Helder transparant en duidelijk

Super fijn. Alle vragen werden snel en goed beantwoord. Ook alle mogelijkheden met betrekking tot de meerwerk opties waren duidelijk. Je wist van te voren echt wat je kon verwachten.

Een soepel proces!

Van begin tot aan het einde verliep alles erg fijn. Het contact was snel, geen vraag was teveel en de online portal werkte erg fijn. We werden goed op de hoogte gehouden en we hebben diverse kijkmomenten gehad om een gevoel bij de woning te krijgen. Daarnaast is er kwalitatief goed afgebouwd en zijn er mooie materialen gebruikt. Het is niet zozeer dat je eigenlijk iets anders wenst als je veel geld betaald voor een woning maar in een tijd waar service en afspraken slecht worden nagekomen was het wel erg fijn dat het ook goed geregeld kan zijn anno 2023. Als ik dan toch 1 minpuntje mag noemen zijn de verticaal geplaatste stopcomtacten overal. Die mogen, zeker in dit segment, standaard horizontaal worden uitgevoerd

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Nette bouw, communicatie kan op sommige punten beter

Zeer opgeruimde bouw. Mooie bouwmaterialen en alles is netjes afgewerkt. Volg je woning is perfect. Onze vragen worden snel beantwoord. Oplevering was goed met enkel een paar puntjes die snel worden opgelost. Uitvoerder Kees is een aller aardigste en behulpzame man. Natuurlijk hebben we ook wat puntjes te verbetering: De oplevercommunicatie was zeer summier, er had meer informatie mogen komen waarom (het lijkt dat) de bouw soms weken stil ligt. Bijvoorbeeld problemen met levering, weer of personeel. Dit maakt het wachtproces aangenamer, de dubbele kosten lopen almaar op. We miste wel een paar belangrijke opties bijvoorbeeld de keuze van binnenkozijnen en de keuze van materiaal van de trappen en traphekken in de woning. Aan de trap hebben we nog veel (overbodig) werk om deze netjes te krijgen. Toevallig net de offerte van schilder binnen en komt neer op +-3000€ om alle gaten te dichten, te kitten en te verven. De keuze van de plek waar de keuken zit, had ook een optie aan de tuinkant mogen hebben. Daarnaast miste we goede maatvoering, van de kamers, kozijnen etc. de diepte van de tuin was lang onduidelijk, al kan dat ook aan onze verkoper (Kim Makelaars) hebben gelegen. En als laatste, belangrijkste punt de warmtepomp. Hoe kan er met een partner in zee worden gegaan waarover zo veel te doen is. Als bewoner MOET je tekenen voor een 30 jaar lang contract via een partij wat onder een mega vergrootglas ligt. Deze keuze vraagt om problemen in de toekomst qua kosten, transparantie van verbruik en hulp bij problemen. Het was een te makkelijke keuze om het warmteplan op deze manier uit te besteden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een goede en betrouwbare aannemer!

Maas-Jacobs hebben wij ervaren als een fijne partij om mee samen te werken. Afspraken worden nagekomen en we zijn goed op de hoogte gehouden gedurende het hele bouwproces.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Fijne ervaring met Maas-Jacobs

We werden ontzettend goed op de hoogte gehouden, vragen werden snel beantwoord en er werd de tijd genomen voor ons als kopers. Daarnaast is de mate van afwerking en zorg waarmee gebouwd is super hoog. Aan alle details is gedacht. We zijn heel erg blij dat Maas-Jacobs ons huis heeft gebouwd - geeft vertrouwen.

Vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk personeel en goede service

Als goed ervaren

Er zijn wel een paar verbeter punten, verder als goed ervaren.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Maas Jacobs is een fijne, open en transparante organisatie

Prettig zaken doen met mensen die hun afspraken nakomen. Duidelijke communicatie via de online omgeving maar vooral ook prettige persoonlijke contacten via Astrid en Kiona. Heel tevreden over Dennis de uitvoerder en vooral ook over het prachtige resultaat, een appartementencomplex met allure. Dank aan Maas Jacobs ook voor de prachtige lamp.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Geweldig. Niet alleen de bouw en oplevering zijn goed, maar ook de kopersbegeiding was enorm goe.

