Goed bouwen!!

Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe aanbouw. Van tekening tot vergunning aanvraag alles onder 1 dak. De werkzaamheden zoals ook installatie van gas, water elektra het tegel en stukwerk werden vakkundig uitgevoerd.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Het is goed bouwen met Pompstra

Bouwbedrijf Pompstra hebben wij gevraagd voor het afhangen van deuren in onze woning, Zowel binnen-en buitendeuren en hang- en sluitwerk gemonteerd. Later is Pompstra nog terug komen als service om één deur nog iets aan te passen. Ook het nostalgische balken plafond is geheel naar onze smaak gerealiseerd. De professionaliteit en het meedenken naast het geven van goed advies, het denken in oplossingen heeft onze verbouwing naar een mooier resultaat gebracht. We zijn zeker heel erg tevreden!

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Harm Smidswei 26

9298RD Kollumerzwaag