandeling niet aan wordt er in overleg gekeken naar andere opties.

Zie onder

Vriendelijke en vakbekwame fysiotherapeuten . Bij klachten direct behulpzaam.

Tevreden

Er wordt goed gekeken en geluisterd naar de lichamelijke klachten. Behandelplan in goed overleg. Erg tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, zeker aan te bevelen. zeer vriendelijk personeel.

Goede service, zeker aan te bevelen. zeer vriendelijk personeel.

Industrieweg 11 A

7944HT Meppel

Over Paramedisch Centrum Meppel

Het PMC is gespecialiseerd in fysiotherapie, manuele therapie en revalidatie. Onze therapeuten zijn geschoold volgens de meest recente standaard en staan voor kwaliteit geregistreerd. Zo bent u verzekerd van de best mogelijke behandeling met optimaal resultaat. Er zijn in ons centrum diverse specialisten beschikbaar zoals; een fysiotherapeut een sportfysiotherapeut een manueeltherapeut en een sportpodoloog (zool-/schoenadvies). Maar ook voor een Echografie, Shockwave, Dry needling, Ontspanningstherapie, Voedingsadvies of Natuurgeneeskunde, bent u bij ons aan het goede adres.