Dit was onze eerste nieuwbouw project en wij hebben hier een heel positief gevoel aan over gehouden. Namens José en mijzelf willen wij iedereen bedanken die mee hebben gewerkt om dit voor elkaar te krijgen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Aankoopproces en begeleiding perfect, nazorg is verbeterpunt

De begeleiding vanuit de kopersbegeleiding, informatieverstrekking en reactietijd op onze vragen verliep tot aan start bouw meer dan perfect. Vanaf het moment dat bouw gestart is, verliep naar ons gevoel de informatie verstrekking en mate waarop we reactie hebben ontvangen op vragen een stuk moeizamer. Op het gebied van nazorg na oplevering is verbetering haalbaar. Het is voor ons best onduidelijk of bepaalde opleverpunten nog opgelost gaan worden en op welke termijn. De afdeling kunststof komt bijvoorbeeld voor het niet goed kunnen openen van het draai/kiepeaam en geeft simpelweg aan dat dit niet is op te lossen. De vraag met betrekking tot de afwatering is blijkbaar ook niet te beantwoorden. Is hiermee dan de kous af of komt hier nog een reactie op. Een online up to date overzicht van de opleverpunten zou een goede aanvulling zijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Als er problemen waren, zijn , werd er snel actie ondernomen. Alleen de schuifpui kozijnen daar zijn wij wat teleurgesteld, De kozijnenfabriek komt dan zelf niet kijken, maar stuurt 2 mensen van van Vliet.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Van begin tot eind alles goed geregeld.

Goede verstandhouding .met volg je woning en uitvoerder. Die verdienen een compliment !!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Hele nette communicatie en nette manier van opakken van opleverpunten

We hebben een hele prettige ervaring gehad met de communicatie tijdens de bouw. Complete naar onze begeleiders. Ook na het opleveren ging alles goed. Wel was de communicatie toen wat trager. Als tip zou ik zeggen dat de loze leiding voor onze woningen voortaan uit dr grond laten steken. Nu moest er een graver komen om hem te vinden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Gemoedelijk bedrijf waarbij de klant voorop staat.

Voor de start van de bouw zijn alle nieuwe bewoners uitgenodigd op het bedrijf voor een uitgebreide presentatie, toelichting van het traject dat gaat komen en voorstellen van de medewerkers. Voor de communicatie en advies zijn altijd dezelfde mensen bereikbaar, wordt ook adequaat op gereageerd. Tijdens de bouw worden gezamelijke kijkmomenten georganiseerd waarbij de voortgang wordt toegelicht en kennis kan worden gemaakt met de overige bewoners. Je voelt jezelf door dit traject al snel toekomstige bewoner. Het belangrijkste is misschien nog wel het goed afsluiten van de werkzaamheden, oplevering en sleuteloverdracht. Alles gaat volgens afspraak, wordt meegedacht met kopers bij eventuele problemen om het naar ieders tevredenheid op te lossen. Voor mij een zeer positieve ervaring om dit traject met Maas-Jacobs en zijn medewerkers doorlopen te hebben.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

zeer goede communicatie

we zijn zeer tevreden over maas-jacobs we werden heel goed bij de bouw betrokken en als we vragen hadden was er zo een antwoord

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Tevreden bij start bouw, afbouw vinden slordigheden plaats.

Dichtbij de bouw start kunnen volgen, eenmaal richten opbouw van de woning, is er hier en daar slordig werk geleverd. In gesprek op de bouw, werden opmerkingen weg gewuifd. Zo jammer, dan komt alles aan op de voor/ oplevering, ook daar wordt veelal opmerkingen weggewuifd.

Goede en heldere communicatie

Er werd goed geluisterd naar onze wensen, zowel door kopersbegeleiding als op de werkvloer. Probleemoplssingsgericht. Er is zonder vertraging gebouwd en opgeleverd.

