
Prima bouwers maar graag wat meer meedenken na oplevering en bij het oplossen van de opleverpunten
De BAM heeft ons een mooie nieuwbouwwoning geleverd met vele gemakken. Sommige onderdelen gingen gemakkelijk (keuken, sanitair, meerwerkopties). Belangrijkste aandachtspunt is de communicatie, deze kan eerlijker en sneller, met name na de oplevering.
zie elders
Mooi huis, ondanks problemen in de communicatie.
Prettig bedrijf, goede service en zeer bekwaam personeel
De gevolgen van een bepaalde keuze konden we niet goed overzien. We zijn teleurgesteld in de medewerking in deze.
Er is ons ook meerdere keren verteld dat dit project weinig heeft opgeleverd voor de BAM en dat ze om die reden snel naar een volgend project wilden. Die snelheid is gepaard gegaan met slordigheid vinden wij.
Eerste aanschaf huis dus heb geen vergelijkings materiaal. Vond het in het begin allemaal iets te snel gaan en de prijzen voor het meerwerk zijn achteraf gezien veel te hoog. Afwerking laat ook te wensen over de trap van op de begane grond zag er echt niet uit! Lever hem dan helemaal kaal op ipv in deze toestand
Communicatie kan beter. Afwerking kan beter. En hou de verschillende onderaannemers in de gaten en controleer. Dat voorkomt slordigheidjes en kwaliteitsverlies maar bovenal ontevreden klanten.
Tijdens de bouw waren we tevreden over een heel aantal zaken en hadden we goede hoop dat we een mooie woning zouden krijgen tijdens oplevering. Ook het streven naar een woning met 0 opleverpunten sprak ons aan. Bij oplevering bleek dat er behoorlijk wat gebreken waren en wisten we eigenlijk wel dat er een aantal dingen afgeraffeld zijn wat uiteraard ten koste van de kwaliteit gaat. Het traject daarna om zaken opgelost te krijgen verliep moeizaam en moest vooral op initiatief van ons iedere keer gestart worden. Het heeft ons (en nu nog steeds) veel energie en tijd gekost en 4 maanden na oplevering zijn er nog steeds punten die opgelost moeten worden. Daarnaast is het ook nog vervelend dat wanneer er een afspraak gemaakt wordt om iets op te lossen dat de mensen die het komen doen niet altijd op de hoogte zijn van de afspraken die gemaakt zijn en dus niet altijd alles kunnen oplossen zoals wel besproken was.
slechte communicatie. opleverpunten worden niet opgelost. moeilijk contact te krijgen na oplevering
Prima!
Tuin slecht opgeleverd.
Mooie huizen voor een redelijke prijs. Wel kan op heb gebied van communicatie het een en ander worden verbeterd. Met name tussen koper/ coach en bouwplaats. Ook hebben we verschillende coaches gehad dat voor de communicatie niet altijd bevorderlijk is Na de oplevering hadden we wel het gevoel dat er niet echt een aanspreek punt was voor zaken die opgelost moesten worden. Momenteel zijn we namelijk nog steeds bezig om iets opgelost te krijgen. Er wordt toegezegd dat er terug wordt gebeld, maar vervolgens hoor je niet meer,
had beter verwacht van een groot bedrijf
Redelijk positief ,
Communicatie voor de bouw goed. Daarna minder.
Zie vragen
Hoewel BAM zelf aangeeft voor een 7 te gaan, kan ik dat aan de afwerking in ieder geval niet geven.
Klachten worden niet opgelost en woonadviseur geeft foutieve informatie.
Na een toezegging voor de ondertekening van het contract dat op een aantal punten meerwerk mogelijk was, bleek na ondertekening dat we alleen uit een aantal standaard zaken konden kiezen. Het is te danken aan het bewaren (mail) van de toezeggingen dat BAM op haar schreden terug moest keren. Tijdens het afronden van het bestek zijn meerdere malen fouten gemaakt in de tekeningen waar wij BAM op moesten wijzen. Allemaal erg on-professioneel.
onze koop begeleider gaf duidelijk info en dacht met ons mee (kosten) het verliep goed en wisten vrij goed waar wij aan toe waren.
prima
De communicatie verloopt over het algemeen soepel. Helaas is de verschafte informatie nog wel eens incorrect en soms wordt informatie zelf achtergehouden. - foutieve info met betrekking badkamermuurtje. - proberen te verzwijgen dat er aan het einde van de bouw een sleutel is gestolen en dat er met die sleutel een inbraak is gepleegd. Waardoor onrust is ontstaan. - verkopen van het afwerken (met een zandlaag) van de achtertuin zodat deze betegelbaar zou zijn (wat niet het geval is) - foutieve info met betrekking tot brw teruggave zonnepanelen. BAM maak gebruik van Uhuw (uw huis uw wensen) als aannemer voor de badkamer en het toilet. Opzich handig, je badkamer online samenstellen en bestellen. Alleen de prijzen zijn overdreven hoog in verhouding tot de courante internet prijzen en je keuze is beperkt. Wij hebben de badkamer daarom casco op laten leveren. Over de bouwkwaliteit zijn wij uiteindelijk wel positief. Weinig gebreken tijdens oplevering en kwalitatief goede afwerking.
Tevreden over het eindresultaat. Woning is netjes afgewerkt en opgeleverd. Communicatie tijdens het traject kan beter.
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.