Goed bouwbedrijf

Fijn bedrijf dat een goede kwaliteit levert en fijn communiceert

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Begeleiding van het project zeer professioneel verlopen

Het gehele proces is nagenoeg probleemloos verlopen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Goede ervaringen met Maas-Jacobs !

Goede ervaringen en als er iets mis was en/of moest worden opgelost werd dit steeds en adequaat gedaan. In de algemene ruimte wordt, dus niet ons appartement, wordt een kraantje gemist en ivm veiligheid moet er nog een poort komen. Hierover is de VvE in overleg en ik ga ervan uit dat dit ook nog netjes geregeld wordt. De moeilijkheid bij dit project was ook de combinatie met een aan te leggen (grotendeels) ook openbaar parkeerterrein. Dit heeft langer geduurd dan gewenst (vanwege asbest( maar is in mijn ogen niet te wijten aan Maas-Jacobs.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Bouwbedrijf waar je op kunt bouwen!

Onze ervaring met jullie zijn heel positief. Mensen die kundig zijn en zich gewoon stipt aan de aanspraken houden. Duidelijkheid, structuur in het bedrijf, zodat ieder detail wordt meegenomen in de communicatie / besprekingen kwamen goed naar voren! Ook als er minder positief nieuws te vertellen was, zoals het gebeuren met het asbest wat vertraging heeft opgeleverd was de communicatie goed. Complimenten en nogmaals dank voor de goede zorgen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Fijne communicatie, meedenkend en goede kwaliteit van bouwen

Ons gevoel over de samenwerking met Maas-Jacobs is erg goed. Met name over het voortraject zijn wij erg tevreden. Goede communicatie met de kopers begeleiding. Ook het platform volgjewoning vonden wij erg fijn en toegankelijk. Alles was bespreekbaar, ook als het niet in de optielijst stond werd er meegedacht om onze wensen in vervulling te laten gaan. Wat ons betreft een dikke 10! Ook zijn we erg tevreden over het aantal kijk- en controle momenten waarop we de voortgang konden volgen. Ook een groot compliment voor Jurgen tijdens de (voor)oplevering. Hij keek goed mee en was zelf ook erg kritisch op de afwerking. We voelden ons gehoord en hebben daar nog steeds een erg fijn gevoel over. We hebben ook een 3-tal verbeterpunten. Deze hebben we ook al gecommuniceerd aan Maas-Jacobs. Helaas biedt dit platform niet genoeg tekens om hierover te schrijven. Vandaar hieronder kort opgesomd: - communicatie levering warmtepomp (gewisseld van merk zonder communicatie hierover) - communicatie en acteren na oplevering (weinig communicatie terug door de bouwservice na melden van diverse punten). Bij het aanspreken van Jurgen op de bouw werd dit wel meteen opgelost gelukkig. - Afwerken opleverpunten duurt te lang. Onze tip: Wijs een persoon aan die na oplevering communiceert met de bewoners. Waar mensen hun vragen kunnen stellen zodat ze gehoord worden. Nu komt dat volgens ons bij Jurgen terecht die overloopt van het werk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

IK heb met de uitvoering en begeleiding goede ervaring.

Wij hebben de bouw als goed en prettig ervaren m.n. de uitvoering Dennis en Daan. Het start traject tijdens Corona het uitzoeken bij van de Buijs en Nelemans ging wat moeizaam en kan je merken dat wij klanten zijn uit een "project" waar dan te weinig marge op zit. Begeleiding van M-J is goed en de oplevering door Dennis is op een prettige manier verlopen en ook het traject daarna samen met Daan.

Slechte afhandeling rest punten

We zijn nu bijna 3.5 maand verder na de oplevering van de woning. helaas blijven de restpunten nog steeds open staan en is er weinig tot geen communicatie met Maas Jacobs. De aangegeven punten worden dan ook nog ter discussie gesteld. waarop we meerdere malen het zelfde antwoord krijgen waar we vooraf al hebben aangegeven niet mee eens te zijn.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Professioneel en klantvriendelijk

Professionele en nette werkwijze, stipte communicatie en snelle herstelacties, prettig in de omgang, wel duur (met name het meerwerk).

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Geweldige planning en begeleiding.

Gedurende de start en bouw van het project, hebben wij de communicatie als zeer goed ervaren. Ook op de werkvloer hebben wij ons steeds welkom gevoeld als we vragen hadden. De woningen zijn zeer degelijk gebouwd en voldoen in hoge mate aan onze verwachtingen.

Prettige en deskundige samenwerking

Maas Jacobs zorgde goed voor de bouw van de woning. Hield ons goed op de hoogte.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede betrouwbare aannemer, met prima communicatie en betrokken medewerkers

Dit was een pilot voor een concept levensloopbestedige woningen. Degelijke voorbereiding en bouw met een paar beginnersfoutjes die ik zou aanpassen: 1. pakket ruimte indeling boven, meteen meenemen of adviseren lichtschakelaar om vanuit boven ook het licht in de hal beneden aan/uit te doen wat logisch is en nu niet is geplaatst. Nu zou je in het donker naar beneden moeten. 2. contactdozen Utm zonder schuifjes uitgevoerd waardoor de niet benutte plaats (zijn 2 aansluitkin gen waarvan 1x benut) een gat is in de wand. 3. Verlichting aan schuurtjes uitvoeren met bewegingssensor zoals omschreven in het lastenboek en niet met een schemerschakelaar 4. Grond vervangen als deze meer wit zand is op voorhand laten uitvoerfen zodatg de grondwerker er met de machines nog bij kan, gewoon als meerwerk optie opnemen 5. spuitwerk boven goed omschrijven dat het van die korrels zijn waar je je aan kunt bezeren, zo scherp 6. plafondafwerking technische ruimte wit maken ipv beton 7. Optie bieden voor andere trap met beuken treden 8. Ruimte onder trap benutten met deurtje 9. mogelijkheid inbouwen waterontharder zonder ingewikkeld verleggen hoofd waterleiding 10. bebordingsplan eigen terrein meenemen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Maas-Jacobs Bouwbedrijf , daar kun je op bouwen!

