Ons appartement is tijdig en volgens afspraak opgeleverd. Vereniging Eigen Huis, die bij de oplevering aanwezig was, had weinig opmerkingen en was heel tevreden. De uitvoerder was klantvriendelijk en niets was voor hem en zijn team te veel. Top.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Fantastisch bedrijf, kwaliteit en serviceverlening top.

In het algemeen hebben we de ervaring dat de klantvriendelijkheid bij Maas-Jacobs hoog in het vaandel staat. Zowel de uitvoerder als de adviseurs op kantoor zijn altijd bereid om mee te denken, doen er alles aan om de klanten tegemoet te komen en zijn open en recht door zee in wat wel en niet mogelijk is. Geen enkele keer hebben ze ons teleurgesteld. De oplevering is vakkundig en aandachtspunten werden snel en accuraat uitgevoerd. Het opgeleverde appartement is van hoge kwaliteit met duurzame en mooie materialen in de afwerking. Kortom een bouwonderneming waar je letterlijk en figuurlijk op kunt bouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Wij voelde ons bij vragen altijd serieus genomen

Duidelijkheid, snelheid in communicatie, meedenken, serieus genomen worden, vriendelijk te woord worden gestaan, afspraken worden nagekomen, kortom prettige ervaring met Maas-Jacobs. Voor ons opvallend omdat we 15 jaar geleden een heel andere ervaring hebben gehad bij een nieuwbouw project.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

In grote lijnen tevreden.

Behoudens de eerste informatie bijeenkomst in Zundert (waren niet op de genodigden lijst) en mochten van de gastvrouw niet naar binnen. Dit terwijl wij een uitnodigingsbrief overhandigde en een van de eerste kopers zijn. Nadien verliepen de contacten met de kopersbegeleiding en zeker met de uitvoerder Dennis zeer prettig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Hoge kwaliteit van bouw en communicatie

Heel professioneel allemaal en een goede communicatie en professioneel team van deskundigen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Je wordt snel en goed geholpen

Fijne contactpersonen, die de tijd voor je nemen. Optimale begeleiding gedurende het gehele proces.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Het was een positieve ervaring.

Wij hebben het communicatie- en bouwproces als prettig ervaren. Er is snel gereageerd op vragen en eventuele wijzigingen zijn correct uitgevoerd. De nazorg ter plaatse is prima. Al met al zijn wij tevreden kopers van het appartement.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een geweldig mooi appartement gezet door een geweldige aannemer.

Daad bij woord houden. netjes werken, er kan heel veel in overleg. Ik ben een zeer tevreden bewoner van het appartement Kloostervelden, zoals velen die ik heb gesproken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Super begeleid door het bouwteam in het bijzonder door Astrid en Dennis

Als er al eens wat was is dit direct en correct opgelost .

Top kwalitiet en communicatie

Bij Maas Jacobs is kwaliteit gegarandeerd! Alles netjes gebouwd en afgewerkt. Ook was eigenlijk alles mogelijk met dingen die we anders wilden. Daarnaast een goede communicatie en service

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Mijn ervaring betreffende het project Kloostervelden fase 2, hebben wij als zeer positief ervaren. Zowel in de ondersteuning vanuit het portaal, de bouw en oplevering. Iedereen die hieraan meegewerkt hebben stralen een enorme professionaliteit en kundigheid uit. Vakmanschap heb ik gemerkt staat hoog in het vaandel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een prima ervaring gehad met dit bouwbedrijf, super service en prima kwaliteit, klasse!

Als onderdeel van een appartementengebouw hebben we te maken gehad met Maas-Jacob, en dat is ons prima bevallen, De projectleider Dennis was enorm gemotiveerd, reageerde heel alert, vriendelijk en loste alles heel professioneel op! We hebben geen enkele klacht over dit bedrijf, alleen hulde!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Goede kealiyeits prijsverhouding. Goede sevice !

Duidelijke informatie en kwaliteit

Bijzonder prettige manier van communiceren en begeleiding. Prima werk geleverd!

wij zijn zeer tevreden

mijn ervaring, dat ik kan geweldig contact ( via berichten ) opnemen met Astrid . ( een gedachte wisselen en goeie advies en behulpzaam ) bedank voor alles

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een aanrader voor iedereen, perfect en netjes gewerkt.

Vriendelijk personeel, goede begeleiding, snel antwoord op vragen…echt chapeau.

Fijn contact, betrokken

Fijn contact, betrokken medewerkers. Soms informatie via de buren gekregen die je nodig had, maar heel veel via maas Jacobs zelfs. Dank.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Eerste ervaring, maar wel super!

