Onze algemene ervaring is goed.

De communicatie met de kopers begeleiding was uitstekend. Ze dachten echt met ons mee. Ook de communicatie met de uitvoerder verloopt nog steeds erg goed. Ook de weinig punten die gevonden zijn bij de oplevering worden snel en goed opgelost. Helaas is er ook een minpunt. Wij hadden bewust de keuken van de Bruijnzeel bij de aannemer Maas-Jacobs besteld zodat deze voor oplevering volledig geplaats zou zijn. Helaas bleek dit niet het geval. Er ontbraken diverse zaken ( keukenblad, hoekkastje, verkeerde poten van de bar, verkeerde kleur plinten, niet werkende verlichting beschadigingen op frontjes). Om alles toch nog op tijd klaar te krijgen voor onze verhuis hebben we hiervoor zelf de coördinatie (en de daarmee samenhangende stress) in handen genomen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Contact met kopersbegeleiding was top.

Het contract met Anouk en Britt was top. Altijd snel en correct antwoord. Ook de begeleiding bij het maken van onze keuzes hebben wij als prettig ervaren. Ook het aanpassen van keuzes was vaak ook geen probleem. Ook het contact met de uitvoerder verliep naar volle tevredenheid.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Zeer tevreden met het eindresultaat!

Bouwproces met Maas-Jacobs ging heel erg vlot en zeer professioneel. De communicatie met Corné en Mark was ook altijd heel prettig. Kortom, zeer tevreden met Maas-Jacobs en we zouden hen aan iedereen willen aanbevelen die van plan is een eigen woning te realiseren!

Top aannemer!!!

Goed bouwbedrijf dat goed communiceert en problemen op een positieve en goede manier oplost.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

fijn contact en snelle afhandeling

buitenkraan was kapot. binnendeel bevatte gruis.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service

Plus en Min

De bouw zelf is grotendeels ok. - Trekken gemaakte afspraken later in twijfel. Na oplevering worden restpunten niet (goed) opgevolgd en als geen probleem beschouwd. vb houten schuur staat al maanden onder water en er komt geen oplossing, water in electra leidingen is geen probleem, schimmel zolder nooit reactie gehad, etc.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

bouwen netjes en schoon en geven uitleg op alle punten

bouwen netjes, en gebreken of problemen tijdens de vooroplevering worden netjes vastgelegd en opgelost. ook tijdens de hele bouwperiode updates en fotos mogen ontvangen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede communicatie en positieve houding

Er wordt netjes gebouwd en de kopersbegeleiding is goed bereikbaar en 'responsive'. Niet alles kan, maar er wordt meegedacht. Uiteraard is e.e.a. fout gegaan, maar alles is naar tevredenheid opgelost. Ook de uitvoerder is bereikbaar en er zijn controle- en inmeetmomenten. Goede aannemer, die we zeker aanbevelen.

Goede begeleiding

Ik kan een woning van maas-jacobs zeker aanbevelen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Goede kwaliteit huis

Wat is opgeleverd vinden wij van goede kwaliteit. Duidelijk communicatie tussen ons en Maas Jacobs. Pragmatische uitvoerder, heel positief. Verbeterpunt: centraal overzicht voor openstaande punten na oplevering. Is nu niet handig. We weten niet wie er gebeld heeft bij een gemiste oproep van Maas Jacobs. Graag voicemail inspreken.

Prettig bouwbedrijf.

- Altijd netjes te woord gestaan tijdens bouw en na oplevering. - Word niets belooft wat niet waargemaakt kan worden. - Flexibel bij het maken van afspraken op bouwplaats. - Mooie totaal bouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

ondanks flinke uitdagingen topservice geleverd

gedurende het hele project goed contact gehad met uitvoerder en bouwbedrijf. Professioneel en kwalitatief gewoon goed!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed inhoudelijk en in proces.

Alles meer dan prima en tegelijkertijd zoals te verwachten Dus ervaring goed Ik realiseer me wel dat ik 2 jaar geleden niet voldoende kennis gad icer te maken keuzes tav bv meer en minderwerk Us mijn verantwoordelijkheid maar mag vanuit maas Jacobs best meer worden gechallenged.

Betrokken en professioneel.

