Tevreden
Ik vind Van Rhijn Bouw zeer slecht in nazorg, je wordt gewoon niet teruggebeld. De punten staan op de site gewoon nog open en er wordt niet over gebeld je kan het uitzoeken.
Het tempo zat er goed in. Zoveel horrorverhalen over vertraging, maar Rhijn Bouw heeft mooi voor de geplande datum kunnen opleveren.
d
Woning is naar wens opgeleverd en informatie voorziening zeer goed geregeld. Ook garantie zaken worden netjes via een portaal opgepakt
de digitale omgeving kan worden verbeterd. Misschien een zaak van BPD?
Nvt
x
Een prima huis gekocht
..
Ga vooral zo door
Alles naar wens
prima bouwbedrijf, alleen de meerwerk optie, muur tussen keuken en hal veranderd, is totaal niet haaks, dus veel problemen gehad met het op maat maken van de keuken. Alsook het op maat maken van een garderobe kast in hal
-
Bizar dat je bij de grootste aankoop van je leven, een huis, het slechtste behandeld wordt. Bij het kopen van een pakje boter in de supermarkt wordt je door een 16 jarige nog beter behandeld. Als koper voelen wij ons in de maling genomen en bedrogen. Bij tekenen voor ons huis is nooit vermeld dat er NIETS mogelijk was qua koperswensen, anders dan de gegeven opties. Meedenken zit niet in het bloed van van Rhijn, laat staan een normaal passend antwoord te geven, zonder het direct te laten escaleren. De kopersbegeleider heeft geen idee van de inhoud van zijn functie. Op voorhand wordt er maar 1 antwoord gegeven: nee, dit is niet mogelijk. Denk goed na voordat zij betrokken zijn in de bouw. Lees alles tot op de regel toe na, want alles zit op voorhand dichtgetimmerd om geen wensen door te hoeven voeren.
Ons nieuwbouwhuis had wat kleine puntjes, maar die zijn netjes en keurig opgelost door van Rhijn. Hele vriendelijke en professionele aannemer.
Vanaf tekenen contract tot aan afhandeling laatste garantiepunt is alles heel erg moeizaam verlopen en zijn zaken veel ingewikkelder gemaakt dan dat ze werkelijk zijn. Wij merkten dat er geen bereidwilligheid was om tot een goede samenwerking te komen. Doordat wij keer op keer de punten herhaalden welke niet juist en niet volgens de afspraken waren gebouwd hebben wij het gevoel gekregen dat wij het stempel "lastige en zeurderige klant" kregen. Uiteindelijk is het huis nu goed en zijn de garantiepunten uiteindelijk opgelost, na bijna twee jaar na oplevering. Veel irritaties en kosten (voor de aannemer) hadden zeker voorkomen kunnen worden!
Fraaie verkoopbrochure, maar in de praktijk kan door middel van de prefabbouw niets. Mensen met de wens voor keuzevrijheid en flexibiliteit zou ik ten sterkste afraden hier zaken mee te doen.
Zodra de laatste rekening is betaald besta je niet meer, schuiven alles af naar de onderaannemers en die reageren gewoon niet.
Ik denk dat ik door de communicatie, het niet meedenken, het slecht reageren op klachten maakt dat ik gevoelsmatig meer ontevreden ben dan dat de staat van mijn huis is. Zonde.
Op het gebied service en nazorg scoort de bouwer wat ons betreft slecht. Dan kan alles daarvoor goed gaan maar blijft een negatief gevoel hangen
.
Mooi huis opgeleverd. Huis stata in mooie wijk. Alle problemen zijn naar behoren opgelost.
Geen communicatie, nog nooit van klanten service gehoord. En er is niks mogelijk!
Slechtste aannemer allertijden!
Valkenburgseweg 62
2223KE Katwijk zh
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.