Onlangs is onze nieuwbouwwoning in Breda opgeleverd. Ondanks dat we nog geen eerdere ervaringen hebben, is het traject ons zeker positief bevallen. Het online portaal werkte fantastisch, zeker omdat wij tijdens het grootste deel van het traject in het buitenland hebben gewoond. Een aantal minpunten/tips: - Telefoniste had weinig kennis van zaken tijdens de afwezigheid van de kopersbegeleiding. - Geen mogelijkheid tot afspraken maken met aannemers in de woning tussen de vooroplevering en oplevering. - Groenvoorziening in het opgeleverde deel van de wijk mag extra aandacht/prioriteit krijgen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Correct en soepel afgehandeld

Een goede begeleiding van begin tot eind

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Betrouwbare en secure aannemer.

Maas-Jacobs werkt erg gestructureerd en netjes. De organisatie is goed op de hoogte van de onderlinge processen en hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Zodra er problemen optreden, denkt Maas-Jacobs mee in oplossingen. Het komt daarom op mij over, dat zij echt een goed product (huis) willen afleveren, en niet alleen een project zo snel mogelijk willen afronden. Belangrijk om te noemen, is dat wij wel pas twee maanden in onze nieuwbouwwoning wonen. Deze recensie gaat dus vooral over het bouwproces en de oplevering van de woning. Maar wij hebben er alle vertrouwen in dat, ook bij eventuele toekomstige problemen, deze aannemer betrouwbaar zal blijken.

Super fijne bouwer

Maas jacobs heeft ons huis gebouwd. We zijn zeer tevreden over het resultaat en de zorg die ze hadden en nog steeds hebben.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

MJ staat borg voor uitstekend vakmanschap en professionele communicatie

MJ heeft het totale proces van het moment van verkoop tot en met de oplevering perfect in de hand. Hierbij gaat het niet alleen om deskundig vakmanschap. Ook de actieve en de passieve communicatie zijn uitstekend geregeld. Het hele bouwproces was prima te volgen. Het proces van oplevering munt uit in optimale transparantie. Het zeer beperkte aantal bij de oplevering gebleken opmerkingen werden binnen een tweetal dagen verholpen. Al met al is voor ons de bouw van onze woning zeer naar tevredenheid verlopen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fijne samenwerking

Perttig

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Alle facetten goed voor elkaar!

Het gehele traject van koop tot oplevering het gevoel gehad dat er meegedacht en vooruit gedacht wordt. Van groot tot klein alles is doordacht. Oplevering zonder vereniging Eigen huis ging zonder problemen. Ook hierbij wederom meedenken en aanbevelen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Maas Jacobs, prima bedrijf. Maar enkele onderaannemers schieten tekort.

Het bouwbedrijf Maas Jacobs (MJ) is een professioneel bedrijf dat gaat voor kwaliteit. Dat merk je vanaf de koop van de woning tot na de oplevering. Er wordt alles aan gedaan om de woning correct op te leveren. MJ maakt gebruik van onderaannemers om de woning te bouwen. Enkele daarvan moeten die kwaliteitslag nog gaan maken hebben wij gemerkt. Een voorbeeld daarvan is de verkoop afdeling van firma Nelemans ( tegels toilet / badkamer ). Onjuiste informatie was er genoeg en goede adviezen ontbraken juist. Ander voorbeeld is het bedrijf dat het kitwerk verzorgt. In de vooroplevering al gezien en kenbaar gemaakt dat het kitwerk slecht is uitgevoerd. Bij oplevering was enige verbetering zichtbaar maar nu een aantal weken verder waarbij ik elke hoek van de woning heb gezien kan ik niets anders zeggen dan dat er kwalitatief veel ontbreekt bij de uitvoerende van het kitwerk en dus ook bij de leidinggevende die het moet controleren. Over het schilderwerk waren er diverse punten tijdens (voor)oplevering. Nog tijdens de oplevering werd de voordeur opnieuw geschilderd ( kwartsgrijs ). Dit was zo snel uitgevoerd dat de spetters op de witte deur van de meterkast zaten. Dit is vervolgens wel hersteld maar hier kom ik er na enkele weken achter dat de grijze spettertjes ook op de zwarte dorpel zitten. Het is een woning met weinig schilderwerk maar wat er geschilderd moest worden had een aantal pogingen nodig om geaccepteerd te worden. Of het desinteresse is of de snelheid waarmee gebouwd wordt weet ik niet maar hier valt voor MJ, en ook dus voor de onderaannemers, nog veel te winnen. Ik realiseer mij dat MJ er echt alles aan doet om de kwaliteit te waarborgen. Begrip is er omdat ik zelf ook beroepsmatig te maken krijg met personeelstekorten en gebrek aan kwaliteit. Neemt niet weg dat er altijd gestreefd moet worden naar het maximum haalbare.

de Ambachten 31

4881XZ Zundert