Fijne partij om mee samen te werken van begin tot oplevering. Vragen en opmerkingen wordt snel op geantwoord. Ook na oplevering nog te bereiken en hulpzaam.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede opvolging en uitstekende resultaten

Fijne ervaring gehad mede dankzij het handige online platform en goede opvolging van de kopers begeleiding. Ons huis is werkelijk prachtig opgeleverd en kwalitatief goed. Goede uitleg gehad van de hoofduitvoerder Cees.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken

Goed gebouwd, discutabele keuzes

Qua bouw en oplevering verliep het proces voorspoedig. Communicatie was niet altijd top, vaak ontwijkende antwoorden of met disclaimers ipv weten wat je aanbiedt. Bij Maas-Jacobs is niet nagedacht over de parkeerplekken wat ons in de problemen brengt met elektrisch laden vanuit huis (zonnepanelen benutten). Verder moeten ze zich schamen om met een partij als Eteck samen te werken. Je kunt geen koopcontract tekenen zonder abonnementsvorm (onderhevig aan inflatie, onbeperkte tijd en niet afkoopbaar) met Eteck. Dit riekt naar kartelvorming. Uitleg Maas-Jacobs: je moet het zien als stadsverwarming. Bijzonder antwoord omdat we, om energie neutraal te zijn, hiervoor wel zonnepanelen moesten aanschaffen en we dus ook energie moeten leveren aan de pomp. We wonen er nog niet, maar uiteraard heeft Eteck het zoooo zwaar en extra kosten moeten maken afgelopen jaar aka eerste prijsstijging al te pakken. Tip voor Maas-Jacobs: werk nooit meer met dit soort constructies. Ohja, omvormer lijkt ook al defect. Ter afsluiting nog 1 ding: Kees, de uitvoerder, is een topper!

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooi bedrijf met kundige mensen in dienst

Onze ervaring is goed en hebben hier verder niks op aan te merken

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Prima ervaring

Algehele traject is prima gelopen. Vragen die wij hadden werden, indien mogelijk, zo veel en snel mogelijk beantwoord. Niet alles was mogelijk altijd, voornamelijk qua afspraken was niet altijd even flexibel. Dit was soms lastig met onze eigen werkagenda's en dienstroosters. Daar kon soms wel iets meer planning vooruit mogelijk zijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Super fijne communicatie van begin tot eind

Als zeer prettig. We werden gedurende het hele proces goed op de hoogte gehouden. Fijn dat je altijd vragen kon stellen en vaak binnen 1 a 2 werkdagen reactie kreeg.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Erg tevreden over onze nieuwe woning

Prettige aannemer die netjes werk leverd. Ook de communicatie met de kopersbegeleding hebben we als erg prettig ervaren. Aangegeven punten worden duidelijk opgepakt en de uitvoerder (Richard) doet zijn best om alles goed te laten verlopen en op te lossen. We kunnen in ieder geval de komende jaren goed voor uit!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Uitstekende ervaring en goede communicatie

Maas Jacobs gaf goede updates over de loop van de woning, foto’s en kijkdagen met een opgezette tent en hapjes en drankjes, ondanks het Coronacrisis was de opleverdatum sneller dan mij verteld werd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn bedrijf dat meedenkt en goed werk aflevert.

Fijne ervaring gehad met Maas-Jacobs. Ze hebben ons huis mooi opgeleverd en denken goed mee met de klant. In de nazorg duurt het afhandelen soms wat lang. Verder heel blij met wat ze hebben neergezet.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Via een goede begeleiding en communicatie tevreden over de bouw van ons mooie degelijke huis

Wij zijn tevreden over Maas Jacobs. We zijn goed voorgelicht en hebben een goede kopersbegeleiding gehad voor en tijdens de bouw. De website/portal werkte voor ons prima! Het is een mooi huis en degelijk gebouwd. Bij de oplevering hadden we slechts enkele kleinere opleverpunten, die op een klein puntje na, allemaal opgelost zijn. Door tegenslagen met dakpannen en failissement elektriciën is het huis wel later opgeleverd dan gepland.

Maas Jacobs een betrouwbare aannemer

Maas jacobs heeft ons nieuwbouw huis gebouwd (project) en we zijn hier tevreden over. Gedurende het bouwproces werden we regelmatig van updates voorzien en kregen we advies over de keuzes waar we voor stonden. Door de diverse kijkdagen kregen we een goed beeld van de voortgang, de bouw werd gerealiseerd in de geplande termijn en liep niet uit.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede begeleiding en hoge kwaliteit

Goede communicatie, mooie materialen, alles volgens planning en vriendelijke kopersbegeleiding. De oplevering met Cees is goed verlopen, goede uitleg gehad. Er kwamen nog een paar puntjes uit, maar ik ga er vanuit dat dit goed opgelost wordt!

de Ambachten 31

4881XZ Zundert