Vanaf de start tot aan de oplevering van mijn huis stond er een team van mensen voor me klaar die me geweldig begeleidde, adviseerde en informeerde over de voortgang van de bouw. De uitvoering van het geheel stond onder leiding van Pieter en de timmermannen Arjan en Bas. Een drietal dat van aanpakken weet! Dankzij Maas Jacobs kan ik gaan genieten van een degelijk gebouwd huis, waarin het woongenot als een huis staat!

Mooi resultaat

Een avontuur om als leek te ervaren dat ook de bouw van een nieuwbouw woning een complex proces is met mensenwerk in veel disciplines. Dan geeft het rust en vertrouwen wanneer dit alles goed wordt gemanaged. En waarbij communicatie met onze uitvoerder en de dames bij ondersteuning kopersbegeleiding, steeds perfect is verlopen. Problemen zijn steeds vakkundig opgepakt. Met een hele mooie woning als resultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Zonnepanelen/zonneboiler

Fijne samenwerking uitmuntend personeel

Uitstekend klantencontact, altijd te bereiken en komt altijd afspraken na. De koers begeleiding van begin tot de oplevering geweldig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Het kan altijd beter toch

Het was een lang traject van oktober 2021-2023 Uiteindelijk toch opgeleverd. Met nog wat verbeterpunten en nog punten te doen wonen we in een mooie twee onder een kap woning met goed en kwalitatief gebruikte materialen. Prachtige locatie voor ons. We werden goed op de hoogte gehouden wat er speelde.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed gebouwd en prima communicatie. Alle opleverpunten snel en goed opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Oplevering is oké. De nazorg is veel minder

De oplevering via Maas Jacobs is goed verlopen. Daarna blijken er nog een aantal gebreken aanwezig te zijn welke met materiaal van toeleveranciers hersteld moeten worden. Onder andere twee deuren dienen nog hersteld en afgeleverd te worden. De leverancier heeft deze deuren nog steeds niet afgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Van begint tot eind ondersteuning gehad

Vanaf het allereerste moment bij de informatieavond tot aan het opleveren van de woning altijd snel en kundige ondersteuning gehad. Tijdens de bouw van de woning geregeld mogen kijken naar de voortgang. Tussendoor genoeg vragen gehad die altijd snel en netjes werden beantwoord. Top service van begin tot het eind!

Geweldig .

Van begin tot eind een hele ervaring rijker omdat dit onze eerste nieuwbouwwoning is . Je koopt een huis op papier , vervolgens geef je te kennen welke opties je wilt en hun doen het werk . Hoe makkelijk wil je het hebben ? Over de communicatie , advies en begeleiding via volg je woning of direct met de dames van Maas Jakobs zijn we uiterst tevreden . Die hebben ons door het hele traject heen geholpen . Wat een kanjers ! Er waren wel wat probleempjes , maar deze zijn uiteindelijk allemaal opgelost . Ook de mensen op de bouwplaats zelf waren zeer behulpzaam, en maakte altijd tijd om even mee te kijken . Ook voor hun een dikke 10.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Kwaliteit top! Communicatie moet echt beter.

Kwaliteit zeer over te spreken maar de communicatie moet echt beter, vooral de communicatie na vooroplevering. Zoveel schriftelijke toezeggingen welke niet nagekomen worden, en daar komt dan ook geen bericht over. Dit zorgt voor onnodig veel frustratie wat totaal niet nodig is. Betere communicatie tussen kantoor/bouwplaats/klant zou onze score van een 7 direct naar een 9 brengen. Berichten als “in week x wordt y geïnstalleerd” en dan gebeurt er niets en moet je als koper er zelf weer achteraan gaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

top

Eigenlijk geen op of aanmerkingen. Prima overleg met de uitvoerder

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

We zijn erg blij met onze woning. De kwaliteit van de woning is erg hoog! Communicatie is erg goed en alles is bespreekbaar.

Prima bouwbedrijf waar je op kunt bouwen

Prima bouwbedrijf waar je op kunt bouwen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Vakmannen die weten wat ze doen

De bouw van ons nieuwbouw huis is ontzettend goed verlopen. De communicatie verliep goed en we werden tijdig van alles op de hoogte gesteld. Ook met de oplevering waren er eigenlijk amper punten te benoemen: Maas-Jacobs heeft echt top werk geleverd. Wij zijn helemaal gelukkig met ons nieuwe huis.

Goede begeleiding mooie woning

Mooie woning en goede communicatie via online app. Alles is online dus dat is fijn. Enige jammere was dat sommige opties of vrij duur zijn of niet mogelijk zijn. Verder helemaal tevreden ook tijdens oplevering goed geinformeerd.

de Ambachten 31

4881XZ Zundert