Zeer goede ervaring

Maas Jacobs heeft ons huis gebouwd en opgeleverd naar alle tevredenheid. Contact met de bouwopzichter, Danny, was erg prettig, alsmede de ondersteuning vanuit het bedrijf met Anouk en Kiona. Problemen die er waren zijn snel en naar alle tevredenheid opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Begeleiding van begin tot eind top!!

We kunnen niets anders zeggen dat het verloop van de bouw top is verlopen. Maas-Jacobs stond altijd klaar voor vragen en ze reageerde altijd ruim op tijd. Daarnaast zijn de zaken die aan het licht kwamen bij de oplevering keurig hersteld/aangepast. We kunnen niets anders zeggen dat we het als zeer prettig hebben ervaren.

Top bedrijf!!!

Maas-Jacobs Bouwbedrijf heeft onze woning gebouwd. We zijn uiterst tevreden over Maas-Jacobs. Bekwaam en betrokken vakmannen. Tijdens de bouw werden we goed op de hoogte gehouden van alle vorderingen maar ook evt. tegenslagen. Ze dachten met ons mee, kwamen met nuttige oplossingen hoe het ook anders(eigenlijk beter)kan. Zij hebben uiteindelijk meer ervaring met bouwen dan wij. Bij vragen en problemen werd er altijd meteen gereageerd en actie ondernomen. Dan weet je meteen waar je aan toe bent. Al met al goede ervaringen met Maas-Jacobs.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

prima bouwbedrijf

goede en tijdige bouwer, prima communicatie.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een aannemer waar je op kan bouwen!!

Maas-Jacobs is echt een geweldige aannemer. De communicatie is heel duidelijk en snel, zowel met Dennis, Astrid en Kyona. Het appartement zag er bij de oplevering echt prima uit. Er waren slechts een paar kleine opleverpuntjes. Deze zijn nog dezelfde week opgelost tot volle tevredenheid. Echt een aannemer waar je op kan bouwen!! Deze kwaliteit zie je echt niet bij andere aannemers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Geweldig om dit bouwbedrijf als aannemer te hebben.

Top. Maas,-Jacobs levert kwaliteit, prima afwerking. De communicatie is uitstekend, zowel met de uitvoerder als met het begeleidingsteam; correct, duidelijk, meedenkend en snelle reactie. Ze hebben een prachtig gebouw afgeleverd en het is heel leuk om van medebewoners te horen, dat zij ook heel tevreden zijn. Dat geeft direct een hele fijne sfeer. De kleine mankementen, die er waren bij de vooroplevering, werden snel en naar tevredenheid opgelost. Nergens discussie over. Ik heb 4 sterren gegeven aan prijs/ kwaliteit. In het begin vind je alles duur, maar het is ook uit onbekendheid met prijzen. Ik kan iedereen dit bouwbedrijf aanbevelen. Top.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Maas-Jacobs is een zeer betrouwbaar en nauwkeurig werkend bedrijf.

Wij hebben met Maas-Jacobs uitsluitend positieve ervaringen gehad. De bouwers doen hun werk zeer nauwgezet en zijn alleen tevreden met het allermooiste resultaat. De logistiek klopt bij ieder onderdeel van het bouwproces. De begeleiding van de klant is geweldig. Wij hadden een begeleider tot wie wij al onze vragen konden richten en die meteen antwoord en uitleg gaf. Ons huis is perfect opgeleverd en ziet er geweldig uit. Wij zijn Maas-Jacobs dankbaar!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Pracht locatie geweldige aannemer met geweldig vakkundig personeel

Deze aannemer heeft met zijn geweldig vriendelijk vakkundige uitvoerder en zijn team ons geweldig geholpen bij de aankoop van ons appartement . Zij hebben voor een geweldig appartement gezorgd voor ons. Geen vraag was te veel en de communicatie met Astrid en collega’s werd snel doorgezet naar Dennis de uitvoerder en zeer snel beantwoord. Ook bij Dennis was geen vraag of verzoek teveel. Alles werd binnen de mogelijkheden geweldig opgelost. Ook petje af voor de vakkundige timmerlieden die een prachtig werk hebben afgeleverd. Alles bij elkaar dik tevreden.

de Ambachten 31

4881XZ Zundert