Grote problemen na oplevering. Lees dit en voorkom het bij jezelf.
Grootste probleem is warmtecapaciteit. (vloerverwarming en warm water) Het systeem past niet bij mekaar: te weinig warmte capaciteit nu in het hele huis. Bad kan niet gebruikt. Systeem werkt ook niet. Garantie technisch vast aan Heijmans. Geen enkele bereidheid mee te werken of denken naar een oplossing. We hebben zelf betalen genoemd, helpt niets. Nu al half jaar bijkeuken inrichting moeten uitstellen omdat er mogelijk (geen reactie van Heijmans?) een boiler of iets nog weer bij moet. Nu extern bedrijf gebeld, vervolg zullen we hier melden. De dakkapel die na oplevering door ons zelf geregeld zou worden (waren te laat om dit als meerwerkoptie te kunnen doen) wil ook niet, er is een dakconstructie gebruikt waarbij structurele knieschotten (1,5m hoog!!!! ) gebruikt zijn, waar de dakramen boven moeten. Gevolg aannemer kan geen dakkapel maken, immers knieschotten mogen niet weg. Gevolg je kan niet naar buiten kijken omdat dakramen noodgedwongen te hoog geplaatst moeten. Nu contact van ons gezocht met constructeur, vervolg zullen we hier melden. Comfort partner deed de installatie. Bij oplevering vele stopcontacten, schakelaren, UTP op verkeerde plekken, zelfs schakelaar onder de douche geplaatst, stopcontact boven kookplaat, loze draad met stroom erop niet afgewerkt, los onder stuclaagje, in de muur (bij toeval tegen gekomen). Stopcontact op aparte groep, niet geinstalleerd etc.. Keuzes voor je badkamer erg beperkt en heel slordig en niet werkend opgeleverd. Pas half jaar na oplevering wasbakken met kranen netjes en werkend (neem casco en eis (is nodig) dat afvoeren en aansluiting op juiste plek gemonteerd worden.) Heijmans werkt met slim wonen busch jaeger , maakt het huis onflexibel, kan niet met andere systemen samenwerken. Aangegeven werking met philips hue klopt niet, werkt niet. (win zelf informatie in) Elke kleinere fout van hun kant moet 'bevecht worden' om alsnog goed te krijgen. Bij grote fouten wordt je volledig aan je lot overgelaten.